Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen anoreksiasta vapautunut, haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
05.08.2012 |

Kun täällä kerran kysellään, niin kyselkää sitten :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan eri asia kuin anoreksiaan sairastuminen.

Minä en ikinä halunnut sairastua, enkä sairastunut niin että olisin alkanut laihduttaa.

On tyypillinen virhe sekoittaa pro-anailu sairauteen. Pro-anailusta voi kylläkin sairastua, jos menee siinä liian pitkälle. Erona näille on juurikin se sisäinen tuska. Anorektikko vihaa sairauttaan, pro-ana pitää siitä kiinni.

Vierailija
22/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan eri asia kuin anoreksiaan sairastuminen.

Minä en ikinä halunnut sairastua, enkä sairastunut niin että olisin alkanut laihduttaa.

On tyypillinen virhe sekoittaa pro-anailu sairauteen. Pro-anailusta voi kylläkin sairastua, jos menee siinä liian pitkälle. Erona näille on juurikin se sisäinen tuska. Anorektikko vihaa sairauttaan, pro-ana pitää siitä kiinni.

että onhan se nyt ihan eri asia jos pyytää vinkkejä miten voisi tulla anorektikoksi (=laihtua), kuin pyytää apua miten voisi parantua anoreksiasta (=jatkuvasta tuskasta)!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoreksia ei ole laihtumista vaan vakava mielenterveyden ongelma. Pro-ana on flirttailua kuolemanvakavan asian kanssa; se niin kuin koko kulttuurimme ulkonäkökyttäys on pelkureille, jotka kuvittelevat painon ja ulkonäön tekevän ihmisestä ihmisen.

Olen 162 cm pitkä, painan 31,13 kiloa ja toivon sydämestäni, ettei kellekään muulle koskaan käy näin. helvetti on tehty luusta, nahasta ja nakertavista, nakertavista, nakertavista ajatuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi