Mitä sanontoja inhoat? Inhokit pinoon tähän :)
Aloitetaan pino. Itse inhoan sanontaa "jokainen on oman onnensa seppä". Omaan elämään voi toki vaikuttaa, mutta on paljon asioita, jotka voivat olla melkoisena taakkana unelmien tiellä jne. Ei sitä onnea vaan aina löydy vaikka kuinka yrittäisi.
Kommentit (34)
"Eihän se ole sinulta pois"
Seuraava, joka minulle noin lausuu, saa nokkaansa.
Ihan ylitsekäymättömän ärsyttävin lausahdus. Älä ikinä tule minulle moista sanomaan!!
Itselleni ei ole koskaan sanottu noin. Eikä ole tapanani kadehtia muita. En myöskään ärsyyntyisi hiukkaakaan, jos tämän lausahduksen kuulisin - toteaisin vain, että totta puhut.
mikä meisinki?
hyvä pössis
aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta
abauttiarallaa
Miksei voi sanoa passiivissa luvattiin sadetta. Tai suoraan Pouta ennusti...
Ja kommentoijana mies siinä tietyssä asiassa...
Yhtäkkiä kaikki hokee "aikamoista". Miksi?! se on rasittavin sana ikinä.
mamupatja, niinku, daa, lol, Thaimaaseen, bilettää, isukki, mamma (jos ei ruotsalainen äiti), sinappikone, muodokas(=läski?), dataa...
"Jos ei onnea peleissä niin onnea rakkaudessa" ja "nainen ei voi koskaan olla liian laiha tai rikas".
NO ei pidä paikkaansa!
mamupatja, niinku, daa, lol, Thaimaaseen, bilettää, isukki, mamma (jos ei ruotsalainen äiti), sinappikone, muodokas(=läski?), dataa...
Miksi kaikki yhtäkkiä hokee sitä?
värimaailma...ilman muuta ja muut ilman, lopputulema ym
Ärsyttävä. Peili kääntää kaiken päinvastoin eli silloinhan pitäisi viehättyä ihmisestä, jolla on kamala hullunkiilto silmissä?
Englanniksi se on kuitenkin the eyes are the WINDOWS to the soul.
En tiedä mistä se tulee.