Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut savolaiseen - onko toivoa?

Vierailija
24.01.2015 |

Olen tapaillut jo iseamman viikon miestä joka on tuntunut oikein mukavalta ja tuntuu synkkaavan useimmilla alueilla tosi hyvin- Sängyssä emme ole vielä olleet joten siitä en osaa sanoa mitään.

Mutta aina näköjään pitää sitten ilmetä jotain joka tuhoaa sen unelman. Nyt kävi ilmi että tämä mies on savolaista sukua! On ihan harjoittelemalla harjoitellut pois murteensa mutta onkin siis Kuopiossa syntynyt ja kasvanut ja koko suku savolaisia! Olen tosi pettynyt enkä oikein osaa enää löytää voimia suhteen jatkamiseen. Tuntuu niin turhalta yrittää enempää kun kuitenkin koko ajan uhkana leijuu se savolaisuus. En kestä edes ajatella mitään tulevaisuutta kun heti tulee mieleen että se suku ilmestyisi Kuopiosta Savon murretta mongertaen ja kalakukkojaan tyrkyttäen. Mieskin sitten muuttuisi takaisin savolaiseksi änkyräksi ja olisin aivan kuin ansassa. Kaikki olisi painajaista. Onko kenelläkään kokemusta seka-aviolittosta savolaisen kanssa? Olen itse aivan sitä mieltä että tämä on nyt tässä, mutta onko jollain joku positiivinen kokemus jaettavaksi? Ihan puistattaa.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:13"]

Yritin suhdetta kuopiolaisen miehen kanssa, ei toiminut. Oli niin helvetin ylpeä siitä viäntämisestään, että rupes tulemaan korvista ulos se murre. Ja muutenkin oli loppujen lopuksi perus savolainen, ensin osas vedättää ja oli maailman ihanin mies, mutta kun arki tuli vastaan niin oli saamaton ja huumorintajuton laiskimus. Nyt on pohjalainen mies jolta hommat luistaa, joka suhteessa. Ikinä en enää savolaista miestä ota taakakseni.

[/quote]

Millasta oli se seksi? Osasko yhtään panna? Se kun ei taida olla mitenkään niillä verissä.

[/quote]

No ei sanottavammin. Hyvin alamittaista mulkeroa oli tarjolla ja se itse panemisen toimitus oli ikävää ja säälittävää. Ja se yniseminen että "voe voe kun tekköö hyvvee" alkoi kyllä vituttamaan ihan jo ensimmäisellä kerralla.

[/quote]

Mulla ihan sama. Tuijotti suoraan pilluun viiden sentin etäisyydeltä kuin kehitysvammainen ja hoki että "ossoopa olla kaanista kahteltavvoo". Siis ei helvetti.

Vierailija
82/95 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttejahan ne on. Iso maakunta, jossa jonkinasteista sivistystäkin, mutta mitö enemmön maaseudulta, sen juntimpia. Kännissä tekee mieli tapella. Alkeellista väkeä. Se hiton leppoisuus on pelkkäö kieroutta vähän tyyliin kuin tuo 39 kirjoittaa. Nauravat keskenään kaikille jotka pitävät heitä leppoisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä. Seka-avioliittoa on siis turha yrittää.

Vierailija
84/95 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttuni savolaisissa suvuissa joko kyräilläään ja riidellään tai sitten juodaan itsensä hengiltä ikäjärjestyksessä. Nuorena ovat miehet komeita ja sitten juovat itsensä läskeiksi.

Vierailija
85/95 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pysymään poissa Savosta. Ottakaa Jyväskyläläinen insinööri. Ei puhu kuin kirjakieltä ja pussaa taitavasti. Ulkoisesti ei niin komea mutta vaatteiden alla hyvin varustettu ja käyttö perusteellisen asiallista.

Vierailija
86/95 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin kotain tällaista kuin Jyväskylä tai jotain Pohjanmaalta koska tuo savolaisajatus kyllä hirvittää. Enkä aiemmin edes tiennyt tuosta ripulinhajuasiasta mitään. Se mykykeittoko sen aiheuttaa vai se ryyppääminen?

Vierailija
87/95 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
88/95 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uijui, kylläpä tekköö hyvvee!

Vierailija
89/95 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähhäää , uapeeta höpläätettiin!

Vierailija
90/95 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten pienintäkkään mahollisuutta !

Kaks savolaista vuan viäntää ja kiäntää , se on yhtä nuttuuttamista. Männöö hermot kummaltakkiin.

Vierailija
91/95 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä joku trolli tai provo? Voiko oikeasti joku ajatella näin?

Vierailija
92/95 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittajalla on noin suuret ennakkoluulot, niin voi tosiaan olla parempi lopettaa suhde. Tuollainen asenne väistämättä heijastuu suhteeseen ennemmin tai myöhemmin kielteisesti.

Kun ei vielä tunne edes miehen sukua millään tavalla, niin ei ehkä kannattaisi antaa mielikuvitukselle liikaa valtaa ja perustaa ajatuksiaan stereotypioille. Ne nimittäin ovat usein vahvasti liioiteltuja.

Mistähän sitten mahtaisi löytyä ne juuri sopivat sukulaiset, joissa ei olisi häiritseviä piirteitä?

Ettei vain sattuisi joutumaan esimerkiksi jäyhään pohjalaissukuun, jossa kuivatut reikäleivät killuvat tuvan orressa miniää odottamassa tai Lappiin joikaamista kuuntelemaan. Tai sitten vilkkaaseen karjalaissukuun joka tyrkyttää aina niitä sultsinoita ja räpättää liikaa.

On se tarkkaan katsottava juu, mihinkä joutuu.

Vierailija
93/95 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin seudulla puhutaan miä ja siä. Tuo seutu on nimenomaan Etelä-Savoa.

Savonlinnan seudulla puhutaan mie ja sie. Seutu on Itä-Savoa.

Kuopion seudulla puhutaan minä ja sinä.

Vierailija
94/95 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! Olen ollut naimisissa savolaisen kans. Ihan hirveää. Mitään ei sanota suoraan, kaikkea vääristellään, kamalia kyläluutia, seksi ei suju. Sukulaisia tunkemassa kylään ovista ja ikkunoista päiväkausiksi. Aivan kamalaa.

Vierailija
95/95 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi