Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 viikkoa olen tehnyt sijaisuutta päiväkodissa ja olenpa

Vierailija
24.08.2012 |

väsynyt. Itkua, parkua ja suoranaista kiljumista. Räkäneniä ja yskäisiä lapsia, aivan kamalaa. Omia lapsia jos siunaantuu niin hoitomuoto tarvittaessa tulee olemaan pph tai ryhmis. Ei ikinä pk.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin kädet kyynärpäitä myöten ristiin, kun ymmärsin lähteä alalta.

Vierailija
2/9 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äytiin eilen ja tänään tutustumassa ja vähän surkeetahan siellä oli.

Onneksi tenava on perustyytyväinen kun saa ruokaa ja unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todennäköisesti kriisimäiseen tilanteeseen. Ei sijaisuudet ihan kaikkea kerro.

Itse olen lto kivassa päiväkodissa, ja vallan hyvin voisin tänne lapseni tuoda hoitoon. Joskin ovat äidinkieleltään erikielisiä ja siksi toisessa päiväkodissa. (enkä nyt ehkä muutenkaan itseni kanssa samaan päiväkotiin tahtoisi laittaa)

Vierailija
4/9 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan olet kurjassa paikassa/väärällä alalla.

Vierailija
5/9 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellekkään. Ei lapsille, eikä aikuisille.

Vierailija
6/9 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei nyt kyllä ole työssä vaan tekijässä.

Hyvä että ymmärsit vaihtaa alaa.

Vierailija
7/9 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas tosi mukava päiväkoti ollut lapsille nämä muutamat vuodet. Ei oikeastaan mitään valittamista. Hyvää hoitoa ja lämminsydämistä väkeä ollut. Olen itse muutamia vuosia sitten tehnyt parissa päiväkodissa sijaisuuksia ja toki niissäkin kahdessa jo eroja oli, mutta ei nyt mitään niin ihmeellistä tai järkyttävää. Ehkä osaksi ap sinusta tuntuu juuri siksi tuolta, kun sinulla ei ole niitä lapsia :D

Vierailija
8/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä on 2 ryhmää. Meitä henkilökuntaa on ollut yhteensä 4. Pihalla on usein tilanteita, että 1 tai 2 hoitajaa vastaa molemmista ryhmistä. Puhki olen! Voipi olla että jossain toisessa päiväkodissa on toisin mutta tuo kyseinen pk on ihan syvältä. ap

Vierailija
9/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on sattunut kohdalle niin ihanat päiväkodit. Edellisessä lapseni lopettivat keväällä siellä kaksi vuotta oltuaan ja kyllä viimeisenä hoitopäivänä ihan kirjaimellisesti itkimme kaikki, sekä lapset, minä että ryhmänsä "tädit", niin haikea oli eron hetki. Ryhmän ope sanoikin että kyllä näihin lapsiin niin kiintyy, ihania lapsia ja kurjaa kun muutatte. Kyllä aina oli itsellä tunne että voin luottaa että lapseni saavat siellä hyvää ja välittävää hoitoa.

Nyt uusi pk (muutimme kesällä) ja ihanalta vaikuttaa täälläkin. Sydämellisiä ovat ja pyrkivät lapsen tarpeita huomioimaan ihan parhaansa mukaan. Lapset tyytyväisiä hoito/eskaripäivien jälkeen joten ei voi ihan kurjaa olla. Mulla jo niin isot lapset (4 ja 6) että osaavat kertoa jos jokin pielessä, hyvin tuntuu menevän. Mutta toki uskon että kaikki paikat eivät ole yhtä hyviä kuin meidän kohdalle sattuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan