Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua! teini haluaa venytys Spiraalit korviin!!!

Vierailija
09.03.2015 |

pyytäisi nyt ennemmin vaikka napakorua, sen kun saa pois ilman jälkiä :O en todellakaan halua, että tyttö venyttää korvanlehtensä! on 15v

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos teinsi onkin ovela. Oikeasti tietää, ettet ikinä antaisi noin äärimmäistä juttua tehdä itselleen, mutta kun seuraavaksi pyytääkin "ihan vain" perus lävistystä, se ei sinusta tunnu enää niin ehdoton ei -asialta. Enpä tiedä. Tuli vaan mieleen.

Vähän asian vierestä, mutta itse olen erittäin kiitollinen, etten alaikäisenä saanut lupaa (enkä rahaa) tatuointiin. Nyt liki 30v ja tyytyväisenä puhdasihoinen. Tosin en saanut lupaa edes hiusten värjäykseen, ja sen olen kyllä tehnyt myöhemmin! :D

Vierailija
22/54 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:56"]

Mä käskisin aivan satavarmasti ottaa venytyskorut pois, jos teini sellaiset korvissaan kotia tulisi. Aivan sama millä rahoilla on maksanut, mutta pois ne lähtisi.

Onhan rumat korvat paremmat kuin huumeet, mutta koitan kasvattaa lapseni niin ettei myöskään niitä huumeita ala käyttämään. Muitakin kapinoinnin kohteita onneksi on.

[/quote]

Eli pidät vanhempana omaa oikeuttasi hallita lapsesi ulkonäköä omien mieltymystesi mukaan tärkeämpänä, kuin nuoren oikeutta hallita omaisuuttaan ja ruumistaan, sekä ilmaista itseään esteettisiksi kokemillaan koruilla?

[/quote]

Kyllä pidän. Olen antanut luvan lävistyksiin, niitä saa laittaa minne haluaa, tatuointiinkin suostuisin, jos vain haluaisi, mutta venytyskoru on ehdoton ei eikä siitä muuksi muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saatananpalvoja hänkin niinkuin aikaisemmassa ketjusaa puhuttiin

Vierailija
24/54 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin sanonut, että odottaa vielä. Mutta täällä tuli yksi niin hyvä opastus noihin venytyksiin, että antaisin tehdä, kunhan tosiaan tehdään hitaasti ja maltillisesti. Itse kun olen aina luullut, että korvat jää sellaisiksi roikkuviksi. Ne tosin on yleensä jotain ketsuppikorkin kokoisia hirvityksiä.

Vierailija
25/54 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD jos olisin tää tytär en lupia kyselis.. ne on sen korvat ja mun mielest ei se ole vanhempien ongelma jos se kuitenkin osaa huolehtia ettei ne tulehdu tai repee tai mee kuolioo...

Vierailija
26/54 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v ollut 8 mm venytys eikä kyllä varmasti enää palaudu, ihan testattu on. Ja hitaasti on venytetty n. vuoden verran siihen 8 mm asti.

Vierailija
27/54 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLA ON 6CM PAKSU VENYTYSTAPPI PERSEES! JA KUN VEDÄN SEN ULOS JÄÄ PERÄAUKKO 2CM AMMOLLEEN PÄIVÄKSI

Vierailija
28/54 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin 9v venytyksen, 10v oli 10mm venytys

Vierailija
29/54 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että annat venyttää, alle 10mm venytya palautuu normaaliin kokoonsa.
Mutta pidä huoli että venytys tapahtuu oikein !
Itselleni ei ostettu venytyskoruja joten laitoin kaikkea mahdollista korvareikäni läpi jotta se venyisi.
Olen 16vuotias eikä 8mm palaudu enään normaaliksi sillä venytin aina liikaa kerrallaan ja korvareikä pääsi repeämään ja siitä syntynyt arpikudos estää reijän palautumisen...
Joten anna venyttää ja osta oikeanlaiset korut !

Vierailija
30/54 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:26"]Itse aloitin 9v venytyksen, 10v oli 10mm venytys
[/quote] mä alotin myös joskus 8-9v venytyksen ja se repes 5 kertaa 11v oli 10mm

Vierailija
31/54 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän yläluokka saa pidettyä kersansa niin ettei niille tule tällaista itseilmaisuntarvetta? Kuninkaalliset nuoret ja muu parempi väki näyttää nuorena tosi fiksuilta. Miettiiköhän niiden vanhemmat että onko väärin rajoittaa, jos joku prinsessa aikoo ottaa lävistyksiä? Tuskin.

Vierailija
32/54 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei helvetti..nojoo ruumiillinen koskemattomuus niinjanäin..no silti on muaki hiuksista revitty ym..oon 15v. mulla on lävistysiä, tatuointia ja venytyksiä.. lävistyksiä on vaan tiettyihin paikkoihin mihin saan ottaa, tatuoinnit päätän itse kun osaan tulevaisuuden kannalta miettiä että pitääkö sitten piilottaa tm.. ja tällä hetkellä 2.5 mm venytys, eikä muuten näy mitenkään..jos oikeen kyselen ja selitän nii varmaa saan 4-5 mm venyttää kunnes oon 18 ni sit enemmän..mut oikeesti..löysätkää vähä rajoja..anna sille vaik 1.5mm venytys TAI se 2.5mm koska tänki ku mä otan pois ni normi korvis menee eikä se näy edes. vai annatko ottaa tatuoinnin vaikka jalkaan mikä peittää melkein koko sivupohkeen(niinku mulla) vai pienen pienet venytykset jotka hiukset peittää ja saa otettua pois. daa..eletää 2016 lukuu, anna vähä enemmä valinnan vapautta tai ei se tulevaisuudessa "virhettä" tajuu.. paremmin ne korvat nuorena sit palautuu ku vanhempana..

Vierailija
33/54 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tiedän perheen jossa äiti yritti repiä irti lapsen venytystä ja silloin se sitten repesi koko korvanlehti.

Mulla on ollut 20mm ja se on palautunut 2mm asti. Nuorilla erityisesti palautuu äkkiä. 2mm ei näytä miltään, johan normikorviksetkin on 1,6mm.

Opasta turvalliseen venyttämiseen, ohjeita löytyy netistä. Se teini venyttää kumminkin, joko hyvällä tai väkisin.

Vierailija
34/54 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3606800/Woman-tissue-earlobes-removed-fit-piercings-begs-doctors-fix-massively-stretched-holes-skin-called-deformed-work.html

Ensin halutaan venyttää korvanlehdet ja sitten myöhemmin itketään kun niitä ei saakaan enää normaalin näköiseksi ja vaikuttaa mm. työn saantiin. xD Ei vaan kestä, repeen ihan täysillä...

Vierailija
35/54 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär aloitti salaa venytyksen 15-vuotiaana. Jos joku kysyy, että miten onnistui, niin kyllä minä sen korun huomasin, ja muistan vielä ajatelleeni, että onpa jännä korvis. Tuli venytys mieleen, mutta kun kiltti tottelevainen tyttö kyseessä, ja feikkikorujakin tiedän olevan, niin ohitin päässäni asian. 

Kolme milliä oli menossa, kun kaupassa selvisi. Mentiin shoppailemaan, ja tytär tarvitsi millin paksumpaa. No sanattomaksi vedin, mutta en pultteja repinyt, vaikka lupaa en moiseen ollut antanut. Ei mulla mielestäni olisi ollut oikeutta pyytää poistamaan venytystä. Omapa on korvansa. Olen jopa tukenut venytystä rahallisessa muodossa, ja maksanut niitä blugeja(vai mitä ne nyt on?) yms. Muistaakseni 18 milliä on tuolla 17 vuotta täyttävällä, eikä siitä ole halunnut suurentaa.

En usko, että tulevaisuudessa vaikuttaa työnhakuun. Rupeaa olemaan niin normaalia.

Vierailija
36/54 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3606800/Woman-tissue-earlobes-removed-fit-piercings-begs-doctors-fix-massively-stretched-holes-skin-called-deformed-work.html

Ensin halutaan venyttää korvanlehdet ja sitten myöhemmin itketään kun niitä ei saakaan enää normaalin näköiseksi ja vaikuttaa mm. työn saantiin. xD Ei vaan kestä, repeen ihan täysillä...

Kyllä tässä ollaan ihan kohtuupalkkaisessa ylemmän toimihenkilön siistissä sisätyössä, vaikka korvissa onkin vähän suurempaa reikää. Ei ole ulkonäön takia mikään työ jäänyt saamatta.

Vierailija
37/54 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 13 vuotiaana saanut venytykset. Ne eivät olw kamalia jos ei kovin isoksi venytä. Itselläni venytys pysähtyi 7mm venytyksiin ja niillä olen pysynyt tähän asti.

Vierailija
38/54 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä feikkivenytys koruja joten jos korvanreijät löytyy niin hommaa teinillisi sellaiset jos ne sellaiset kelpaisi.

Vierailija
39/54 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööömmm... tota noin, itte oon 13v ja mulla on spiraalit korvissa. Et mietippä mitä oikei selität.

Vierailija
40/54 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna ottaa!! Katsokaa vaikka yhdessä Suomen Love Islandia, siinä muutama nätti tyttö pilannut ulkonäkönsä LÖRPPÄKORVILLA!!! Siis niin kaamean näköiset korvat että koko naama on pilalla.

Noita sitten kirurgit korjailee kun ovat niin noloja 30 vuotiaasta ylöspäin...

Oma tyyli pitää toki löytyä, mutta voisiko se olla jotain muuta kuin ällö lörppäkorva.