Muita joilta kesä jäi tulematta
En ole koskaan nauttinut näin vähän kesästä. Tuntuu kuin sitä ei olisi ollutkaan ollenkaan ja vain vettä ja tuulta. Luulin, että kesä vielä saapuu, mutta ei tule nyt elokuussakaan.
Kommentit (28)
meidän lapset ei ole kertaakaan käyneet uimassa koko kesänä, enkä minäkään. Vedet ovat olleet niin kylmiä, eikä ole ollut niin kuumaa päivääkään, että olisi rannalle tarennut.
Ehkä ei pitäisi odottaa niin paljon yhdeltä vuodenajalta, mutta kun Suomen syystalvi on kuitenkin niin pitkä ja voimia vaativa.
Milläköhän tämän vielä voisi muuttaa paremmaksi...
ei ole varaa nyt matkustaa.
Kaksi edellistä olivat hirveitä. Muistan vain, miten silloin olin koko ajan aivan läkähdyksissä ja vauva tai taapero, tai molemmat, kiljuivat väsyneinä kuumissaan eivätkä nukkuneet päiväunia. Ne kesät tuntuivat kestävän ikuisuuden. Kuumuutta, turvotusta, väsymystä, hikeä, lasten itkua. Yölläkään ei päässyt hellettä pakoon. Nyt on ollut ihanan helppoa! Lapset ovat nukkuneet hyvin, ovat jaksaneet leikkiä, olen itse jaksanut kävellä pitkiä vaunulenkkejä kauniissa kesäisissä metsissä, kasvit ovat vihertäneet eivätkä kuumuudesta nuupahtaneet. Ollaan kierretty autolomalla ympäri Suomea, tämä on ollut paras kesä moneen vuoteen!
Piti olla ihana onnellinen kesä. Sitten lähimpäni sairastui parantamattomaan syöpään. Ei ole paljon valoa päivissä ollut sen jälkeen. Ilmoista en edes tiedä millaisia on ollut, eikä kiinnostakaan. aivan sama sataako vai paistaako.
siellä, missä milloinkin olen liikkunut. Ja uinut olen lähes joka päivä. Ja vielä koko ihana elokuu edessä!
Rahattomuutta ja sitä myöden kotona kökkimistä. Ensi kesää odotellessa.
Jos uskaltaisin niin hehkuttaisin asiaa Facebookissakin :) On nimittäin mahtavaa kun ei tarvitse hikoilla ja pihakasvit kasvaa ja talo on sopivan viileä.
öitä. Nyt ei sellaisia ollut kun pari ja mietin kuinka jaksan pitkän talven.
Pari viime kesää siintää vaan mielessä ja toivottavsti vuoden päästä taas on viikkojen helteet :)