TOUKOKUISET 2013
Kommentit (416)
Kiitos rohkaisevista viesteistä! Tässähän alkaa itsekin uskoa vähän enemmän raskauden mahdollisuuteen.
Tänään jouduin jättämään osan lounaasta syömättä, koska tuntui siltä, että ruoka ei pysy sisällä, jos syön kaiken. Tällaista ei ole tapahtunut ikinä aikaisemmin. Lisäksi olen viime aikoina herännyt yöllä useita kertoja vessahätään.
Huomenna on niin paljon ohjelmaa, että en ehdi ostaa testiä ja testaamaan, joten ihme ja kumma näyttää kovasti siltä, että maltan odottaa torstaihin asti.
Tuulenpuuska 28/28 (26-32) yk 3 dpo 16
Kirjotin piitkän sepustuksen tänne ja se katos jonenkin! murr..
viola: mä testaisn myös tuolla predictor earlylla roskisplussan, ihan selkee plussa oli, ei haamu...
tuulenpuuskalla lupaavia oireita :)
ele: sullekin kommentoin jotain mutten nyt muista mitä... olisko ollut ovikseen liittyen, pupuiltiin tässä kuussa vaan kp 13 ja 15 joten jos hedelmöitys on tapahtunut, olis plussakin kai pitänyt tulla jo aiemmin.
++++ Plussatuulia kaikille ja toivottavasti nyt testaillut negat vielä muuttuu plussiksi!!!! +++
ON: apteekin omalla tänään haamu, hyvin hyvin haalea semmonen :/ Eilen siis 10:n herkkyydellä plussa ja tänänä 25:n herkkyydellä haamu... Eli ollako vaiko eikö olla. Oireet kyllä sen kun jatkuu, eilen ilalla vihloi taas häpyluuta niin että piti panadolia ottaa, viime raskaudessa oli sama juttu alussa jolloin testit oli vielä negaa. Onkohan mulla joku hormonihäiriö tuohon hcg:n erittymiseen liittyen?!? Ekassa raskaudessa testit näytti plussaa silloin kun pitikin, viimeksi ei ja jos nyt olisinkin raskaana niin sama juttu! Tosin luin netistä tuosta clearbluen vääristä plussista, laski kyllä mielialaa.
napsunen 37/28
Moi!
Tulin vain pikaisesti ilmoittamaan, että olen tippunut kesäkuisiin ja pahasti! Tsemppiä vielä jäljellä oleville!
82
Joko saadaan lisää plussia tänään?
Ite ajattelin katella tän päivän. Ostan testin töihin mennessäni ja teen huomenna aamupissasta. Jos ei täti saavu tänään. Edelleen ei minkäänlaisia menkkaoireita. Yleensä turvonnut olo alavatsalla, nyt vain kipeät rinnat. Tätä ei ilmene normaalisti. Kp nyt 31/28. Eilen nega. Voisko hormonit olla jäljessä? Vai mensut? Piiiinaaaavaaaaa!!!
Tsemppiä nyt joka iikalle! Viime päiviä viedään..
/Cätsy kp 31/28 yk1
Eilen tuhrutti ja tänään sitten alkoi kunnolla, joten kohti kesäkuisia..
Plussatuulia vielä mukana oleville..
Rontsu kp1/34-35 /yk3
Pahoittelut 82 ja Rontsukka :( Toivottavasti teillä nyt alkaneista yk:sta tärppää!
Cätsy: niin, mitäs tänään..? Meityä ei enää kovin montaa tällä kyllä ole! Samaa piinaa täälläkin...
ON: aamulla ClearBluella haalea plussa, kai se joku haamu on. Oikeesti rasittavaa kun tulee plussaa, negaa ja haamua! Pähkäilin että noiden testien perusteella, joita olen sen miljoona tehnyt, niin jos raskaana olen niin joku tuulimuna tää kai on. Joten taas odotellaan. Ajattelin ensi viikolla mikäli sama tilanne jatkuu, soittaa terveyskeskukseen ja pyytää sieltä r-testiä...
napsunen 38/28...
napsunen: meinasinkin sulle kirjottaa, että käy ihmeessä jo lääkärillä. Kp kuitenkin noin pitkällä. Nyt vaan toivotaantoivotaan, että se plussa siellä on ja pysyy matkassa! Haluaa nyt tosissaan pitää jännityksessä!!
se mua ehkä "pidättelee" sen lääkäriin menon kanssa, että viime raskaudesta plussasin vasta silloin kp 43/28, tosin silloin ei tullut noita epämääräisiä plussia tai haamuja etukäteen olleenkaan... Mutta ens viikolla sitten viimeistään...
Ihanan paljon plussia tullut! Onnittelut kaikille ja pahoittelut tädin kohdanneille, ei muuta kuin uutta yritystä kehiin!
Täällä kans tätiä odotellaan. Perjantaihin asti odottelen, jos ei mitään kuulu sitten testaan. Pakkokin testata, koska pitäisi varata kolmenkympin huoltoon aikaa ja sinne ei tietenkään voi mennä salamatkustajan kanssa.
Aika vähäisiä menkkaoireita on ollut, mutta yleensä menkat on alkanut aina sen kp35 sisällä, joka on siis huomenna. Odottelemme ja kerron, jos kerrottavaa on.
varsinkin, kun ei tiedä mitä tässä odottaa, tätiä vai mahdollista raskautta!
Pahoittelut tädin kohdanneille, täältä tullaan varmasti perässä! :/
Mites *napsunen*, mikä tilanne? Onko sulla ollut mitään raskauteen/menkkoihin liittyviä oireita?
ON: Kp 37/28, mitään ei tapahdu. Menkkamaista jomotusta ei ole eikä juilintaa. Tosin hetki sitten alkoi vasemmalta puolelta munasarjoista vihloa, viiltävä kipu, joka tuntuu sillontällön. Täti tulossa.. Muuten olo on kyllä todella heikko ja väsynyt. Pariin päivään en ole syönyt ja nukkuminen on jääny vähiin. Angiina uusiutu taas, 2krt 2kk sisällä ja muutama viikko sitte olin korkeassa kuumeessa! Huomena pitäis taas lähtiä rekkaileen eikä oo mikään voittajafiilis.
olen addiktoitunut tähän palstaan :D
narandjalle huurjasti plussatuulia! ja muille myös tietenkin :)
rahtarinna: näköjään lähes samoilla päivillä mennään... Mulla on sitä pahaa oloa ollut jo yli 2 viikkoa, n. kp 21 lähtien. Nyt viimeisimmät pari-kolme päivä on vihlonut häpyluuta tosi plajon, pahiten alkaa vihlomaan illalla kun yritän käydä nukkumaan. Ihan niin paljon että panadolia on pitänyt ottaa. Ja siinä mielessä olen toiveikas, koska tämä oli yksi oireista näillä samoilla kp:lla...
Omaa napaa muuten: Olen niin epätoivoinen että purin lähes atomeiksi ne Clearbluen testit :D Kyllä niissä kummassakin sininen viiva on. Olen tässä punninnut vaihtoehtoja ja ne on
1) clearbluen testit antaa vääriä plussia ja nämä oireet on jotain muuta
2) kyseessä on tuulimuna tms.
3) hcg ei vain jostain syystä mulla erity niin kuin pitäisi.
napsunen kp 38/28
Hirveästi plussia, mahtavaa! Onnittelut kaikille!
Täällä matka jatkuu kesäkuisiin, tsemppiä jäljellä oleville!
Liisuli
Napsunen, Tuulenpuuska, Cätsy, Narandja ja Rahtarinna: pidän kovasti peukkuja teidän puolesta täällä.
ON: Taidan olla Mameijan kanssa samassa tilanteessa eli testasin tänään negan. Kp 30 menossa, ennen edellistä raskautta en tuon yli juurikaan mennyt ja tuskin on raskaus tuota muuttanut.Eli jään tätiä odottelemaan. Toivottavasti esikoisen imettäminen muutaman kerran päivässä ei vaikuta enää hormooneihin ja sitä myöten kierron pituuteen... Tulisi vaan pian niin pääsisi uuteen yritykseen.
Mitäs meille toukokuun viimeisille kuumeilijoille tänään kuuluu? Cätsy, Narandja ja Rahtarinna?
Tuulenpuuska: Joko olet plussannut "voimassa olevalla" testillä?!
Viola: samaa toivon minä että alkaisi nyt ne menkat jos on alkaakseen niin pääsisi uuteen yritykseen! Nyt en Viuola muista, että oliko sulla aiemmin jotain hormonaalista ehkäisyä käytössä, vai oletteko käyttäneet imetystä "ehkäisynä"?
ON: Blääh. Ei sitten niin mitään uutta! Turhautus on kyllä taas huipussaan. Ostin Citymarketin halpistestejä, tuli haamujen haamu tai mikälie viivanpaikka. Joku nyt kyllä mättää kun niin pitkän aikaa (1,5 vko) herkillä testeillä hentosia plussia ja tavallisilla testeillä negoja... "Oireet" vaan jatkuu edelleen, tänään uutena tullut kuvioihin mukaan alavatsan hassu pulputus, iuhan siinä häpyluun yläpuolella tuntuu kuin joku kuplisi :D.
napsunen 39/28
En sitten todellakaan malttanut odotella torstaihin asti testien kanssa. Tiistaina testasin kahdella vanhalla testillä plussan ja keskiviikkona ostin apteekista Clearbluen raskaustestin, jossa on viikkonäyttö. Tuloksena: "Raskaana 2-3 viikkoa"!
Olo onkin ollut vähän erilainen kuin ennen, vessassa ravaamisen ja ruuan äklötyksen lisäksi närästää.
Aika jännää! En tiedä, olenko vielä oikein sisäistänyt tätä. Aika rauhallisesti olen suhtautunut, vaikka tietysti asia pyörii mielessä jatkuvasti. Nyt pitää vaan toivoa, että pikkuinen pysyy matkassa. Mies on ollut aika sekaisin asiasta. Ei kai ollut ajatellut tätä raskautumisasiaa yhtä paljon kuin minä tähän asti.
Tsemppiä vielä epätietoisuudessa eläville. Toivottavasti mahdollisimman moni liittyy vielä plussajunaan.
Tuulenpuuska rv 4+1
onnea tuhannesti Tuulenpuuska!!!
Tuulenpuuskalle miljoonasti onnea ja paljon paljon tarrasukkia!
Napsunen, minä kyllä toivon kovasti että sinä saat vielä sen kunnon plussan ja vauva on tuloillaan! Tein itsekin tänään muuten tuon Cittarin halpistestin :) Niin ja vastauksena kysymykseesi, meillä ei ole ollut ehkäisyä käytössä, ensimmäiset kuukautiset raskauden jälkeen oli viime kuussa, eka kierto siis menossa. Menkkatuntemuksia tänään ollut joten josko ne kohta alkaisi.
Vuotopäiväthän sieltä tuli, ja ihan niagarana! Kyllä harmittaa..... Nyt pitänee lämmitellä miestä uuteen yritykseen. Oli helpottuneen oloinen kun kerroin että raskaana ei olla. Pöh. Ehkä mahdollisesti siis siirryn kesäkuisiin. Jään seuraamaan palstoja. Kesäkuisia ja odottavia.
Onnea Tuulenpuuska!! Ihan todella hienoa!
Muille, peukkuja pidän ja käyn lukemassa kuulumisia.
/Cätsy kp1....
pahoittelut Cätsy :( Toivottavasti saat miehesi houkuteltua pian uuteen yritykseen!
napsunen
Otsikkokin kertoo kaiken eli nega tuli tänä aamuna. Nyt ei muuta kuin tätiä odottelemaan koska saapuu..