Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osaako teidän mielestä 3,5kk...

Vierailija
06.08.2012 |

Vierastaa ihmisiä?

Vai mistä mahtaa johtua että vauva huutaa anopin sylissä ja rauhoittuu heti minun syliin?

Tämä toistui monta kertaa kyläilyn aikana, ei siis halunnut olla anopin sylissä ollenkaan..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen alkoi vierastamaan reilu 2kk ikäisenä aina vieraassa sylissä. Reagoi aina vieraiden ääniin nukahtamalla kun ei osannut muutakaan siinä tilanteessa tehdä. Jos joku vieras tuli liian lähelle tai sylissä näytti kasvonsa, alkoi parkumisen joka kerran.

Toinen vaihtoehto on, että anoppi on hermostuneen, kireän ja pelottavan oloinen vauvan mielestä.

Vierailija
2/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista todella varhaista vierastamista olen kuullut muiltakin. Meillä 3 kk iästä alkaen vauva selvästi vierasti toisia isovanhempia ja yhtä ystäääni, juuri niitä henkilöitä, jotka olivat vauvaa pienestä pitäen tavanneet ja tulivat heti lähelle. Vaihe meni parissa kk ohitse ja alkoi normaali vierastaminen aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :)

Tuokin anoppi on se ketä vauvaa on eniten nähnyt, kun asuu lähimpänä. Omia vanhempiani ei vierasta laisinkaan vaikka näkevät vaan harvakseltaan..

Ap

Vierailija
4/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk:n vanhana...nimittäin anoppia! ;) Anoppi sanoi, että se vierastaa ja mä intin että eikä vierasta, ei ne vielä tossa iässä osaa vierastaa! Mutta kyllä se vaan vierastelua oli, anoppi kehveli oli oikeassa, koska esikoinen vierasti sitten muitakin ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi