Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2013

Kommentit (416)

61/416 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä niin olisi voinu jatkaa lomaa vielä jonku viikon, mutta velvollisuus kutsuu taas maanantaina..

Marjana: Hienoa että pistokset sujuu..minä piikkikammoinen varmaan olisin pyörtymisen partaalla, etenkin jos mies saisi pistää..isot peukut myös miehellesi :)

Lucija: Täällä menty clomeja nyt 4 kiertoa ja vaan 2 kierrossa olen saanut ovulaation aikaiseksi. Nyt jos tämä kierto ei tuota tulosta niin ensi kuussa jälleen tohtorille kysymään lisä apua..

ON: Tämä sai kp:lla 11 hymynaaman!! Jee!! Peitot heilui, kiitos loman! Nyt siis piinaillaan loppu viikot. Teroja en tässä kuussa siis syö..

Kaikille meille plussa puhureita ja lämmintä syksyä!!!

62/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille uusille ja tutuille :)

Tosiaan viime kierto päättyi eilen, kp 52. Ja raskausoireita oli maidon tulemisesta vihlomisiin. Mutta valitettavasti kyseessä vahva valeraskaus! Kyllä kroppa tekee tehtävänsä taas..

Gynellä kävin viikko sitten varmistamassa asian, ja nyt sain Terolutit matkaan 4 kierron ajaksi. Olen PCO potentiaali ja gyne puhui jopa lapsettomuudesta, mutta puoli vuotta yritetään ja sitten vasta tutkimuksiin.

Todettuna keltarauhasen puuttuminen/alhaiset tasot, joten terot muutenkin tarpeeseen.

En uskokkaan, että tässä kierrossa tärppää ennen kuin saan terolutit aloitettua, mutta ainahan voi toivoa ;) Nyt en usko mitään kropan merkkejä enkä helpolla testaile.

Ovistikut laitan tilaukseen seuraavaan kiertoon, koska nythän ovis jäi välistä kokonaan. Gynekin suositteli ovista tikuttelemaan.

Tälläinen päivitys :-)

-tirpiainen yk3 2/29-52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: hyvä että lääke tuntuu sopivan..! kyllä noista pistos lääkkeistä tulee oireet heti jos niille on allerginen. Onnea matkaan!!

Tirpiainen: No voi harmi, tuo kroppa on kyllä kamala kun alkaa kuumeileen se on varma että jos muuten on ollut kellontarkka kierto niin sitten se menee aivan sekaisin viimeistään.. /=

ON: No tänään tuli taas tehtyä 2 testiä heti aamutuimaan XD Joo eipä sieltä mitään tullut.. paitsi testiajan jälkeen oli molemmissa todella himmeä viiva siis kyllä ihan selvästi silmällä erotti mutta tosiaan kyse on sofin testeistä ja luulen että ne taitaa aina antaa jonkin näköisen viivanpaikan. En tiedä oliko, mutta aivan ku olis aavistus pinkkiä ollut. no se selviää parin päivän sisällä. Kauhean optimistinen en viitsi olla. Toivottavasti nyt olisi. Vaikka se vauva olisi ihana saada koska tahansa niin mieluummin ennen keskikesää, mulla kun oli todella pahat levottomat jalat viime raskaudessa ja jalat oli aivan tulessa loppupuolella.. hellekesä ei sitä varmaan ainakaan helpottaisi =D

Minni*86* 25/26(28) dpo 13? yk 3

64/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin älyttömän harvoin tänne tunnun kerkeävän edes lukemaan mutta on ihana huomata miten aktiivinen ketju tämä on ja miten ihanasti täällä tsempataan toinen toista.Vähän päivitystä meidän tilanteeaeen...

Mulla on kierto lyhentynyt siten että viimeisen 6 kk aikana kierto on ollut 26-27-(28) päivää. nyt elellään kp 24,dpo ehkä 11.aloitettiin siis tämä yrittäminen 02/2012...eli onko tämä nyt sitten yk 6 ja seuraavaksi alkaisi 7..? oireita on ollut jonkin verran; vatsassa/nivusissa pientä paineen tunnetta,lämpö vähän koholla,etovaa oloa,hajut erittäin voimakkaita jne.. eli sellaisia hyvin tavallisia oireita.joka kierrossa onnistun itselleni kaikenlaisia oireita kuvittelemaan ja joka kierrossa ne menkat alkavat...viimeksi eilen aamulla testasin puhtaakin puhtaamman negan sekä ovulaatiotestillä että raskaustestillä..nyt pitäisi vain malttaa odotella sinne ensi viikon alkuun/puoleenväliin ennen seuraavaa testaamista ellei nyt kuukautiset ala ajallaan eli maanantaina tai tiistaina.

Pidän niin kovasti peukkuja teille kaikille että se plussa pian ilmestyisi testiin

halauksia teille

Piippi kp 24/26-27,dpo 11?,yk5

65/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin älyttömän harvoin tänne tunnun kerkeävän edes lukemaan mutta on ihana huomata miten aktiivinen ketju tämä on ja miten ihanasti täällä tsempataan toinen toista.Vähän päivitystä meidän tilanteeaeen...

Mulla on kierto lyhentynyt siten että viimeisen 6 kk aikana kierto on ollut 26-27-(28) päivää. nyt elellään kp 24,dpo ehkä 11.aloitettiin siis tämä yrittäminen 02/2012...eli onko tämä nyt sitten yk 6 ja seuraavaksi alkaisi 7..? oireita on ollut jonkin verran; vatsassa/nivusissa pientä paineen tunnetta,lämpö vähän koholla,etovaa oloa,hajut erittäin voimakkaita jne.. eli sellaisia hyvin tavallisia oireita.joka kierrossa onnistun itselleni kaikenlaisia oireita kuvittelemaan ja joka kierrossa ne menkat alkavat...viimeksi eilen aamulla testasin puhtaakin puhtaamman negan sekä ovulaatiotestillä että raskaustestillä..nyt pitäisi vain malttaa odotella sinne ensi viikon alkuun/puoleenväliin ennen seuraavaa testaamista ellei nyt kuukautiset ala ajallaan eli maanantaina tai tiistaina.

Pidän niin kovasti peukkuja teille kaikille että se plussa pian ilmestyisi testiin

halauksia teille

Piippi kp 24/26-27,dpo 11?,yk5

Vierailija
66/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille tähän kiertoon!

Tuntuu, että aika kulkee niin hitaasti. Vasta kp5 menossa..

marjana: Hyvä, että pistokset tuntuvat sopivan. Ois niistä varmaan heti tullu jotain jos olis tullakseen. Kauanko noita pistoksia pitää laittaa?

67/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas kuukauden tauon jälkeen ;) Viime kuussa tuli mega kierto ja yksi yrityskerta jäi väliin, joten kesäloma meni ihan muita juttuja miettiessä. Nyt taas syksyyn uutta intoa puhkuen, toki entistä realistisempana ymmärtäen vihdoin, että naisen kroppa on niin merkillinen, että se tekee kaikki mahdolliset valeoireet ja laittaa kierronkin heittämään jos vaan sille päälle sattuu. Olen tehnyt lujan päätöksen, että tästä edes en testaile vasta kun menkat on viikon myöhässä...

Tosiaan lyhkäsesti: minä 28 mies 30 ja esikoista yritetty yli puoli vuotta välillä vähemmän ja välillä vähän enemmän :)

Täytyy vielä lukaista teidän kuulumiset läpi, kun en ole yhtään kärryillä mitä kullekin kuuluu.

Aurinkoista viikonloppya

-alicia kp22 yk 6

Vierailija
68/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikku, me mennään melkein samoilla kiertopäivillä, mulla kp 7.

tirpiainen, seurasin kuulumisiasi jo huhtikuisissa, upeaa, että kaikki nyt hyvin (siis kun et raskaana ollut niin johan oli aikakin jo menkkojen tulla). on se ihmisen kroppa (erityisesti naisen) aikasmoinen jekuttelija ;)

piippi, sulla jännät ajat, mä niin tavallaan rakastan tota loppukuuta kun saa jänskättää, toisaalta hermoja raastavaa ja tiedän, miten vaikeeta on olla testaamattta=) esikoisesta minä testasin juuri sinäpäivänä ekan kerran kun tätin ois pitänyt tulla, oli vaan jotenkinsellanne olo, että nyt oon kyllä raskaana:D toki voishan se näyttääkin jo aikaisemmin plussan, mutta kai se varmempaa vasta sitten on. Tsemppii!

alicia, tuntuu, että monella kierrot heittänyt häränpyllyä, minä mukaan lukien, koska viimeisen vuoden kierto ollut 28 päivää, niin nyt tuli 32 päivää, vaikka ei siis ollut odotuksiakaan olla raskaana, koska vasta viime kuussa oviksen jälkeen päätettiin antaa mahdollisuus kakkoselle.

minni86, oi oi kyllä mä uskon, että jotain perää niissä on jos on yhtään ollut väriä, olen lukenut monesta paikkaa, että ei sitä väriä viivaan tule jos ei olsii raskaushormonia (vaikka tulisikin testiajan jälkeen), käy kertoo kuulumisia taas:)

minnihiiri, mitä ovistestiä käytät? mä mietin,e ttä pitäisiköhän ostaa ensi viikolle ovistestejä kun olen reissussa ilman miestä niin sitten tietäisi ainakin menikö se ovis sivuosuin vai oisko se vaikka vähän myöhässä tässä kuussa ja ois esim kp 15 kun tullaan kotiin:) jos mun ovis ois kp 11 niin ei ois mitään mahista tästä kuusta raskautua:(

Tossukumpu, noooh?:)

KataV, Tervetuloa!

Hilma3, pahoittelut keskenmenosta, onko se nyt lähimenneisyydestä vai kauempaa? uskon, että kun pitää yhtä miehen kanssa ja käsittelee asiaa niin mieli kirkastuu! hirveää se silti on.

marjana, upeaa, että pistokset sujuu. sinulla on rohkea ja hieno mies:)

tuulenpuuska, oletko testailut?:)

itselläni ei kyllä kovinkaan suuret odotukset tästä kierrosta, koska ensi viikon olen reissussa ilman miestä ja silloin aika todnäk se ovis on, reissusta palataan pojan kaa la-illalla ja silloinhan on jo kp 15, voi menee niin lähelle. ehkä mä karkaan sieltä ja tulen pari päivää etukäteen kotia:D:D iiiiiiiiiiiiiiik

anteeksi jos jätin jonkun kirjoitusta kommentoimatta (en tahallaan).

Plussatuulia ja rempseetä viikonloppua!1 sää ainakin sallii, aurinko saa naisissa ja miehissä ihmeitä aikaan ;)

ps. tietääkö kukaan onko normaalia tai onko miten normaalia ovuloida kahdesti kuussa?? herättelen siis toiveita :D

Vierailija
69/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmasalaatti: Hyvää reissua! Toivotaan, että se sun ovis oiskin myöhäsempi kuin laskettu/odotettu ajankohta.

Tänään päätettiin miehen kanssa lähteä syyskuussa jokui viikonloppu kylpylään rentoutumaan.

Molemmilla kauhee työstressi kokoajan päällä. Oviksista en aio stressata ja ei tarvii niin ajoittaa pupuilua, koska tehdään sitä anyway joka ilta :D Tuoreen suhteen hyvä puoli ;)

Tosiaan meillä on aika nopeatempoinen suhde ollut tähän asti. Esikoista yritetään ja sormukset on vaihdettu. Helmikuusta asti ollaan seurusteltu. Toki tunnettu ollaan pidempään.

Ootteko muut pitkään seurustelleet/olleet naimisissa? Vai onko muita "tuoreita" parisuhteita?

70/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään 10v hääpäivää nyt 5.10, sitä ennen seurusteltiin 3 vuotta...

71/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa oltu 3v ja 4 kk, josta vähän yli vuosi kihloissa. Yhdessä ollaan asuttu hieman vaja 3v.

Te jotka ootte käyny lapsettomuustutkimuksissa, ni miten se oikeestaan lähtee edes käyntiin/miten pian pääsee? Meinasin että kun meidän suvussa on lapsettomuutta, ja tarviiko tälläises tilantees olla se vuosi yritystä?

Nyt tuli vaan pikakirjotukset, suuren suuria tsemppejä kaikille!

Tiikerililja 22/29-33

72/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kp 21, en saanu korjattua :DD

73/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäsalaatti: Km tapahtui heinäkuun alussa(helmikuisissa plussasin) nyt taas herätellään projektia, vaikka vasta 6viikkoa tapahtuneesta. Ei vaan voi kuumeelleen mitään :)

Taikku: Yhdessä ollaan oltu enskuussa 9v ja siitä ajasta naimisissa yli 6v..ikääkin meillä "vasta" 27 ja 28..

Marjana: Toivottavasti kaikki hoidot menee teillä nyt nappiin ja saatte sen oman pienokaisen aluille!

Nyt lapsille syömistä ja takaisin ulos temmeltään..

hilma kp 3/25-32 yk4+km+yk1

Vierailija
74/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinuppia huhuilen, mitäs sinne suuntaan kuuluu nykyään? :)

Marjana: Hienoa kuulla että ootte päässeet aloittaan hoidot, ja että kaikki on sujunut muutenkin hyvin. Toivotaan että nyt onnistuu, täältä suunnalta peukut pystyssä, sekä mulla että Ipanalla :)

Tonno ja Ipana rv 22+1

Vierailija
75/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilma3: no se on sit tosi tuore tapaus. mutta ehdottomasti vaan eteenpäin jos keho antaa ja ei tarvinnut mitään solunsalpajia käyttää tyhjennykseen. Ei sitä voi alkaa kuukausi kaupalla pelkästään suremaan ja jättää lapsentekoa sillä aikaa väliin, tiedän että kyllä se aikaa ottaa varmasti että tunteet lievenee mutta ei sitä yrittämistä minunkaan mielestä kannata jättää väliin. (=

heldelmäsalaatti: yhdessä ollaan oltu 10,5 vuotta ja asuttu 8 vuotta yhdessä. ollaan tosiaan oltu yhdessä ihan teinistä saakka. Ja esikoinen on nyt vajaa vuoden

ON: fiilis on sellainen että menkat alkaa mutta saas nähdä huomenna täytyy testata uudestaan.

Vierailija
76/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsunen, mä toivon niin, että mun ovis ois hiukan myöhässä. aika rajoille se menee. nooh, kaikella kai on jokin tarkoitus. sillä mä lohduttelen itseäni (muissakin asioissa). jos ovis ois esim ihan alku lomasta niin sit ois mahista jos touhuillaan vielä la-iltana, mutta tuskinpa se on kp9 ja sitä rataa. no lopetan tämän asian vatvomisen, ennen kuin kukaan kyllästyy kuuntelemaan:), loppukuuhan sen sitten näyttää, jänskätään nyt ihan täysillä sitte:D selvisikö muuten koskaan mitään syytä miksi testi näytti negaa? mutta ihan kiva yllärihän se sitten oli kun plussa tuli;)

hilma3, pahoittelut, ihan varmasti se on aina mielessä, mutta jospa jospa tästä kuusta sitten:)

Joku kyseli parisuhteista. Me ollaan miehen kanssa molemmat 27vuotiaita ja ollaan oltu yhdessä pian 5 vuotta. Siitä ajasta yhdessä asuttu nelisen vuotta. Ei olla naimisissa. Ja meillä tosiaan on marraskuussa 3v täyttävä poika.

77/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmasalaatti: En ole testaillut, vähän liian aikaista kuitenkin. Kp 28 alkaen alkaa vasta olemaan vaikeaa olla testaamatta.

Taikku: Ollaan oltu yhdessä viisi vuotta, asuttu kolme vuotta yhdessä ja muutaman viikon päästä vietetään 1v. hääpäivää.

Tuskallisen hitaasti kuluu kierron viimeinen viikko...

Tuulenpuuska kp 23/26-32 yk 2

Vierailija
78/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossukumpu: Minulla on myös oviksesta lähtien pientä vihlomista ja juimilista alavatsalla siihen asti, että menkat alkavat. Tai siis oletetusta oviksesta, en ole ovistesteihin saanut muutakuin haaleita viivoja, mutta nämä nippailut ovat aina alkaneet n. 14 päivää ennen menkkojen alkua. Pari ensimmäistä päivää on kovaakin juilimista, mutta jatkuu sitten lievänä aina menkkoihin asti.

Hedelmäsalaatti: Mukavaa reissua! Voihan se ovis olla myöhemminkin :)

Marjana: Hyvä, että nenäsumute toimi kuten pitikin ja pistokset ovat lähteneet sujumaan. Tsemppiä hoidon etenemiseen!

Minni86: Joko olet testannut uudestaan?

Taikku: Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta joista 3 vuotta naimisissa.

ON: Minilomalta kotiuduttu ja muutama päivä keretty jo töissäkin olemaan. Ovista aloin tikuttamaan tiistaina eli kp 9 tuloksena joka päivä vain haaleaa viivaa, joka tänään itse asiassa oli jo niin haalea, että hyvä että sen näki. Eikö sen viivan pitäisi jossain vaiheessa edes vahvistua vaikkei siitä yhtä vahvaa tulisikaan? En kyllä ymmärrä noita tikkuja, jos seuraavaan kiertoon mennään niin taidan unohtaa koko tikuttamisen, noista ei saa kun pahan mielen ja stressiä.. Tai sitten käyn ostamassa jotain kalliimpia testejä :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Cilla86 kp 12/27-83(?) yk 6

79/416 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmasalaatti: Kokeilin joskus ovis testeinä jottain apteekin liuska juttuja, mutta siitä mun hermoilla mitään tullut, joten glearbluen digitestit ovat olleet mulle parhaimpia. Selvä tulos eikä jää arvonnan pariin..Paitsi nämä 2 kertaa kun olen ovuloinut olen ollut niin kipeä, ettei ole jäänyt epäselväksi että jotain tapahtuu..mutta saisi tulostakin tulla..huoh..

Joku kyseli yhdessäoloa..nooh: 6 vuotta ollaan oltu yhdessä, kohta 2 vuotis kihlajaispäivä :)

80/416 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olosta, ollaan oltu yhdessä reilu 11 vuotta ja naimisissa 5.

hedelmasalaatti, koksaa ei selvinnyt miksi testi näytti niin pitkään negaa vaikka raskaana olin, testasin silloin ainakin Apteekin testillä ja Clearbluella ja monella muulla myös. Neuvolassa th:n ja lääkärin mukaan näin vaan joskus tapahtuu. Yllätys vaan oli melkoinen kun parin viikon negan näyttämisen jälkeen tulos olikin yhtäkkiä selkeä positiivinen! Mutta tosiaan siinä raskaudessa oli muitakin pieniä "outouksia", esim. hedelmöitys tapahtui oletetun oviksen jälkeen ja loppuraskaudesta rv 34 eteenpäin kävin viikon välein ultrassa, jossa tsekattiin kasvaako vauva, koska mahan sf-mitta ei kasvanut rv 32 lähtien enää yhtään. Vauva kasvoi kuitenkin hyvin ja syntyi reilu 3,6 kiloisena :)

Miten muuten te, joilla on jo lapsia, millä viikoilla he ovat syntyneet? Itselläni eka syntyi 40+4 ja toinen 40+5. Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.

Plussatuulia kaikille!!!

napsunen kp 5/28-29, yk 0?