Mulla on tilillä 730 euroa rahaa :D
Asumistuki haettu 3 viikkoa sitten, päätöstä ei ole tullut. Työttömyyskorvausta saan aikaisintaan lokakuun lopulla. Sinne asti pitäis pärjätä noilla olemattomilla säästöillä, lapsilisällä ja elatustuella. 1 lapsi, asumismenot 500 euroa ja lainoihinkin pitäisi saada jostain n. 300 e/kk. Ja minua vain naurattaa. Vissin lääkitys kohdillaan. :D
Kommentit (11)
yleisessä asumistuessa 3 viikkoa. Voit varmasti myös hakea toimeentulotukea, kunnes säännölliset tuet juoksevat (sosiaalitoimi perii sitten nuo takautuvat KELA:n tuet suoraan KELA:lta). Soita heti maanantaina sosiaalitoimeen!
Ja sille, joka käski mennä töihin. HUOH! Kertoiko ap mitenkään tilanteestaan (Miksi töitä ei ole? Onko niitä haettu?). Sinä olet vissiin sitä mieltä, että esim. määräaikaisen työsopimuksen päätyttyä töihin vain "mennään", että kaikille löytyy uusi työpaikka heti edellisen työsuhteen katkettua. Että Suomessa ei ole yhtäkään vastentahtoisesti työtöntä?
numero on tässä
Yleinen asumistuki
ma–pe klo 8–18
020 692 201 (pvm/mpm)
jonota tuohon numeroon jonkin aikaa ja kun vastaa niin sanot että haluat kiirehtiä asumistukipäätöstä
tämä on itselläni jouduttanut päätöstä ja viimeksi se joutui alle kahdessa viikossa siitä kun vein paperit kelaan
soitin viikon kuluttua siitä kun vein paperit ja päätös tuli soitosta 3 vrk päästä
Ja pyydä lykkäystä vuokraan, maksa vaikka osa vuokrista.
Melkein kaikkiin laskuihin voi sopia maksuaikaa, näin et joudu ikävyyksiin,mkuten tapahtuu jos vain jätät maksamatta
otetaan vaikka vähän huumorin kannalta, toisella minällä ajatellaan asioita vakavasti
Vautsi, sinähän olet rikas. Mulla on alle 200. Palkan saan näillä näkymin syyskuun alussa.
Ei tosiaan töihin voi mennä jos ei ole työsopimusta. Näin ainakin meillä päin. Taitaa olla itsellesi ihan uusi asia tuo työssä käyminen.
Hae sossusta toimeentulotukea.
aikanaan kun olin samassa tilanteessa,muistan kanssa vaan nauraneeni,koska se tilanne on niin kurja,ja mulla hajos samaan syssyyn imuri,videot,telkkari,astianpesukone,pesukone ja avioliitto. mutta kaikesta selvisin kuitenkin. tsemiä!
Kiva että sua naurattaa, ihan oikeesti. Noi on niin rasittavia juttui noi raha-asiat ja varsinkin kun sitä ei oo tarpeeksi niin sama naureskella. Toivottavasti te ootte muuten onnellisia. Minun mielestä pääasia on onnellisuus, vaikkei olis latin latia niinkuin meillä=) Tsemppiä sulle kohtalotoverilta