No, nyt on ostettu tokaluokkalaiselle kaikki Angry Birds tuotteet...
...mitä on löydetty. Rahaa paloi kolmatta tonnia, mutta luulisi että lapsi on nyt suosittu eikä tule kiusaamisia. Ehkä nuo ostokset ovat liioittelua mutta mitäpä rakastava äiti ei tekisi esikoisensa eteen, varsinkaan kun rahasta ei ole varsinaisesti puutetta meidän perheessä. Comments?
Kommentit (29)
Luultavasti saa turpaan jo ekalla välitunnilla... Kateellisia ovat pienet penteleet.
...joka painetaan brutaalisti hierarkian pohjalle. Näin se menee, mutta minkäs teet. Ainoa vaihtoehto on ostaa Angry B. kamaa, ja Paljon. Näillä mennään. Angry B. rules.
Koska ne lintukamat kuuluu ostaa Angry Birds Landista Särkänniemestä, missä on tuplahinnat verrattuna markettiin. On oikein tukea Roviota, niin saadaan taas Suomi nousuun.
on jo jouluna ihan out. Sitten tulee seuraava ja seuraava ja rahaa palaa.
Mitä kaikkia tuotteita niitä sitten on, jos niihin saa satkuja (ja tonneja menemään)? Mä ajattelin otsikosta, että olette ostaneet vaikka repun ja penaalin ja pari kynää..
En ole äiti, joten en ole ihan varma. Jos tää on totta, niin mun lapsista (jos semmosia joskus siunaantuu) tulee varmaan koulukiusattuja, mitään krääsää en osta!
...henkeen ja ostettiin kaikki markkinoilta irtoava Angry B. kama ja puettiin poika kalleimpiin Angry B. vaatteisiin ja mitä seurasi: pojalla ei enää ole yhtään kaveria ja kaikki nauraa hänelle ja meidän perheelle. Missä meni vikaan? En ymmärrä. Rahaa paloi yli kymppitonni = mun 8 kk palkka.
Meillä sai ekaluokkalainen repun, penalin, kynät ja muut penalitilpehöörit, pari t-paitaa. Ei noihin kyllä mennyt kuin satanen.
En mä paljon muuta nähnyt Suomessa käydessä. Nuo ostettiin, kun poika niin kovasti ihastui. Huppareita ei näkynyt missään. Ne olis ollut kivoja talveksi.
...koska enempään ei ollut tässä vaiheessa varaa. Siis kahden lapsen sälään meni ton verran. Kuulemma ollaan ostettu vähemmän kuin kukaan muu lapsen kaverin perhe. Pakko ostaa, ei auta, mutta ottaa päähän, koska nyt jäi kesäloman ruotsinlaivareissu tekemättä kun rahat meni ko. kamaan. Mut ei auta, kun ollaan miehen kanssa pienipalkkaisissa hommissa. Jouluna sit 300-400 sadalla lisää Angry B. kamaa...