Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen eli ensimmäisen naisen näkökulma

Vierailija
05.08.2012 |

Olen lukenut tältä palstalta lukuisia toisten naisten juttuja suhteistaan varattujen miesten kanssa. Ne tuntuvat todella pahalta lukea. Minä olen se ensimmäinen nainen. Mieheni on pettänyt minua monta kertaa. Yleensä kyse on ollut satunnaisista yhden yön suhteista, joista hän on jäänyt saman tien kiinni. Olen jopa sulkenut silmäni ja suuni, kun olen saanut asian selville. Miehelläni on ollut myös pidempi suhde. Hän voisi hyvin olla mies, jota nuori nainen on kuvannut pitkissä ketjuissaan pitkin kevättä, eli menestyvä, ilo silmälle ja sulavakäytöksinen. En nyt siis usko enkä väitä, että kyse olisi minun miehestäni, vaan tarkoitan, että sellaista todella tapahtuu. Se kosketti hyvin omakohtaisesti, koska oli niin samankaltainen minun kokemusteni kanssa.

Masokistisesti ahmin niitä ketjuja. Tunsin iloa, kun luin, miten mies oli kohdellut naista suhteen lopuksi. Hän ansaitsi tulla nöyryytetyksi ja pahoinpidellyksi. Se oli oikein. Tällainen minusta on tullut. Tiedän, että oikea syyllinen on mieheni, mutta en voi olla tuntematta vihaa jokaista toiseksi naiseksi ryhtyvää kohtaan.

Miettikää kaksi kertaa, viettekö toisen naisen miehen edes hetkeksi. Seurauksena on paljon vihaa tähän maailmaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toiset ihmiset joutuvat väkivallan uhreiksi.

Ja se "oma" mieshuorasi on mielestäsi puhdas pulmunen. Voi voi.

Vierailija
22/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia puhua aiheesta teoreettisesti kuin kohdistaa sanansa oikealle ihmiselle. Jätä tyttö rauhaan.

Sinä et taida puhua nyt aivan totta. Siksi on vaikea tuntea sympatiaa sinua kohtaan. AP

mainitset aloituksessasi. Ensinnäkin olen tosi pahoillani, että miehesi on aiheuttanut sulle surua. Mun tilanne oli se, että en tosiaankaan tiennyt kuukausiin, että mies oli naimisissa. Suhteen päätin siihen, kun sain sen selville. Voin vakuuttaa sulle, että se mitä sitten tapahtui jätti pysyvät jälkensä ja vaikuttaa mun elämääni vieläkin, ehkä aina. Minusta se ei ollut oikein. Toivon sulle kaikkea hyvää, joko miehesi kanssa tai ilman häntä. Pidä itsestäsi huolta äläkä suostu hautautumaan vihan alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoittanut, että mieheni on syytön. Hänelle minulla on kuitenkin motiivi antaa anteeksi. Olen varma, että moni muu on samaa mieltä kanssani siinä, että loppujen lopuksi toinen nainen sai rangaistuksensa. En ole ainoa, joka ajatteli niin lukiessaan kirjoituksia. Petettyjä naisia on paljon, valitettavasti. AP

että toiset ihmiset joutuvat väkivallan uhreiksi. Ja se "oma" mieshuorasi on mielestäsi puhdas pulmunen. Voi voi.

Vierailija
24/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se kai ole edes mun tehtäväni. En tiedä, onko sillä sulle merkitystä, että mä näen vieläkin, kuukausien jälkeen, joskus pahaa unta, mä pelkään tiettyjä asioita, tapoja koskettaa ja käyn asiaa läpi terapiassa. Vai tekeekö se sut onnellisemmaksi? Mulla on nyt hyvä ihmissuhde, mutta mua seuraa varjo. Jonain päivänä se on ohi.

No, mä olen taas kirjoitellut ihan liikaa. Ei tässä musta ole kyse. Tuntui vain niin kurjalta.

11

Vierailija
25/30 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia toivoa toiselle mitään niin pahaa.

En ole kirjoittanut, että mieheni on syytön. Hänelle minulla on kuitenkin motiivi antaa anteeksi. Olen varma, että moni muu on samaa mieltä kanssani siinä, että loppujen lopuksi toinen nainen sai rangaistuksensa. En ole ainoa, joka ajatteli niin lukiessaan kirjoituksia. Petettyjä naisia on paljon, valitettavasti. AP

että toiset ihmiset joutuvat väkivallan uhreiksi. Ja se "oma" mieshuorasi on mielestäsi puhdas pulmunen. Voi voi.

Vierailija
26/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin suurin syyllinen pettämiseen on varattu mies/nainen, joka pettää, mutta turha sen toisen miehen/naisen on myöskään jeesustella, ettei ole tehnyt pahaa kenellekään tai ole kenellekään velkaa mitään. Jos tietää sekaantuvansa varattuun, on aivan täysi paskiainen. Olen itse ollut tietoisesti toisena naisena, kun olin vielä empatiaan kykenemätön pikkutyttö. Onneksi elämä on opettanut minuakin. Nykyisin olen naimisissa hyvän ja uskollisen miehen kanssa ja osaan todellakin arvostaa sitä mitä olen saanut.

Vierailija
27/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin suurin syyllinen pettämiseen on varattu mies/nainen, joka pettää, mutta turha sen toisen miehen/naisen on myöskään jeesustella, ettei ole tehnyt pahaa kenellekään tai ole kenellekään velkaa mitään. Jos tietää sekaantuvansa varattuun, on aivan täysi paskiainen. Olen itse ollut tietoisesti toisena naisena, kun olin vielä empatiaan kykenemätön pikkutyttö. Onneksi elämä on opettanut minuakin. Nykyisin olen naimisissa hyvän ja uskollisen miehen kanssa ja osaan todellakin arvostaa sitä mitä olen saanut.

Olisitko sinä siksi ansainnut väkivaltaa osaksesi?

Mistä sait sellaista päähäsi?

Vierailija
28/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunnuit olevan ap:n puolella.

Logiikkasi on erikoinen, mutta mikäs siinä.

Vierailija
30/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi