Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimpia naisia ovat

Vierailija
26.07.2012 |

ovat yli 180cm ja 75kg naiset! Hevosia!

On olemassa muutama poikkeus huippumalleissa ym. Muuten ovat niin kömpelön friikin näköisiä jättäläisiä.

t. 173cm nainen

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa...

Vierailija
2/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

168-172 senttinen ja painoa pitää olla 55-62 kiloa. Kuppikoko on oltava C-D ja ympärysmitta 75 senttiä.

Hiukset vähintään olkapäille ja tuuheat. Suorat, valkeat hampaat, hyvä ryhti ja pitää harrastaa jotain urheilullista, esim. tanssia. Ja tottakai akateeminen ja asuu PK-seudulla!

Kaikki muut ovat RUMIA HEVOSENTAPPAJIA tai sitten NYRILLÄ TAPETTAVIA VOSUJA! NIH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä aihe, koska pituushan on yksi niistä asioista, joihin ihminen ei voi vaikuttaa. Mun mielestä pitkät naiset on näyttäviä, eikä yli 180 cm pitkälle toi 75 kg ees kauheen paha oo.. Vaikka en ihan 180 cm ookkaan, tuli silti itellekkin olo et näytäks mä tän pituuteni kanssa nyt jotenkin kamalan isolta, epähaluttavalta ja ällöttävältä valaalta.

T. 20 v 176 & 59 kg.

Vierailija
4/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka aikuiset toisistaan puhuvat.

Vierailija
5/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

175-178 on vielä ok, mutta näyttäviäkin vielä! ja paskat, sanon minä, HEVOSENTAPPAJIA honkkeleita sanon minä.

Hessu Hopoja isoine kengännumeroineen!

Vierailija
6/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa ettei naisista sytytä liian pitkät, muttei liian lyhyetkään. 165-175 on sopiva. Lyhyet naiset näyttää liikaa pikku tytöiltä..

Vierailija
7/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitää tehdä tuollainen aloitus?

Onko tarkoitus tuottaa pahaa mieltä toisille?

Itse 172cm/55kg

Tällaisen aloituksen luettuaan tajuaa aina itse olevansa oikea laatunainen, kun huomaa, että joukossamme on oikeasti noin ilkeitä ja typeriä ihmisiä.

Vierailija
8/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen sitä mieltä, että vain 182-187 cm pitkät, yli 75 mutta alle 86-kiloiset ristiveriset miehet kelpaavat. Muille me naiset nauretaan, syystä tai toisesta. Ja puhutaan muutenkin jatkuvasti paskaa muista ihmisistä jotka eivät täytä meidän esteettisiä standardeja koska meitä naisia kiinnostaa ihan pelkästään teidän miesten (ja muiden naisten tietenkin) ulkonäkö.

Niin ja pieni/käyrä/muuten outopippeliset miehet älkööt vaivautuko. Enkä mä rumiakaan ystäviä haluaisi.

Vierailija
9/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huoli rumia enka outoja. Rikas pitaa olla, ja SEXY.

Vierailija
10/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on tietysti poikkeuksia, jotka haluavat kääpiön (alle 160cm) tai jättiläisen (yli 180cm).

Vierailija
11/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokaiselle löytyy ihailijansa, jokaisen äijän mielipide on kuitenkin vain hänen omansa. Ihan turha kuvitella, että "kaikki" miehet jotenkin ihailisivat vain tietynlaisia naisia. Mulla eräs kaveri 182 cm ja varmaan sen 80 kg, eipä ole naisellisuus tuosta kärsinyt. Jos joku mies tuota säikähtää niin luultavasti ihan parempi vaan jos pysyy kaukana.

Vierailija
12/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja rotevat naiset ovat upeita kuningattaria. Sopivaa miestä heidän voi olla vaikea löytää, koska oma ulkonäkö on niin arvokas. Ei naisesta silti tee friikkiä, että on poikkeuksellisen näyttävä.

t. keskimittainen mies

Vierailija
13/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas tulla te vedätettävät, hahaa!

Vierailija
14/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa muutama poikkeus huippumalleissa ym. Muuten ovat niin kömpelön friikin näköisiä jättäläisiä.

t. 173cm nainen

Noh, toivottavasti ei tule auto ja vie sinulta jalkoja. Vois olla ikävää noin täydellisen olla 50 cm lyhyempi. Elämä on.

Vierailija
15/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 173cm nainen

Höpöhöpö. Olen 170 cm ja olisin paljon mieluummin vaikka 180 cm.

Vierailija
16/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin miehenä. Itse olen 192-senttinen, mutta tiedä ettei suurimmalle osalle miehestä kelpaa tuollainen 180+ 75kg nainen kuin tosiaan samankaltaisesta kokeiluhalusta kuin "kääpiö" sänkyyn.

Suurin osa miehistä ei pidä yli 175-177cm naisista, se vaan nyt on fakta.

Nuo hevosentappaja on fyysiseltä suorituskyvyltäänkin yleensä aika huonoja jo kömpelyytensä takia. Se, että on olemassa pari hyvää ja urheilullista 185cm naista, ei tee muista suorituskykyisiä, muistakaa se!

eli yli 180 senttinen nainen on kömpelö, mutta vastaavan pituinen mies ei. Miksikäs näin?

Vierailija
17/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat usein kömpelöitä sängyssä ja muutenkin.

Näyttäviä: eivät ole. Jos ei nyt friikkisirkuksesta pidä.

Pitkät miehetkin ovat usein kömpelöitä, poikkeuksia toki on.

Itsekin olen kömpelö noin 2m mies.

Vierailija
18/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon kategoriaan joskin painoa vielä 10 kg enemmän mutta hoikaksi ja kauniiksi kutsutaan. Miehet tykkää hulluna. Baarissa ei saa hetkeäkään olla rauhassa, kaupoissa ja joka paikassa miehet ihailee ja flirttailee. Kasvoni ovat kauniit. Toki jos olisi rumat kasvot niin ihailua ei saisi näin paljon mutta miehet usein kehuvat juuri pituutta. Oma mies halusi minut koska olen pitkä ja kaunis. Vaikka olen jo yli 35 v niin miesten ihailu ei ala loppumaan. Itse asiassa laivallakin tosi komea 20 v nuori mies olisi halunnut olla kanssani. Ap on vain kateellinen.

Vierailija
19/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on satavarmana naisen kirjoitus - tai sitten homon, miehet ei ajattele noin, lisäksi olet kirjoittanut lukuisia pitkien haukkumisviestejä tähän ketjuun. OLET NAURETTAVA!

Vierailija
20/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin miehenä. Itse olen 192-senttinen, mutta tiedä ettei suurimmalle osalle miehestä kelpaa tuollainen 180+ 75kg nainen kuin tosiaan samankaltaisesta kokeiluhalusta kuin "kääpiö" sänkyyn.

Suurin osa miehistä ei pidä yli 175-177cm naisista, se vaan nyt on fakta.

Nuo hevosentappaja on fyysiseltä suorituskyvyltäänkin yleensä aika huonoja jo kömpelyytensä takia. Se, että on olemassa pari hyvää ja urheilullista 185cm naista, ei tee muista suorituskykyisiä, muistakaa se!

on satavarmana naisen kirjoitus - tai sitten homon, miehet ei ajattele noin, lisäksi olet kirjoittanut lukuisia pitkien haukkumisviestejä tähän ketjuun. OLET NAURETTAVA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi