Onko sinulla elämänhallinta kunnossa?
Siisti asunto, laskut maksettu, terveys ok, painonhallinta jne.
Kommentit (19)
Tällähetkellä asiat ok. Ootan vaan milloin räjähtää käsiin
Ei oikein ole. Olen ollut lapsesta saakka yksinäinen ja vieroksuttu. Tämä maailmantilanne on yksinäiselle ahdistusta ja pelkoja aiheuttava. On vaan pakko jaksaa, hetki kerrallaan. Ei oikein huvita lukea naistenlehdistä kertomuksia muiden onnesta ja elämänilosta.
Miten terveys vaikuttaa elämänhallintaan?
On vaikka on väkivalloin viety.
Olen kiitollinen mielenterveydestäni ja kykeneväisyydestäni selviytyä ja lisäksi, onneksi vältyin maksuongelmilta. Näitähän ei aina voi välttää, sen ymmärrän.
Olen aina tottunut hoitamaan asiani.
Tämä kaikki auttaa minua työpaikan saamisessakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei elämää voi hallita. Se menee miten menee.
Voi hallita sen minkä pystyy ja se tulisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tällähetkellä asiat ok. Ootan vaan milloin räjähtää käsiin
Aika kamala tunnelma varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
On vaikka on väkivalloin viety.
Olen kiitollinen mielenterveydestäni ja kykeneväisyydestäni selviytyä ja lisäksi, onneksi vältyin maksuongelmilta. Näitähän ei aina voi välttää, sen ymmärrän.
Olen aina tottunut hoitamaan asiani.
Tämä kaikki auttaa minua työpaikan saamisessakin.
Siis kaikki väkivalloin viety. Pientä aivohäiriötä vieläkin välillä.
Vierailija kirjoitti:
No näin syöpäpotilaana Voin sanoa että terveys on kaiken A ja O kun ei edes tiedä onko sairauden kanssa elämää vai ei ? Ja kuinka kauan?
Päivä kerrallaan 🍀
Vierailija kirjoitti:
Varmaan enemmän kuin mikään muu. Jos terveys on huono niin muukin elämänhallinta on usein vaikeaa.
Ei, veikkaua ei anna oikeita numeroita vaikka yritän kaikkeni hallitakseni elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein ole. Olen ollut lapsesta saakka yksinäinen ja vieroksuttu. Tämä maailmantilanne on yksinäiselle ahdistusta ja pelkoja aiheuttava. On vaan pakko jaksaa, hetki kerrallaan. Ei oikein huvita lukea naistenlehdistä kertomuksia muiden onnesta ja elämänilosta.
Nuo naistenlehtien iloiset tarinat eivät välttämättä ole totta. Pidätkö seiskan lukemisesta? Suosittelen, että kiinnität siihen huomiota. Ainakin yksi nainen elää kaksoiselämää.
T. Michelle M.
Vierailija kirjoitti:
Hallitsemmeko terveyttämme?
Voimme ainakin ylläpitää sitä valinnoillamme.
Laskut tulee maksettua, muuten ihan kaikki päin persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan enemmän kuin mikään muu. Jos terveys on huono niin muukin elämänhallinta on usein vaikeaa.
En jaksa uskoa tähän yleisellä tasolla, täysin yksilöllistä tilanteineen.
Vierailija kirjoitti:
Hallitsemmeko terveyttämme?
Lähtökohta tulisi olla se että hallitsemme kaiken ja tämän jälkeen ymmärrämme että hallitsemme kaiken minkä pystymme. Ymmärrämme siis että emme ole Jumalia joten hyväksymme sen että ihan kaikkeen emme välttämättä pysty vaikuttamaan.
On laskut maksettu mut ryyppäsin just kaksi päivää viikonloppuna. Olen aina maksanut laskut kyllä viimeisen 25 vuoden aikana.
Pitäisi siivota vähän enemmän. Laskutkin hoituu ajallaan kun tulot parani. On se sitten kumma.
Ei elämää voi hallita. Se menee miten menee.