Mikä on mukavin kesälomamuistosi 2012?
sellainen, jota muistelet vielä lämmöllä pakkasten paukkuessa.
Kommentit (25)
Tässäpä linkki: http://www.naturistiliitto.fi/naturistipaivaOhjelma2012.html
Mukavaa oli :-) Mennään taas ensi vuonna
Aulangon naturistipäivät helleviikonloppuna
Kerro lisää :O
Kolmen vuoden yrittämisen jälkeen juhannusaaton aamuna näytti plussaa. :)
etelän lämmössä (ei rantaloma) tai toisaalta se, kun makoilimme mies, poika ja minä kupoliteltassa rankkasateella ja yritimme saada unta :)
kesäloma on vasta lokakuussa joten nähtäväksi jää. Reissu tiedossa joten eiköhän sieltä hyviä muistoja irtoa.
Ristiinassa anopin mökillä vesijuoksin 2 tuntia päivässä samalla kun vahdin uivia lapsia. Mahtava keksintä, äiti on mukana vedessä ja viihtyy itsekin.
Pihlajasaaren kalliolla päivä ihan vaan oman rakkaan kanssa.
Pyöräretki joka päättyi vesisateeseen ja uintiin ja saunomiseen Kumpulassa. nauraa käkätettiin kun tyttöjen kanssa oltiin kuin uitetut rotat.
Ja muitakin on , hyvä kesä ollut tämäkin.
Ja kaikki ne pikkunassikasta asti tuntemani pojan kaverit jotka puku päällä tulivat onnittelemaan ja käyttäytyivät niin hienosti. Kuka olisi uskonut pahimman murrosiän myrskyissä että näistä tulee näin upeita nuorukaisia.
Kolmen vuoden yrittämisen jälkeen juhannusaaton aamuna näytti plussaa. :)
Tänään oli yksi erityisen ihana hetki, kun ajettiin autoa ja radiosta kuului kappale, jossa Samuli Edelmann lauloi "Tiedän sen olit jollekin se ensimmäinen. Mulle oot se viimeinen..." mies katsoi minua ihanasti ja otti kädestä kiinni. Me ollaan oltu jo yli kymmenen vuotta naimisissa, että ihan ensihuumastakaan ei ole kysymys, vaikka yhtä ihanalta tuntuu kuin silloin kun tavattiin. Mitä siitä sataako vettä vai paistaako aurinko, tai siitä onko rahaa vai ei. Rakkautta on ainakin.
Lasten (4 ja 1v ) vilpitön riemu lämpimässä merivedestä peuhatessa tai suuressa leikkipuistossa uusia juttuja kokeillessa ovat ihania ja mieleenjääviä hetkiä. Samoin 4-vuotiaan hauskat lausahdukset auton takapenkiltä pitkillä automatkoilla - ja tietysti tuon pikkuisen tarinat, kun puheen kehittymistä saa lomaillessa seurata ihan eri tavalla kuin arjessa..
olimme miehen kanssa kahdestaan saunomassa pienessä saunassa aution niemen kärjessä. Aurinko paistoi sisään, vihta tuoksui, järvi liplatti ikkunan takana ja tuntui niin kovasti, että rakastan.
Nauttikaa noista hetkistä ja kirjoittakaa lausahdukset heti muistiin...myöhemmin on hauskaa lukea niitä ja muistella menneitä hyviä aikoja! Menetimme juuri isovanhemman, jolta jäi valtavan hyviä "Mamman hetkiä" sisältävä kirjanen jälkeen.
Mukavia muistoja jälkipolville tyyliin : "Nyt minua kutittaa hirveästi siitä, mihin minulle joskus kasvaa viikset..."
Parasta on touhuilu lasten kanssa pihalla, välipalan kerääminen suoraan mustikkamättäältä ja vadelmapensaasta, kantterellilöydöt pihapiiristä jne..
Joo, olen elo-ihminen :)
pari viikkoa sitten maailman ihanin koiranpentu parin vuoden harkinnan jälkeen. Voi että tuo on ihana =))!!!!
oli kiva koota ystävät ja sukulaiset iloiseen juhlaan, joka onnistui hyvin!
mutta eivät ne muistot kyllä enää talven pimeydessä jaksa varmaankaan mielialaa nostaa.
Nämä hetket ainakin painuivat mieleen:
- lapset päiväunilla, minä laiturin nokassa tuulessa ja auringossa lukemassa
- pyöräilyturistipäivä Helsingissö: monta tuntia pyöräilyä pitkin eteläisiä merenrantakaupunginosia, Hietsun kirppis, kylmä valkoviinilasi, hyvä lounas ja kahvi...
- Hyvinkään Sveitsin maastot ja uimala lasten kanssa
- ammatillinen kurssi/leiri, jolta sai paljon oppia ja motivaatiota
- Ja kesässä aina on parasta välkehtivän veden katsominen ja siinä uiminen (meri, järvi, allas...)!
Tänään oli yksi erityisen ihana hetki, kun ajettiin autoa ja radiosta kuului kappale, jossa Samuli Edelmann lauloi "Tiedän sen olit jollekin se ensimmäinen. Mulle oot se viimeinen..." mies katsoi minua ihanasti ja otti kädestä kiinni. Me ollaan oltu jo yli kymmenen vuotta naimisissa, että ihan ensihuumastakaan ei ole kysymys, vaikka yhtä ihanalta tuntuu kuin silloin kun tavattiin. Mitä siitä sataako vettä vai paistaako aurinko, tai siitä onko rahaa vai ei. Rakkautta on ainakin.