Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitteko värianalyysistä?

Vierailija
25.04.2026 |

Onko siitä hyötyä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mä vähän maksaa. Parikymppiä. 

Vierailija
2/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi, ihan turha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

M54

Vierailija
4/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätellyt analyysini itse. Kun tietää muutaman erittäin hyvin sopivan värin, pystyy päättelemään loputkin.

Vierailija
5/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi, mutta minä olenkin aina mustiin pukeutuva ameeban näköinen laahustaja. Ei meidän mielipiteillä ole mitään väliä, vaan sillä toisiko tuollainen kokeilu iloa elämääsi, oli se hyödyllinen tai ei, niin anna palaa.

Vierailija
6/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly hoitaa saman homman. 

Vierailija
8/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kai nyt osaa itse katsoa mikä sopii itselleen. Muutenkin moni on kokeillut useampaa ja aina tulee eri tulos 

Vierailija
9/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi, mutta minä olenkin aina mustiin pukeutuva ameeban näköinen laahustaja. Ei meidän mielipiteillä ole mitään väliä, vaan sillä toisiko tuollainen kokeilu iloa elämääsi, oli se hyödyllinen tai ei, niin anna palaa.

Mutta pukeudutko kirkkaan mustaan, mattamustaan, tummaan vai vaaleaan mustaan? Oletko lämmin musta vai syvä musta? Sopiiko sinulle mustanaamio? Nämä ovat vastauksia, joihin ammattilainen osaa vastata. 

Vierailija
10/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän niitä värejä mitä haluan ja miten haluan ja muulla vouhotuksella ei ole väliä. 

Vierailija
11/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi, koska en usko, että joku löytäisi minulle oikeat värit. Sitten, jos löytäisi, voisin hyvinkin maksaa. Mutta pelkkää väriä ei voi pukea päälleen, pitäisi löytää oikean väriset vaatteet. 
Mutta esim. Pystykaulus puseroita ei ole missään. Minulle eivät oo aukkoiset puserot sovi. Tämä värianalyysi apu on vielä keskeneräinen palvelumalli. 

Vierailija
12/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin aikoinaan ja oli hyvä. Löytyi sävyjä, joita en itse osannut ajatella ja toisaalta  selkeytti, miksi tietyissä vaatteissa oli aina vähän kummallinen fiilis.

Vierailija
13/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi. Turhaa paskaa. 

Vierailija
14/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa jos kokisin tarpeelliseksi.

Mutta kun olen bändipaita+farkut  mies niin en koe tarpeelliseksi

Vierailija
15/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi. 

Vierailija
16/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi, koska en usko, että joku löytäisi minulle oikeat värit. Sitten, jos löytäisi, voisin hyvinkin maksaa. Mutta pelkkää väriä ei voi pukea päälleen, pitäisi löytää oikean väriset vaatteet. 
Mutta esim. Pystykaulus puseroita ei ole missään. Minulle eivät oo aukkoiset puserot sovi. Tämä värianalyysi apu on vielä keskeneräinen palvelumalli. 

Samoilla linjoilla. Jos löytyisi joku oikea asiantuntija, joka osaisi tehdä värianalyysin ja löytäisi mun värit, voisin maksaa jonkun verran.  Huomaan vaatteistani, että jotkut värit näyttävät paremmilta kuin toiset mutta en ole keksinyt mitään logiikaa tälle. Sama paita kesällä voi lisäksi näyttää väärältä talviaikaan, eli valolla on jotain tekemistä tämän kanssa. Niin, ja sitten tosiaan pitäisi löytää niitä sopivan värisiä vaatteita. Entä jos niitä ei myydä?

Vierailija
17/17 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut väriteoriaa ja  niin sanottu teoria värianalyysin takana on hyvin höttöinen. Osin jo ihan fysiikan lakienkin vastainen, kun hokevat esim. että musta väri heijastaa varjoja iholle :D

Toki jokaiselle voi löytyä joukko omia sävyjä tukevia värejä, ja varmaankin niitä voi tyypitellä eri ihon ja hiusten sävyjen mukaan. Mutta minä en pystyisi maksamaan useampaa satasta siitä, että saisin kuulla varjojen heijastamisesta ja ”lämpimästä” turkoosista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan