Nolotilanne (tositarina)
Inspiroiva blogitarina nolosta tilanteesta, joka johti hyviin asioihin.
http://www.fiksua.com/2012/07/nolo-tilanne-johti-tyoajan-saastoon.html
Kommentit (22)
musta on ihanaa paasta lehteen! oon niiiin onnellinen! ja mies mukana kuvissa: JESSS!
toimittajalle saa sanoa EI, ei saa kuvata, enkä anna mitään kommentteja. Ei ne ole hemmetti mitään ylijumalia. Ihme sokeaa palvontaa moisia tavallisia työläisiä kohtaan.
Itsellä aivan päinvastainen kokemus, kukaan ei arvosta saati palvo, aivan vieras ajatuskin! :D
Kun hymy tms. lehtiä katsoo, niin helpostihan sinne pääsee :)
Heh. Tästähän inspiroituu pian kesäterassille oluelle ja sen jälkeen kebabille
Uskomatonta, että ei saa edes syödä rauhassa!
Kysykö ne lupas edes tehdä juttua?
Kysykö ne lupas edes tehdä juttua?
En muista tarkalleen.. mielestäni ei. Olin niin hämilläni tilanteesta ja kaikki tapahtui nopeasti :)
Toimittaja on todennäköisesti menetelly väärin tuossa, mutta saatiinpa hauska juttu lukea
Mulla tuli kerran toimittaja tekemään juttua kun istuin kavereiden kanssa terassilla siiderillä
En tiedä. Olin silloin opiskelija eikä mulle tullut mitään lehtiä
Kivempi vielä kun pääsee nettiin pärstän kera.. Sieltä se juttu ei välttämättä poistu koskaan
Kivempi vielä kun pääsee nettiin pärstän kera.. Sieltä se juttu ei välttämättä poistu koskaan
Been there done that.
Se vielä, että harva uskaltaa iteatä kertoo noloja tarinoita. Tosin, onhan tuo aika julkinen kait ollu siellä Kainuussa muutenkin
kertokaa noloimmat tilanteenne :)
Äiti yllätti "rysän päältä"
Kun hymy tms. lehtiä katsoo, niin helpostihan sinne pääsee :)
Äläs ny. Monta frendii ollu siellä kannut paljaana.
Äiti yllätti "rysän päältä"
toimittajalle saa sanoa EI, ei saa kuvata, enkä anna mitään kommentteja. Ei ne ole hemmetti mitään ylijumalia. Ihme sokeaa palvontaa moisia tavallisia työläisiä kohtaan.
voikohan tämmösistä saada jälkeenpäin jotain korvausta? ..vai pitääkö kuvauspaikalla olla vaatimassa oikeuksiaan kaiken hämmennyksen keskellä