Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on ällöttävin asia, minkä olet miehesi jäljiltä joutunut siivoamaan?

Vierailija
05.08.2012 |

Sikamies -ketjusta tuli mieleen, kun miehet eivät siivoa jälkiään.

Omalla kohdallani tämä:

mies oli käynyt lääkärillä ja saanut näytteiden ottovälineet kotiin, jotka pitäisi sitten toimittaa labraan. Kyse ulostusnäytteistä. Purtilot täytti ja laittoi vessan peilikaapin päälle odottamaan. Näytteet olisi pitänyt vaan käydä viemässä labraan ennen kuin sulkeutui, mutta ei.

Vessaa siivotessa pyyhin pölyjä kaapin päältä ja näyte pussi löytyi sieltä. Aikaa oli kulunut pari viikkoa. Eli näin aikaansaava kaveri.

Laittakaa paremmaksi :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan Bommareiden jälkeen kotimatkalla sotketut makkara-viini-olut-oksennuksessa olevat farkut ja kengät. Ja juu, olis tuo voinu itekin ne pestä mutta mua oksetti ne niin etten kärsinyt odottaa että tokenee krapulastaan.

Vierailija
2/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pesemättömät kynsisakset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelti johon on valunut kanarasvat ja kuivuneet yön siihen.

Vierailija
4/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivosin pariin kertaan vessanlattialta. Mutta se ei ollut tahallinen teko, oli raukka tosi kipeä.

Vierailija
5/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaishoitajana sitten myöhemmin voi joutua siivoamaan vielä paljon enemmän...

Vierailija
6/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joutunut hinkkaamaan kakkaa irti suihkutuolistakin. Todella ällöä, olen tästä hänelle useamman kerran sanonut, mutta asia ei muutu. Ja sitten ukko kehtaa vielä naputtaa omasta runsaahkosta vessapaperin kulutuksestani, kun kuulemma pari arkkia riittää kyllä pyyhkimiseen!

Vierailija
7/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin on kustu useampaan kertaan. Itse en tosin käytä tätä vessaa ollenkaan.

Vierailija
8/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ollut nielurisaleikkauksessa ja haavat aukesivat. Oksensi ja sylki verta kylppärin lavuaariin ambulanssia odotellessa ja lavuaari meni hyytyneestä verestä tukkoon. Melkein puolilleen ehti täyttyä...

Vierailija
9/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumoamaan muutaman paukun liikaa ja vetäytyi loppuillasta makkariin nukkumaan. Kun olin saatellut viimeiset vieraat ovelle, menin katsomaan miestä. Se oli oksentanut päiväpeiton täyteen ja makasi sammuneena. Tuli mullekin yökkäysrefleksi muutaman kerran, kun kiikutin löyhkäävää peittoa pyykkiin ja noukin isoimpia tarjottavien jämiä sen pinnasta.

Vierailija
10/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelee säästävänsä vettä! Säästäisi vaimoaan, kun se kusi syöpyy siihen pönttöön.. Ja meillä on vaan yksi vessa. Taidan tilata pihalle bajamajan!

joihin on kustu useampaan kertaan. Itse en tosin käytä tätä vessaa ollenkaan.

Vierailija
11/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivosin pariin kertaan vessanlattialta. Mutta se ei ollut tahallinen teko, oli raukka tosi kipeä.

Ei oo miehes kuullut sellaisesta modernista keksinnöstä kuin wc-pönttö? Jotkut noita sontiaan sinnekin töräyttävät.

Vierailija
12/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskejä olen joskus siistinyt, kun en ole kestänyt sitä kamalaa paskanlemua joka lähtee kolmatta päivää liotetuista astioista...

Vierailija
13/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei sitä kahteen vuoteen ollut siivonnut. Roskia monta kassillista, homeisia ruuantähteitä, hiekkkaa ja muuta paskaa. En käsitä, miten on kehdannut kavereitaan kyyditä.

Vierailija
14/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkuiset vanupuikot olohuoneen pöydältä. Muinainen exä harrasti tätä. Tuon pahempaa ei ole onneksi (vielä) tullut vastaan.

Vierailija
15/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina varpaankynsistä asti. En ole hänen äitinsä!

Vierailija
16/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten roisketippoja riitti pyyhittäväksi ihan riittämiin.

Mutta raja tuli vastaan kun menin hänen jälkeensä vessaan ja koko istuinrengas oli likomärkä kusesta. Istuinrengas oli sellainen Bauhausista ostettu, aika tasainen eikä ns. normaali minkä reunat vähän viettää sisälle päin, niin siinä oli ihan kunnon kusilammikoita.

Ja mies roiski ne ollessaan selvinpäin.

Suutuin ihan hemmetisti, hyvä etten korvasta käynyt miestä repimässä katsomassa kättensä jälkiä. vastaus oli olkien kohautus ja "oho, en huomannut".

Tuota en todellakaan enää suostunut siivoamaan itse.

Vierailija
17/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole oksettavampaa kuin edesvastuuton aikuinen ihminen joka jättää perheensä taloudelliseen ahdinkoon.

Vierailija
18/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin että ompa katkonainen lorina. No yllätys! Kun oli pissinyt pitkin rengasta ja lattialle ja ehkä säkällä osunnut puolet pönttöön.

Vierailija
19/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten huuhdellut paskaiset kalsarit suihkussa ja paskapokäleet lillui lattialla ja suihkukaivon sisällä. :((( ja on EX.

Vierailija
20/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen oksennuksia siivonnut. Nykyään jätän siivoamatta. Siivoaa sitten itse kun herää.

Arkiaamuisin saan siivota aamupalan jätteet kun hän lähtee aikaisemmin töihin, eli siis astiat koneeseen ja murut pöydiltä. Tästä jaksoin nalkuttaa monta vuotta - turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä