Onko normaalia 18v:n käytöstä`?
Ihmettelimme naapurin kanssa, kun erään toisen naapurin 18v poika oli yksin taloyhtiön leikkipaikalla istumassa hiekassa ja lapioimassa leikkilapiolla hiekkakasaa. Poika kuitenkin opiskelee lukiossa, jonne pääsyyn vaaditaan yli 9:n keskiarvo. Niin, ja molemmat vanhemmatkin on tohtoreita. Olen kyllä nähnyt isojakin "lapsia" keinumassa, mutta en hiekkaleikessä - enkä varsinkaan yksin.
Kommentit (25)
mutta minä 39 v nainen ihan hyvin voin istua hiekkalaatikon reunalla ja odottaa jotain, ja samalla lapioida. Se on aika terapeuttista.
Tässä yksi päivä olin lasten kanssa uimassa, ja istuin rannalla, ja käsilläni leikin hiekalla. Poikani 5 v totesi, että 'äiti, sä oot ihan kuin lapsi', ja minusta se oli hassu tokaisu.
Kikkelilläkö se sitä kuoppaa sinne laatikkoon lapioi?
on aina haluttanut tehdä kunnon hiekkalinna vallihautoineen. En vaan viitsi itselleni mennä sitä varten ostamaan miljoonan sorttista ämpäriä sitä varten ja tuskin suomesta löytyisikään. Olen äiti lähemmäs 40v. Lapsi jo liian iso hiekkaleikkeihin. Kai mä oon sitten vähän vajaa. Voi luoja.
Mäkin olen joskus "unohtunut" tekemään hiekkakakkuja, kun leluja käynyt siivoamassa hiekkalaatikolta.
Ihan vaan kahden juopon duunaritytär ja ikää 40v.
eikä siksi kehtaisi tehdä tollasta. 18-v. on jo kasvanut pennusta lähemmäksi aikuisuutta ja ymmärtää, että välillä voi tehdä jotain ns rajoja rikkovaa mutta toisaalta niin normaalia. mikä aikuisia pelottaa hiekkalaatikossa...