Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2013

Kommentit (416)

Vierailija
341/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossukumpu ja muut plussanneet onnea=)

pahoittelut marjanalle:(

minulla ei ole minkäänlaisia raskausoireita, ennen sitä plussaamista oli se kuvottava olo, siksi testasinkin, mutta sen jälkeen ei ole ollut kuin esim nopeasti noustessa repäisevää kipua tai jos on syömättä kauheen kauan niin alkaa tulee tosi nälkä ja heikottaa. Oli pakko toissapäivänä käydä ostaa ihan apteekin testi joka näytti viikotkin, koska olo on "normaali", ei tisseissäkään mitään muutosta. Esikoisesta minulla oli hurja väsymys suurin oire, mutta muistelen, että se alkoi viikon 6-7 paikkeilla ja nythän minulla on vasta 5+5 tod.näk. Varasin varhaisultran 7+2 päivälle, en jaksa odottaa pidempään, pakko pääsät katsomaan onko siellä masussa pienokainen:) toivottavasti on!

kaikille tsemppiä ja plussatuulia!!

Vierailija
342/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jäi taas osa tekstistä pois....

Ihanaa kuulla, että niin moni on plussannut!!!!!! :) Tsemppiä niille, joille ei vielä tärppi käynyt!!! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee ;) ( Paraskin sanomaan, ei malta oottaa :DD ) Erityiset hatun nostot ja megahalaukset Marjanalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi poistaa listasta, nyt jo uutta kiertoa mennään kp 6.. tässä kierrossa jää clomitkin väliin mun reissun vuoksi.. samasta syystä tulee nyt sitten myös palstailu taukoa se parisen viikkoa.

Katsotaan palaanko näihin kuvioihin enää lainkaan, tuntuu et avioliittokin on ajautumassa kriisiin :(

Oon ihan sekasin kaikesta tästä, vauvajutuista, yrittämisestä, uudesta työstä, naimisiinmenosta, nyt on varmaan itsensä tutkiskelun paikka.

Palataan toivottavasti joskus asiaan,

Lucija kp 6, epätoivoisesti yk 11..

PS. Onnea kaikille plussanneille! Ihania uutisia :)

344/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Tosi harmi, että tulos oli negatiivinen. Hienoa, että jaksat kuitenkin ajatella positiivisesti. Ainakin asenne on kohdillaan. Tsemppiä luomuyritykseen ja tulevaan PAS:iin.

Tossukumpu: Onnittelut plussasta!

ON: Tänään on tullut pientä vuotoa. Kuukautisten ei pitäisi vielä alkaa. Nyt siis kp 23 ja tänä vuonna on ainoastaan kerran ollut yksi 22 päivän kierto, muuten 26-34 kiertopäivän välillä, yleensä kuitenkin n. 28 päivää. Varovaisesti toivon, että olisi kyse

kiinnittymisvuodosta. No, eiköhän tässä lähipäivinä selviä, alkoiko kuukautiset vai ei. En kuitenkaan ajatellut testata ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä.

Tuulenpuuska 23/28 (26-32) yk 3 dpo 11

Vierailija
345/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä menkat alkaneet, mutta huomenna odottelemme saapuviksi. Mitään erityisiä superoireita ei ole, samat kuin joka kuukausi:) Onneksi on viikonlopuksi reissua tulossa enkä todellakaan ala siellä testailemaan eli eiköhän sitä jaksa näin vanhana kelminä sinne sunnuntaihin asti odotella?

Edelleen hullun moni on plussannut, tainnut kesä ja lomat tehdä tehtävänsä. Onnea paljon kaikille!

Marjanalle edelleen sitkeyttä projektiin, samoin Lucijalle jaksamisia. Muistan tunteen kun kaikki alkaa rakoilemaan ja usko menemään... Aiemmassa elämässä tälle vauvaprojektin alttarille heittelin minäkin yhden avioliiton. Äläpä sorru samaan, parisuhde kuntoon hinnalla millä hyvänsä niin sitten jaksaa taas tsemppailla tälläkin puolella... Voisko kuukauden tauko tosiyrityksestä tehdä hyvääkin. Vaan tiiän, eihän sitä malttaisi:)

terkuin Aliina kp 33/30-33 ja yk 9

346/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täällä menkat alkaneet. Valkovuotoa on tullut viime päivät ihan hirmusesti. Eikä ole vatsakipuiluakaan enää. Siihen auttoi pupuilu (!?!?), tai ainakin sen jälkeen tuntemukset loppui ihan seinään. Eilen testasin negan, tyhmäähän se on näin aikasin testailla ja tiesin, että nega sieltä tulee, silti sitä vaan kiusaa itteään. Ainut ilon aihe on, että mulla aina alkaa tuhruilu kolme-neljä päivää ennen menkkoja, eikä vieläkään oo alkanut.. Ja ikinä ei oo elämän aikana mennyt kierto yli 30 päivän! Joten tässä pitäis piakkoin selvitä. Omaa napaa tuleekin taas koko viesti..

Onnea kaikille plussanneille! :)

Ja jaksamiset kaikille sinne pimeneviin syysiltoihin!

Vierailija
347/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips.

Itse olen jo kesäkuisissa, mutta koska tänne jäi niin paljon porukkaa, joita olen lämmöllä ajatellut, oli pakko tulla moikkaamaan!

Eilen lueskelin vauva/raskaus/odotusblogeja, ja bongasin "vauvakuumetta"-blogista tällaisen:

"Katselen täältä kaukaa,

Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?

Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö olen heille surua tuottanut,

kun vain katselen täältä kaukaa?

Enkä tule, vaikka he odottavat niin kovasti,

että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko Taivaan Isä äitiä lohduttaa,

pyyhkiä kyyneleet pois?

Voitko isän olkaa taputtaa,

ettei hän niin kumarassa ois?

Kerro heille Taivaan Isä,

etten ole ihan vielä valmis syntymään maailmaan.

Kerro, että jotkut lapset taivaassa

niin rakkaita on Luojalle,

ettei heitä malttaisi antaa pois.

Huomaisipa äiti,

kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan.

Tietäisipä isä,

miten tuulen mukana hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan pienenä kasvaa äidin vatsassa

ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.

Ja kun vihdoin kohtaamme,

löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.

Ne on kestettävä,

jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.

Koska saan mennä, Taivaan Isä?

Joko pääsen pian omaan kotiin? "

Itseäni tuo kosketti niin lujaa ja syvältä, että purskahdin itkuun. Mutta nyt osaan ajatella asioita ihan toisesta näkökulmasta. Meillä ei oo vielä plussannut, koska vielä ei ole juuri meidän pikkuisen aika saapua. Mutta se aika tulee vielä

Vierailija
348/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille hurjasti. Erityisesti Marjaanalle. Mutta myös muille tasapuolisesti.

Jaksuja ja haleja! (:

Ja onnea plussista, paljon tarrasukkia!

-Bella-

Vierailija
349/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Kurjaa, todella kurjaa vaikka varmaan se negatiivinen testi jo valmisti tulokseen:( Hirmuisesti tsemppiä ja jaksamista sinne! Kyllä se vielä tärppää, olen siitä ihan varma! Positiivista on se, että teillä on raskaus mahdollinen millon vain luomustikin! Miten muuten miehesi on suhtautunut hoitoihin ja pettymyksiin? Anteeksi utelu, tietenkään ei ole pakko kertoa, uteliaisuuttani kyselen. Oma mieheni on ollut niin ihana ja tsemppaava, on ollut paras tuki keskenmenojenkin aikaan. Paljoa ei meillä vauva-asioista puhuta ja toisaalta hyvä niin. Ei itsekään tavallaan ajattele raskautumista liikaa ja täytyy myöntää että nyt olen pitänyt jo jonkin aikaa ajatukset "hienosti" muualla. Ja kuten itsekin olet monesti kirjoittanut niin pitää aina muistaa nauttia niistä asioista mitä nyt on ettei kuumeilu mene ihan hysteeriseksi. Varmasti se pikkuinen teille vielä suodaan kun aika on oikea, näin haluan uskoa myös omalla kohdallani:)

Mupis: Pahoittelutja onnea seuraavaan kiertoon!

Tossukumpu: Ihan hirmuisesti onnea! Aikaisin tosiaan plussasit! Eiköhän se viiva siitä tummene:)Laita ihmeessä kuvaa, noita testejä on aina kiva tiirailla:D Oliko teillä muuten ovistestit käytössä? Lähetän täältä tarrasukkia matkaan!

Hedelmäsalaatti: Mulla raskausoireet kummastakin lapsesta tullut vasta siinä rv6+. Hirmusti onnea odotukseen!:)

Lucia: Voi ei, ikävä tilanne:( Mistä kriisi johtuu? Yrittäkää puhua yhdessä asiat selviksi. Jaksamista ja hali sinne!

Bella: Tuo on ihana runo. Todella tunteita

herättävä!

Gabriela: Mitäs sinne kuuluu????????

ON: Eipä tänne uutta. Oikeastaan varmaan kuuluisin kesäkuisiin jo mutten ole vielä siirtynyt...Tuntuu jotenkin hyvälle tämä kun ei seuraile kiertoa eikä laske päiviä. Jotenkin en silti tohdi tätä palstaa jättää vaikka toisinaan varmaan tekisi hyvää pitää palstailutaukoa. Olen keskittynyt muihin asioihin kuin vauvajuttuihin. Toki toivon enemmän kuin mitään muuta että tärppi tulisi ja vauva syliin asti saataisiin mutta kuumeilipa itse miten paljon vain, laskisi päiviä ja bongailisi ovista niin ei se kuitenkaan sitä nyyttiä varmuudella tuo.Ja tämän ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä tms. Haluan uskoa etä vauva tulee kun se meille on tarkoitettu.

Vierailija
350/416 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut täällä jonkin aikaa, jäänyt niin koukkuun juttuihinne! Pakko siis nostaa itsensä esille. 31v, toista yritetään. Tai yritetään ja yritetään.. Toukokuussa jätin kierukan pois, mutta mies kuitenkin alkoi epäröimään ja kumia käytetty. Kunnes tällä kierroksella toivottavasti tärppäsi... Nyt kp 25/28, eli jänniä päiviä elellään.

Ollut huikeeta seurata muiden fiiliksiä, jotka ovat niin lähellä omia.

Äskeinen Bellan teksti sai kullä kyyneliin...

Vierailija
351/416 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen kovasti jännännyt muiden mukana vaikka aktiivisesti en ole kirjoittanutkaan. Paljon on pieniä saanut alkunsa, ihanaa. Niille jotka ovat siirtyneet jos kesäkuisiin toivotan paljon plussatuulia ja niille jotka vielä jännäävät, peukut ovat pystyssä!

Marjis: Asennettasi ei voi muuta kuin ihailla. Toivon todella että pian teillä onnistaisi.

Ja sitten omaa napaa. Näin viimeyönä unta että testasin selvän plussan. Aamulla oli pakko juosta testiä tekemään. Ja haamu sieltä tuli (jos sellaista hailakkaa juuri ja juuri erottavaa viivaa haamuksi sanotaan?). Koskahan kannattaa uudelleen testata ja mikä olisi hyvä testi siihen?

Viola Kp 25/?

Vierailija
352/416 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin siis, että minut voi siirtää plussanneisiin. Tänä aamuna Clearbluen digitesti sanoi "Gravid, raskaana 1-2". Kunhan vain jäävät sitten kuukautisetkin pois.

Eleanora: Oli ovistestit käytössä, kp13 tuli hymynaama ruutuun.

Aikaisinhan tämä plussa kyllä tuli, mutta en valita kunhan pysyy matkassa.

Plussaonnea teille vielä tuloksia odotteleville!

Tossukumpu 3+4

353/416 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tästä siirryn kesävauvaa yrittämään, tänään siis kp 1. Jotain positiivista tässäkin, kierto ei ole mennyt sekaisin keskenmenosta..

hilma kp1/25-32 yk4+km+yk2 alkakoon!

Vierailija
354/416 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kuopus kipeenä (epäilen vauvarokkoa) ja kaikki suunnitelmat uhkaa mennä uusiksi (sunnuntaina piti viettää 1v juhlia). Vielä on toivoa jäljellä...

Apteekista tarttui tänään mukaan apteekin oma. Huomenna olis jo kp 30, mutta viime kierto oli 35. Edellisen kierron pituuteen on kyllä hankala luottaa kun ne "menkat" joista aloin laskea oli erittäin niukat ja noi edelliset oli vasta ekat kunnolliset synnytyksen jälkeen. Ennen keskiviikkoa tai viimeistään keskiviikko aamuna vois tehdä, niin vois sit samalla hoitaa neuvolassa 1v tarkastuksen kanssa omankin aloituksen.

Rontsu

355/416 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siirrytään kesäkuisiin. Menkat tekee tuloaan. Kyllä harmittaa. Tästä eteenpäin tulee jos on tullakseen.. Vähän vähempi yrittämistä.

kp 1/25 yk4

356/416 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut teille joilla menkat alkoi :( Plussatuulia uuteen kiertoon kuitenkin!!!

Mä olen varmaan kohta yksinäni täällä kirjottelemassa, mitään ei tapahdu, plussaa ei tule eikä ala menkat :/ Edelleen pahaa oloa ja alavatsan nippailua. Haamujen haamun testasin tänään, todennäköisesti optinen virhe sekin, jossain valossa näkyy haamu ja jossain ei joten tuskin siinä mitään on. TURHAUTTAA, alkais nyt ne menkat edes.

Sorry vuodatus!

napsunen 33/28

Vierailija
357/416 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä Napsunen vielä yksin ole :) Viime kierto oli mulla 35 päivää, joten siihen olis vielä se 6 päivää ja raskauden jälkeenhän kierrot heittelee, joten voipi olla että olen täällä vielä kaaaaaauan. Hypätään molemmat plussajunaan ens viikolla?

Jotenkin valkkiksesta kuitenkin epäilisin et toi 30-35 päivää vois olla aika oikee arvio.

Rontsu

358/416 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa välillä vaan epätoivo iskeä kun ei tule plussaa eikä menkkoja! Mulla ei ole I-K-I-N-Ä ollut kierto olu 30 päivää ja aina pillereiden lopetuksissa yms. kierto palautunut heti 28 päivään! Nyt ei taida näköjään niin vaan käydä...

Mutta plussajunaan siis molemmat viimeistään ensi viikolla :D

napsunen 33/28

359/416 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsunen: Et tosiaan vielä ole jäämässä yksin, minäkin olen täällä ainakin ensi viikolla. Mutta aika vähiin alkavat käydä toukokuiset kuumeilijat...

ON: Nyt ei millään malttais odottaa ensi viikolle, että selviäisi, alkaako kuukautiset vai ei. Pitäisi varmaan keksiä muuta ajateltavaa.

Mulla on kaapissa kasa vanhoja raskaustestejä (sain ne ilmaiseksi ehkäisytutkimuksen yhteydessä) ja testasin tänään niillä. Negatiivinen tulos, mutta ei todellakaan luotettava, koska on vielä aikaista testata ja testit ovat kuitenkin vanhoja. Pitäisi varmaan heittää ne pois, mutta jotenkin ajattelen, että tuleepahan käytettyä, vaikkei niistä tietenkään oikein mitään hyötyä ole.

Tuulenpuuska 25/28 (26-32) yk 3 dpo 13

Vierailija
360/416 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja hyvää viikonloppua kaikille!

Peukut pystyyn tässä ketjussa vielä oleville :)

Toivottavasti tärppää!

No, tänään tuli tänne täti kylään. Eilen jo aavistin, että näin käy.

Lisäksi jouduin eilen (edelleen samaisen viikon kestäneen) flunssan takia käymään lääkärissä. Pyysin samalla e-pillerit.

Ollaan kuukauden aikana miehen kanssa riidelty niin paljon, että nyt alkaa tuntumaan, että on aika viheltää peli ainakin hetkeksi aikaa poikki.

Tämä koskee vauvaa ja häiden suunnittelua.

Olen myös miettinyt, että jos yrittämistä jatketaan eikä tärppiä tulisikaan, niin kestäisikö parisuhteemme sen. Tai hoitoja.

Kerroin miehelle eilen apteekin ovella, että menen ostamaan pillereitä ja kysyin onko ok.

Seuraavana, kun mentiin ruokakauppaan niin mies sitten siellä avautukin, että miks helvetissä mä ne pillerit ostin?!

Mulla on myös töissä todella stressaavaa ainakin ensi kevääseen saakka. Tämä on myös yksi syy miksi olisi parempi lykätä kaikkea..

Tänään nyt vielä keskustellaan uudestaan ja päätetään mitä tehdään..