Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mulla on sitten kiva anoppi :(

Vierailija
05.08.2012 |

Olen laihtunut 10kg vuoden sisään. Minulla oli 5kg ylipainoa ennen laihtumista mikä ei minusta nyt niin paljoa ole.

Haluaisin vielä 3kg pois, mutta ne ei vain putoa millään. Ostin Nutrilettia-

Mieheni kiusoitteli minua anopin kuullen, että minä luulen olevani läski ja syön siksi pussikeittoa. Anoppi kommentoi, että enhän minä ENÄÄ ole läski, että läskit lähti jo... En ikinä ole ajatellut olevani läski!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten hoksannut kysyä että jos minä 5kg:n ylipainolla olen ollut läski, niin mikähän hänen tyttärensä on sitten ollut kun hänellä ylipainoa oli 35kg

Vierailija
2/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteensä, niin sinä koittaisit loukata anoppia haukkumalla hänen tytärtään???

etten hoksannut kysyä että jos minä 5kg:n ylipainolla olen ollut läski, niin mikähän hänen tyttärensä on sitten ollut kun hänellä ylipainoa oli 35kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tuo oli kyllä kannustavaa anopin suusta. Siis hän varmaankin tarkoitti sen kehuksi sinulle...! Ja mitä jos toinen sanoo sinua mukavan näköiseksi, eikö sekin ole ihan kivasti sanottu??

Nyt en ymmärrä. Haetteko te tahallanne anoppienne sanoista jotain piilovittuilua?

Vierailija
4/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättänyt laihduttamatta, kun sinusta noin pahantuulinen tuli. Anna anopin sanomisten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vähemmällä selviää

Vierailija
5/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehut ja haukkumiset, ihan sekaisin. Olet yliherkkä kaikelle kritiikille (tällekin luultavasti, vaikka en tarkoita pahaa, kuten ei luultavasti anoppisikaan tarkoittanut), otat kaiken itseesi, imet negatiivisuuden (sellaiseksi katsomasi) ja paisutat sen sysimustaksi pahanolontunteeksi itseesi. Voimistu, nainen, kehitä itsetuntoasi, näe maailma ja ihmiset myös ympärilläsi. Kaikki me emme ole samanlaisia, mutta olemme silti, lähes jokainen luulee, että jotenkin olemme jossakin tilanteessa tarkkailun pisteessä. Harhaluulo, lähes jokainen ajattelee vain sitä mitä joku toinen ajattelee minusta jotain, tarkoittaako hyvää vai pahaa, vaikka ei tarkoita yhtään mitään tai kuvittelee sitä hyväksi smalltalkiksi. Raskaushormonit ovat asia erikseen, silloin asiat ja mittasuhteet ja sanomiset todellakin vääristyvät, mutta muissa olosuhteissa ihmisen pitäisi kasvaa ikävuosiensa myötä ymmärtämään eri-ikäisiä, eritaustaisia, erilaisia ihmisiä.

Vierailija
6/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äänensävyssä jotain mistä saattoi ymmärtää ilkeilyksi? Vai koitteko siksi ihan vain nuo sanat? MITÄ anoppi sitten olisi voinut sanoa? Vai olisiko pitänyt vaieta kun puhutaan miniän painosta?

Huoh, todennäköisesti olen joskus kaksinkertainen anoppi ja Vauva-palsta saa huolehtimaan jo etukäteen miten saan välit pidettyä poikien tuleviin perheisiin kun täällä kerrotaan loukkaantuneina ihan mistä vain...

Vierailija
7/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tuo oli kyllä kannustavaa anopin suusta. Siis hän varmaankin tarkoitti sen kehuksi sinulle...! Ja mitä jos toinen sanoo sinua mukavan näköiseksi, eikö sekin ole ihan kivasti sanottu??

Nyt en ymmärrä. Haetteko te tahallanne anoppienne sanoista jotain piilovittuilua?

Mutta nämä ovat varmaan niitä akkoja, joille anoppi on suurin mahdollinen uhka maailmassa, koska hän on läheinen heidän aviomiehilleen. Näin ollen kaikki pitää ottaa vittuiluna ja loukkaantua.

Vierailija
8/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anoppi sanoo, että et ole läski. Ja sinä loukkaannut.

ON sulla kamala anoppi ja sillä hirveä poika. Älä anna kummallekaan!

Ymmärrän, että niin moni ei sano miniälleen yhtään mitään, koska kaikki halutaan kokea moitteena. Toivottavasti anoppi oppii sanomaan tuollaisiin kommentteihin, että "Säätiedotuksessa puhuivat säästä". Tai sama se, vedät herneen nenään kuitenkin.

Vierailija
9/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikulla on kaivettu vittuilu anoppien sanomisista.

Vierailija
10/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEN OLE ENÄÄ LÄSKI!

SIIS ENÄÄ, olen ilmeisesti ollut läski.

Minulla on kaveri jolla ylipainoa on 60kg ja häntäkään en läskiksi sanoisi

Vierailija
11/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEN OLE ENÄÄ LÄSKI!

SIIS ENÄÄ, olen ilmeisesti ollut läski.

Minulla on kaveri jolla ylipainoa on 60kg ja häntäkään en läskiksi sanoisi

Vierailija
12/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kannattaa pohtia.

Vierailija
13/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut noin vähän ylipainoa ei halua kuulla olleensa mikään läski.

Vierailija
14/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jotenkin yksinkertainen - anoppisi kaltainen - kun minulle ei tule mieleen mitään muuta laihduttamisen syytä kuin se, että kuvittelee olevansa läski?

Ei kai kukaan aikuinen nainen halua alipainoinen riuku olla?

Vierailija
15/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet laihduttanut jos et mielestäsi ollut yhtään läski? Jos on ylipainoinen niin sehän tarkoittaa että on ylimääräistä läskiä. Tuo mitä anoppisi sanoi, oli varmasti sanottu hyvällä ja tarkoitettu positiiviseksi kommentiksi.

Vierailija
16/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehut ja haukkumiset, ihan sekaisin. Olet yliherkkä kaikelle kritiikille (tällekin luultavasti, vaikka en tarkoita pahaa, kuten ei luultavasti anoppisikaan tarkoittanut), otat kaiken itseesi, imet negatiivisuuden (sellaiseksi katsomasi) ja paisutat sen sysimustaksi pahanolontunteeksi itseesi. Voimistu, nainen, kehitä itsetuntoasi, näe maailma ja ihmiset myös ympärilläsi. Kaikki me emme ole samanlaisia, mutta olemme silti, lähes jokainen luulee, että jotenkin olemme jossakin tilanteessa tarkkailun pisteessä. Harhaluulo, lähes jokainen ajattelee vain sitä mitä joku toinen ajattelee minusta jotain, tarkoittaako hyvää vai pahaa, vaikka ei tarkoita yhtään mitään tai kuvittelee sitä hyväksi smalltalkiksi. Raskaushormonit ovat asia erikseen, silloin asiat ja mittasuhteet ja sanomiset todellakin vääristyvät, mutta muissa olosuhteissa ihmisen pitäisi kasvaa ikävuosiensa myötä ymmärtämään eri-ikäisiä, eritaustaisia, erilaisia ihmisiä.

Ajattele, mikä on syy siihen että vieläkin pitäisi laihduttaa luopumalla kunnollisesta ruuasta.

Onko siihen syynä heikko itsetuntosi, jota sinun täytyy kohentaa periaatteella "nainen ei voi olla koskaan tarpeeksi laiha"? Ja haluat hallita jotain vähäistä osaa elämästäsi, siis painoasi?

Siihen liittyy sekin, että loukkaannut noin suhteettomasti pienestä naljailusta. Sehän oli MIEHESI, eikä anoppi, joka ensin läskeistä puhui.

Voi olla, että ei edes miehesi ymmärrä laihduttamistasi.

Vierailija
17/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painu ostamaan ainakin pari levyä Fazerin sinistä. SItten itkeskelet nurkassa anopin pahuuta ja mussutat ne levyt menemään. Auttaa sydänsuruihin mainiosti.

Ja hei, ne nutriletit on oikeasti tarkoitettu läskeille, ei viimeisiä kiloja pudottaville. Kokeile kaalikeittodiettiä tai lentoemäntädiettiä.

Vierailija
18/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä, pahoittaisin varmasti mieleni, enkä mahtaisi sille mitään että fiilis menisi hetkeksi. Sitten unohtaisin asian ja ajattelisin, että nää on taas näitä ihmisiä joilla lipsahtaa sammakoita eikä ne mitään pahaa tarkoita. Tai sitten se toinen on ehkä pikkariikkisen kateellinen siitä, että olen onnistunut laihduttamaan ja siksi piilotti pienen piikin kehuunsa:)

Mikset kysy anopilta, että piditkö minua ennen todellakin läskinä?

Vierailija
19/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten laihdutitko pois lihaksia kun noin suututtaa? Minä ainakin laihdutan läskejä, vaikka sen kilon tai pari...

Vierailija
20/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä olisi tuota loukkaukseksi tulkinnut noilla sanoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän