Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mulla on sitten kiva anoppi :(

Vierailija
05.08.2012 |

Olen laihtunut 10kg vuoden sisään. Minulla oli 5kg ylipainoa ennen laihtumista mikä ei minusta nyt niin paljoa ole.

Haluaisin vielä 3kg pois, mutta ne ei vain putoa millään. Ostin Nutrilettia-

Mieheni kiusoitteli minua anopin kuullen, että minä luulen olevani läski ja syön siksi pussikeittoa. Anoppi kommentoi, että enhän minä ENÄÄ ole läski, että läskit lähti jo... En ikinä ole ajatellut olevani läski!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun kaikest otetaan! Jos se ei ois sanonu mitää, ni oisit suuttunu, et "se ei ees huomaa, et oon laihtunu".

Sä itse tän tilanteen teit. Mul on kauheen helppoa ihmisten kaa, kun en välitä mitä ne sanoo.

Uskon, et sulle tuli tosta paha mieli, koska luulen "tuntevani" sinut, olin itse samanlainen ennen. Mut karistin moiset pikkumaisuudet ja oon tajunnu, että useinkaan ihmisen tarkoitus ei ole olla ilkeä. Me vaan tuijotetaan ja kuunnellaan joka sanaa, jotta yksikään "ilkeys" ei mee ohitse. Ja sit voi taas valittaa, et "se on NIIIN kamala!"

Höpsöä!

Vierailija
22/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossa keskustelussa täysin ymmärrettävä, ja oikeasti kehu ja kannustus. Käsittämätön on tuo sinun reaktiosi, että kun anoppi sinua kehuu, sinun pitäisi vastineeksi haukkua hänen tytärtään. Ja oletko itsekään aina täydellinen sananvalinnoissasi, että voit heittää ensimmäisen kiven?

Tuo mukavan näköiseksi haukuttu vaikuttaa kyllä ihan sekaisin olevalta, vai pitäisikö anopin käyttää jotain harlekiinisanastoa, ja sanoa hätkähdyttävän kauniiksi? Toivottavasti omat miniäni tulevat olemaan täyspäisempiä, koska en varmasti osaa puhua niin, että tuollaiset ihmiset olisivat tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mitenkään saa tuosta kasaan loukkaantumisen aineksia, varsinkin kun ap:n mies oli se joka käytti sanaa "läski" ensin. Sen voisi ehkä vielä ymmärtää, jos tilanne olisi mennyt tyyliin:

ap: hitto kun pitäisi vielä vähän laihduttaa

anoppi: ethän sä enää mikään läski ole

Mutta noin kun ap kuvasi, että anoppi vaan tarttui (ehkä huomaamattaankin) miehen sanaan ja puolusti ap:ta, en tästä oikein draamaa saa.

Vierailija
24/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti vain sanoa, että et tarvitse mitään pussikeittoja, ET OLE LÄSKI. Ei se sanonut, että olit ennen läski, vaan että olet jo laihduttanut ihan tarpeeksi.

Eikä pahaan makseta pahalla, oletkos kuullut? Harvoin anopin kanssa paremmin pärjää jos aina tiuskaisee takaisin ja haukkuu sukulaiset. Tärkeintähän on, että olet itse tyytyväinen, hyvä tietysti jos anoppikin on tyytyväinen nykyiseen painoosi (jos siitä nyt kukaan välittää).

Vierailija
25/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua nyt tätä kuviota.

Vierailija
26/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelee jatkuvasti tytärtään tyyliin "kamalat hiukset", "rumat vaatteet". Minulle hän ei koskaan sano mitään, vaikka seisoisin vieressä.

Harmittaa todella paljon hänen tyttärensä puolesta.

Tämä sille, joka ihmetteli, miksei anoppi hauku lihavaa tytärtään.

Vierailija
27/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käytti ensin läski-sanaa ja anoppi minun mielestäni ihan kivasti sanoi, että läskit lähti jo...saattoi jopa mielessään harmitella, että läski-sana lipsahti

Ap, jos tilanne meni kuten kerroit, en loukkaantuisi yhtään. Anoppi tarkoitti hyvää (enintään lausahdus oli kömpelö)

Vierailija
28/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi ollut läski, et olisi varmaan kokenut tarvetta laihduttaa? Ja anoppisi ei ole sokea, kyllä hänkin sen ylipainosi huomasi, samoin kuin huomasi että olet sen nyt saanut pudotettua. Ja kun miehesi kerran käytti sanaa läski, koki anoppikin että se on ihan suvaittu sana käyttää aiheesta puhuessa.

Joten calm down, no harm done!

Vierailija
29/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEN OLE ENÄÄ LÄSKI!

SIIS ENÄÄ, olen ilmeisesti ollut läski.

Minulla on kaveri jolla ylipainoa on 60kg ja häntäkään en läskiksi sanoisi

Vierailija
30/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavan näköinen. En ole samoissa mitoissa kuin ennen raskauksia. Koko ajan koitan laihduttaa. En todellakaan ota tuota kehuna :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän