Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua! teini haluaa venytys Spiraalit korviin!!!

Vierailija
09.03.2015 |

pyytäisi nyt ennemmin vaikka napakorua, sen kun saa pois ilman jälkiä :O en todellakaan halua, että tyttö venyttää korvanlehtensä! on 15v

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hankkia eka feikki plugit ja sit jos ne sopii korvaan niin sit voi ruveta venyttämään mutta omalla vastuulla, itse alan venyttämään sit kun venytys korut ovat tulleet postista

42/54 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sallisi niin kauan kuin lapsi on alaikäinen ja sen jälkeenkin suhtautuisin asiaan torjuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että se on sun lapses oma keho ei sun? Vai omistatko sinä sen vaikka oisit kuinka synnyttänyt ja maksanut se ei oo sun keho... Oon 13 oon venyttänyt korvia 10 vuotiaasta asti ja mun vanhemmat on ollu sillai oo ihan minkä vaan lainen me hyväksytään sut sellaisena. On tosi tyhmää että jotku haukkuu täällä että ihmiset jotka venyttää korvia näyttää Rotilta lol. En itse pidä vihreää mekkoa yhdistettynä oransseihin hiuksiin mitenkään viehättävältä pidemminkin oksettavalta hyi mutta en silti koe oikeutta asettua näitä ihmisiä ylemmäs sillä he ovat ne päätökset tehneet. Että jos vielä joku flaneeli paitaan sonnustautunut mies tulee sanomaan mulle että oisit sata kertaa kauniimpi ilman noita venytyksiä niin sanoisin sille että oisit sata kertaa kauniimpi ilman tota paitaa. Niinku ihmiset menee liian yli nykyään. Ja jos sä et sun lapselle anna lupaa venyttää niin se tekee sen joka tapauksessa :)

Vierailija
44/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 22v lerppakorva! Työskentelen lähihoitajana ja iäkkäät on kyllä kyselleet miksi on niin iso reikä. Kiinnostava asia heille. Oon alottanut 16 vuotiaana venyttämään vaikka äitee kielsi mut iskä osti sit venytyksiä kun ei tosiaan ymmärtänyt mitä ovat :D Oon kiitollinen vanhemmilleni siitä, että vaikka salaa oon venyttänyt ja ottanut lävistyksiä niin ovat kuitenkin hetken hermostumisen jälkeen antaneet miun toteuttaa itteäni ja rakentaa omaa persoonallisuutta ja ulkonäköä <3

Ja eiks se oo pääasia et itse tykkää miltä venytykset näyttää? Ei ne kenenkään muun korvat oo. :--)

Vierailija
45/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen äitien kauhu, venytin teininä korvat ja otin huulikorun, tatuoinnit sitten vanhempana. Venytykset (14mm) olen ottanut painostuksen vuoksi kaksi kertaa pois, molemmilla kerroilla palautuneet.

Olen 30v ja iloitsen ulkonäöstäni, enkä edes osaisi olla nahoissani jos minulla ei olisi tatuointejani. Nuo pari hassua lävistystä nyt saa pois jos joskus mummona on helpompaa ilman, mutta nyt monta kertaa jo tavislookia kokeilleena voin vaan todeta, että suotta minun tarvitsee olla jokaiselle jotakin, kun ei sitä ikinä kuitenkaan kaikille kelpaa. :)

Niin ja olen kaksi tutkintoa suorittanut, nykyisin töissä, ja minulla on komea mies jolle olen se kaunein kukka, elän ihan tavallista ikäiseni elämää. Että se siitä yhteiskunnan hylkiö/sossupummi -fantasiasta.

Vierailija
46/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 4mm venytys toisessa korvassa. Reikä ei näytä pahalta ilman korua ja varmasti palautuisi melko nopeasti. Lisäksi, jos laitan sopivan korun, siitä ei edes tajua, että se on venytys. Jos tyttö rupeaa venyttämään, suosittelen, että tekee sen erittäin hitaasti. Jos reikiin tulee arpikudosta, ne eivät palaudu yhtä hyvin. Palautuminen on yksilöllistä, eli 10mm eli ei välttämättä palaudu kunnolla. Jos itselläni olisi teini, joka haluaisi venyttää, antaisin luvan 4mm venytyksiin (ehkä jopa 5mm), jos tekee sen hyvin hitaasti. Eli kolme viikkoa yhdessä koossa ja laittaisin sen rasvaamaan niitä korvia, ettei tulisi sitä arpikudosta.

Mun mielestä 4 milliset spiraalitkin näyttää esteettisimmiltä. :)

Just sinun kaltaisia h u o r i a tämä palsta on täynnä!

Vierailija
47/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän yläluokka saa pidettyä kersansa niin ettei niille tule tällaista itseilmaisuntarvetta? Kuninkaalliset nuoret ja muu parempi väki näyttää nuorena tosi fiksuilta. Miettiiköhän niiden vanhemmat että onko väärin rajoittaa, jos joku prinsessa aikoo ottaa lävistyksiä? Tuskin.

Monissa rikkaissa (oikeasti rikkaissa, ei sellaisissa ylemmän keskiluokan) perheissä on helppo mennä sieltä mistä aita on matalin. Ei ole erityistä tarvetta ilmaista itseään, kun rahalla saa ja hevosella pääsee vaikka näyttäisit tiskirätiltä kehdosta hautaan. Kahden miljonääriperheen elämää läheltä seuranneena.

Vierailija
48/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v i T T U mitä katul u T k I a täällä on. Voin miehenä sanoa että nämä trendilampaiden venytykset on todella ällöjä!

Yrjööögh 🤮

Vierailija
49/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vielä pari vuotta sitten 20mm venytykset molemmissa korvissa. Muuten varmaan olisi edelleen, mutta toinen tulehtui, minkä seurauksena otin korut pois enka niitä enää sitten vaan laittanutkaan takaisin. Reiät eivät ole palautuneet kokonaan, vaikka ovat kutistuneet, eivätkä ne ehkä sieltä esteettisimmästä päästä ole, mutta ne eivät minua millään tasolla häiritse, enkä koskaan ole saanut niistä mitään negatiivista palautetta. Silloin kun vielä pidin niissä koruja, harva asiasta tietämätön edes tajusi niiden olevan venytetyt, koska korut oli koristeellisia, kauniita eikä niistä näkynyt läpi. En siis sanoisi, että on maailmanloppu, jos niitä vain osaa hoitaa ja venyttää oikein.

Vierailija
50/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän yläluokka saa pidettyä kersansa niin ettei niille tule tällaista itseilmaisuntarvetta? Kuninkaalliset nuoret ja muu parempi väki näyttää nuorena tosi fiksuilta. Miettiiköhän niiden vanhemmat että onko väärin rajoittaa, jos joku prinsessa aikoo ottaa lävistyksiä? Tuskin.

Monissa rikkaissa (oikeasti rikkaissa, ei sellaisissa ylemmän keskiluokan) perheissä on helppo mennä sieltä mistä aita on matalin. Ei ole erityistä tarvetta ilmaista itseään, kun rahalla saa ja hevosella pääsee vaikka näyttäisit tiskirätiltä kehdosta hautaan. Kahden miljonääriperheen elämää läheltä seuranneena.

Monia wt-perheitä seuranneena voin sanoa että venytykset on todella sitä matalinta mahdollista aitaa!

Vierailija
51/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massateinien naurettavaa lutkailua 🤣😂🤣😂

Vierailija
52/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin venytetään ja sut otetaan pois. Mikä järki?

Vierailija
53/54 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita tytölle, että potkaiset hänet kotoa ulos jos hän teettää sellaisen jumalattoman ruman operaation ja pilaa ulkomuotonsa.

Vierailija
54/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkkk