Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa seksi sujuu parhaiten, kun nainen on raskaana?

Vierailija
04.08.2012 |

Eli puhutaan, että nainen on raskaana 7-9kk, niin oletteko todenneet jonkun asennon ylivertaiseksi? Sujuuko joillain kaikki niinkuin normaalistikin?

En vitsaile kysymykselläni. Kiitos jos joku jaksaa vastata. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta takaapäin tai lusikassa.

Vierailija
2/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään olin kyllä päälläkin, mutta sitten alkoi kova iso maha painaa miestä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sujuu normaalisti, mies jaksaa punnertaa.Mutta takaapäin tai lusikassa.

Ok! Meilläkin mies jaksaa, mutta itselläni tulee tukala olo ja aristan jo vatsaani ja selällään olo tuntuu välillä vähän oksettavalta. Siis muulloinkin kun seksiä harrastaessa. Taas jos yritän olla kontillaan, niin maha heiluu jotenkin liian vapaana ja "raskaana" ja tuntuu myös pahalta. Lusikka sujuu jotenkin ja sitten mietin että jos olisin itse sohvalla puolimakuultaan ja mies polvillaan lattialla, niin saattaisi vielä onnistua :)

Onko muilla näin ongelmia vai olenko outo :D ?

Olin viikon verran miehestä erossa ja tuntuu, että tuon tauon jälkeen kaikki asennot oli jo tosi erilaisia kuin ennen.

ap

Vierailija
4/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii myös tuo lusikka tai sitten takaapäin. Lusikasta tykkään tällä hetkellä itse enemmän, ei ole ihan niin rajua kuin takaa.

Mä en myöskään pysty olemaan selälläni (siis muutenkaan) ja päällä en jaksa.

Mutta täytyy kyllä sanoa, että vaikka vaivoja ei ole kummemmin tullut, niin halut on mulla vähentyneet radikaalisti. Jos keskittyy ja on pitkä esileikki, niin on toi edelleen hauskaa ja mukavaa, mutta en ajattele puuhailua läheskään siihen tahtiin kuin aiemmin.

Vierailija
5/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa onnistuu!

Vierailija
6/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimi meillä ihan loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan