TOUKOKUISET 2013
Kommentit (416)
Täällä ei oo menkat alkanu ja testi näytti puhdasta negaa et ei taida toukovauvaa tulla tänne. Saattaa tuo kierto venyä sen keskenmenon takia, tänään siis kp28.
Täällä jo kp 3 menossa, joten siirryn kesäkuisiin ihmettelemään. Tsemppiä teille lopuille :)
Testasin aamulla 25:n herkkyyden omaavalla testillä, nega tuli. Tai ehkä ihan haamujen haamu, jotain pientä tummentumaa siinä viivan kohdalla näkyy, muttei kyllä mitään selkeää viivaa... Silloin toissaaamuna se "selkeä haamu" tuli 12,5:n testillä.
Joten ei ole toukovauvaa tänne tulossa, nyt vaan pitää odotella menkkojen alkua... missähän ne viipyy?!?
napsunen 36/28
Elikkäs täällä kp1 et kesäkuisiin siirrytään
No nyt en kyllä ymmärrä... Aamulla testasin siis sen negan, Citymarketin liuskatestillä. No äsken en voinut kävellä apteekin ohi ostamatta testiä ja pithän se tesi sitten tehdäkin. Clearbluella tuli sitten plussa!!!! Testiviiva on haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta selkeä sininen viiva kuitenkin... Miten tämä on mahdollista, nyt mä olen ihan sekaisin...
Sorry omanapaisuus! Heidiih:lle pahoittelut menkoista :(
napsunen kp 36/28 (vai rv 5+0...?)
ei näy eikä kuulu menkkoja, monta kertaa oon luullu että ne alkaa muttei kuulu ei näy.. Kävin äskön hakemassa testin ja mietin jokohan sitä uskaltais testata, vai oottelenko aamuun. Hmmh...
*napsunen* mahtavaa!!!! Itse ehkä vielä testaisin huomenna uudelleen ja varmistaisin (en halua masentaa), ihanaa kuulla!!!! :)
Yrityskierto nro 10 napsahti pari päivää sitten käyntiin. Ei voi minkään :/
Joskohan sitä huomen aamuna uskaltaisi kattoo mitä näyttää.. Kp huomenna 29 ja kotona odottaa clearblue viikkonäytöllä :) mies oli sitä mieltä et jos vielä pari päivää maltetaan, mut katotaan miltä huomenna näyttää.
mameija ja rahtarinna: testatkaa jo! :) Jännityksessä myötäelän!
Itse testaan varmaan ylihuomenna vielä uudestaan, semmoinen "yllätyspommi" oli toi keskipäivän plussa kun aamulla kerran oli nega... Toisaalta kyllä nämä jo pitkään kestäneet oireetkin viittais plussaan :) Toiveikas olen!
Pahoittelut Heidiihille ja Aliinalle kesäkuisiin siirtymisestä.
Rahtarinna: Ainakin kuukautisten poisjäämisestä on jo aikaa, joten testitulokset alkaa olla luotettavia. Oliko sulla aikaisemmin jokin hormonaalinen ehkäisy? Mietin, että voihan tuo eka kierto olla pidempi senkin vuoksi…
Napsunen: Jännät paikka siellä! Kuulostaa aika lupaavalta tuo plussa, kun ottaa huomioon, että aikaisemminkin oot plussannut aika myöhään.
Odottelen jännityksellä Rahtarinnan, Napsusen ja mameijan testituloksia.
ON: Eipä mitään uutta. Toivoo elää, että voisin olla raskaana, vaikka kuukautiset voi ihan hyvin alkaa huomenna. Jos menee yli 29 kiertopäivän, voi olla vaikea pidättäytyä testin tekemisestä. Olen viime aikoina ollut tosi ärtynyt ja tavallaan toivon, että kyse olisikin PMS-oireista eikä mistään pitkäkestoisemmasta väsymyksestä. Katsotaan, mitä tämä viikko tuo tullessaan!
Tuulenpuuska 27/28 (26-32) yk 3
Olin aikaisemmin mukana ehkäisytutkimuksessa, jonka viimeinen osa on tarkistussoitto, jossa kysytään "Oletko raskaana?" kolmen kuukauden kuluttua ehkäisyn lopettamisesta. Tarkistussoitto tuli tänään ja vastasin, että en tietääkseni.
Testasin sitten huvikseni kahdella vanhalla raskaustestillä (toinen exp. 2009 ja toinen exp. 12/2011) ja molemmat näyttivät plussaa! Olen varovaisen iloinen, mutta odottelen varmaan torstaille ennen kuin ostan ja testaan ihan uudella (ja luotettavammalla) testillä.
Tuulenpuuska! Jotenkin itse ajattelisin että ennemmin vanhentuneet testit toimivat niin ettei näyttäisi plussaa vaikka pitäisikin eli jotenkin "menettäisi tehoaan". Kyllä mä luulen niiden olevan ihan oikeita plussia :) siis varovaiset onnittelut :)
Itse yritän maltttaa testaamisen edes keskiviikolle. Aamuisen negan testasin 25:n herkkyydellä ja tuo clearblue oli kai 10:n herkkyydellä, kun testi on clearblue plus? Ostin niitä tuplapakkauksen joten toinen samanmoinen odottelee sitten ke-aamua...
Viimeisimmästä raskaudesta en tosiaan testaillut edes mitään haamuja, vaan testi näytti vielä kp 41/28 puhdasta negaa ja kp 43/28 tuli yllättäen selkeä plussa apteekin omalla testillä (eli kai 25:n herkkyys?). Toivottavasti tuo mun plussa tuosta vahvistuu... :)
Ja plussatuulia kaikille muillekin täällä toukokuisissa vielä roikkuville :)
napsunen 36/28 (toivottavasti rv 5+0!)
Plussanneet! Tästä kuusta onkin tullut roimasti plussia, ihanaa!
Napsunen: Jännä juttu tosiaan että se plussa kuitenkin tuli! Voisko olla kuitenkin että ovis olis ollut myöhemmin? Se tosin ei selitä miksi nega tuli aamulla ja plussa päivällä. Mä kyllä uskon että vahvasti raskaana olet kun aiemminkin olet myöhäisillä päivillä plussannut:)
Tuulenpuuska: Luulisin että vanhentuneet testit antaisi vääriä negoja eikä todellakaan sitä plussaa, joten varovaiset onnittelut täältä!
Tsemppiä vielä lopuille ja pahoittelut kesäkuisiin siirtyneille mutta hirmusti onnea ensi kiertoon!
ON: Oikeastaan kuuluisin jo kesäkuisiin mutta tulimpa nyt kirjoittelemaan kun on niin humasti noita plussia alkanut satelemaan!
Ele
Napsusella ja Tuulenpuuskalla kuulostaa ihan plussalta :)
Täällä tuli eilen apteekin omalla nega heti aamusta. Ihan hivenen tuhrua, muttei menkkoja edelleenkään. Nyt olis kp33 ja edellinen oli 35, joten tän viikon aikana varmaan aukeaa hanat. Kunhan sais tän päivän ja huomisen menot juostua ilman vessassa ravaamista, kun ne pari ekaa päivää on aina ihan niagaraa ja vessaan on päästävä parin päivän välein.
Rontsu
Muutama kuumeilija täällä vielä! Itsekin kovasti toivon, että toukokuun kuumeilijana pysyn. Tänään tein testin Clearbluella. Inte Gravid. Kp on 30/28. Todella harvoin menee yli 30, mutta menkkoja ei kuulu, ei sitten minkäänmoisia oireita. Rinnat tuntuu kosketusaroilta, siksi uskalsin testin tehdä. Mutta jos on sitten pms:ää...
Tämä on siis vasta toinen kerta kun tänne kirjoittelen. Pitkään olen ketjua seuraillut. Nyt odotan kovasti, että Napsunen, Tuulenpuuska ja Rontsukka plussaa! Muita ei ole enää jännäämässä?
Eilen menin sitte testaamaan päivällä heti sen testin hankkimisen jälkeen, enää ei malttanu ja menihän se vituiks kerralla :D Jännitin niin paljon, että kämmäsin koko testin kans... Oli mukamas kamala hätä ja vessaan päästyä tulikin vain pieni tippa ja sekin meni ihan ohi koko tikusta, yks pisara meni testi alueelle ja sekin valumalla tikkua pitkin :´DD En uskaltanut enää samalla testillä testata uudelleen. Vielä siis kp 36/28.
Tuulenpuuska: Kyllä, käytin ehkäisypillereitä n. 10v (jouduin aloittamaan hyvin nuorena aknelääkityksen takia). Heinäkuussa poikakaverin pyynnöstä jätin pillerit pois ja tyhjennysvuoto tuli vasta kp 38 ja tässä sitä sitte ootellaan kuinka pitkä mahtaa olla tämä kierto. Sen takia en uskalla toivoa raskautumista, koska tiedän että voi mennä tovi ennenkuin kroppa tokenee. Tietenkin toivon, että se haikara saapuisi hyvin pian tänne meillekki! :)
Olen tosiaan syönyt noita e-pillereitä sen 10v keskeytyksettä ( diane nova, yasmin ja joku cypretyl vai mikä se oli :p ) eikä sen takia ole minkäänlaista muistikuvaa kuinka pitkä tai millainen kierto oli ennen pillereitten aloittamista.. Kuitenkin pillereitä syödessä kierto oli säännöllinen ja jämpti 28-29. Eli ei tässä auta kuin odotella, vaikkei malttaisi!!!!! :(
Täälläkin odotetaan ja jännätään kovasti Napsusen ja Tuulenpuuskan uusia testejä,lupaavalta teillä tosiaan näyttää!
Rontukkalle, Cätsylle ja Rahtarinnalle plussatuulia myös! Vähiin on käynyt toukokuun kuumeilijat.
ON: Sunnuntaina testasin Clearbluen digitestillä ja tuloksena ei raskaana. Tänään toiveikkaana taas aamupissasta Predictor Earlyllä testi, siinä luvataan tulokset jo neljä päivää ennen odotettuja kuukautisia. Odotin viisi minuuttia ja heitin testin pettyneenä roskiin, ei viivaa, ei edes haamua. Reilun puolentunnin jälkeen marssin takaisin roskikselle ja sielä näkyikin haamu. Luin sitten ohjeet jälkikäteen ja niissä oli että 15 minuutin sisällä tulevat tulokset ovat luotettavia. Nyt en sitten tiedä että koska tuo viiva on testiin piirtynyt... Kierrosta sen verran että minulla oli vasta ekat kuukautiset edellisen raskauden jälkeen, joten nykyisen kierron pituudesta ei ole sitten mitään hajua. Ennen raskautta kierto oli yleensä 30 päivää. Nyt menossa kp 28.
tuulenpuuska: aika ihmehän olisi ollut jos plussan olisi jo näyytänytkin, niin aikaista sulla vielä testata... Mutat todellakin olen tetannut itse samoilla kp:lla monestikin :D
taikku: jaksamista haastavassa tilanteessa!
ON: testasin aamulla, predictorilla haamun, haalea viiva oli, mutta mies sen näki myös eli ei ollut mielikuvituksen tuotetta... Siinä mielessä nosti toiveita, että viime raskaudessahan se plussa tuli tosiaan vasta kp 43/28- Mutta toisaalta Predictor ainakin nettikeksustelujen perusteella haamuilee turhaan useinkin..
Alavatsaan on tänään sattunut oikealle puolelle, munasarjojen kohdalle (?). Tosin mulla on läkärien mukaan kohtukin kyllä hieman enemmän oikealla kuin normaalisti. Mutta ei siis satu jatkuvasti vaan esim. liikkuessa, tuntuu kuin siellä olisi joku kivi!
napsunen kp 34/28