Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen melkein 40 ja mulla on samanlainen kroppa kuin noilla seiväshyppääjillä - kommentteja?

Vierailija
06.08.2012 |

Urheilin nuorena paljon ja aloitin uudestaan kymmenisen vuotta sitten. geenit on aika myös.

En voi silti rehellisesti väittää, että miesten kiinnostus olisi kasvanut lihasten myötä. Tai sitten ikä vie ihaijat. Kasvoista olen ihan ok, en mikään kaunotar.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mun kommentti.

Vierailija
2/9 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on sun mitat (pituus ja paino)?

ruokavalio?

mitä lajeja treenaat ja kuinka usein?

onko lapsia, lukumäärä?

onko rinnat ihan rupsakat?;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niillä ei ollut tissejä.

Vierailija
4/9 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverina nainen 62v, jolla on tosi hoikka kroppa. Pitkä on, noin 170 senttinen, mutta vaatteet kokoa 34. Urheilee hyvin paljon.

Vierailija
5/9 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä d-kupin rinnat: lihasten myötä kasvoi c-kupista.

Treenaan jumpassa aerobista ja lihaksia, käyn tunnin kävelylllä pari kertaa viikossa.

Syön tavallista ruokaa.

Pituus on 165 cm ja painoa 63 kg.

Geenit vaikuttaa paljon siihen millainen on, mutta tavallinen ruoka on hyvä keino pitää paino kurissa. Paljon vihannrksia ja hedelmiä.

Ja liikunta kannattaa aina. Pienikin määrä, pääasia että aloittaa jostalkin. Kehitys on yllättävän nopeaa kun ryhtyy toimeen.

Oma mies sanoo välillä että mun hartioita ei tarvisi treenata niin paljon, ne on aika lihaksikkaat

Vierailija
6/9 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilin nuorena paljon ja aloitin uudestaan kymmenisen vuotta sitten. geenit on aika myös.

En voi silti rehellisesti väittää, että miesten kiinnostus olisi kasvanut lihasten myötä. Tai sitten ikä vie ihaijat. Kasvoista olen ihan ok, en mikään kaunotar.

Vierailija
7/9 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko jos ette halua. En laita kuvaa kuitenkaan.

Vaatekoko on 38, mutta harteiden ja rintojen kohdalta vähän isompi. Vaatteet tehdää aika kapeille hartioille.

Vierailija
8/9 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit aikuinen ihminen, ei olisi tarvetta tämän kaltaisille avauksille. Jos nyt kuitenkin olit vakavissasi, onneksi olkoon, hyvä on kroppa, ajatusmaailmasta en puhu mitään.

Vierailija
9/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika lyhyt. Eikö nuo seiväshyppääjät ole pidempiä?