Onko tämä ok asu treffeille?
Nuden väriset korkkarit, siniset pillifarkut ja ohut valkoinen paitapusero, jossa pari ylintä nappia auki.
Aattelin vielä laittaa hiukset laineille ja meikata hillitysti. Onko ok, vai pitäiskö olla joku hame / mekko tms? En halua vaikuttaa liian tyrkyltä, mutta en tylsältäkään.
Kommentit (16)
Eli jos haluat vaikutuksen tehdä niin et pukeudu sen mukaan mitä viimehetken "muoti" sanoo.
Jos tuon kokonaisuuden kuitenkin laitat niin asusta runsaalla määrällä kaula-ja rannekoruja.
Eli jos haluat vaikutuksen tehdä niin et pukeudu sen mukaan mitä viimehetken "muoti" sanoo. Jos tuon kokonaisuuden kuitenkin laitat niin asusta runsaalla määrällä kaula-ja rannekoruja.
Joudun olemaan eri mieltä noista kaulakoruista; minusta ei joko yhtään korua tai korkeintaan yksi. Näyttää oudolta jos on latonut kaulaan kaikki korut mitä omistaa.
Hameen pituudesta vielä. Onko polvimittainen hyvä vai pitäisikö olla lyhyempi? ap
Hameen pituudesta vielä. Onko polvimittainen hyvä vai pitäisikö olla lyhyempi? ap
Ja jos hame on lyhyt, niin varmaan yläosan tulee olla peittävä? ap
on just hyvä. Tiedät itse mikä sinulle parhaiten sopii ja missä tunnet olosi kotoisaksi. Toi eka asu on rento ja kiva, ei tyrkky.
Ja jos hame on lyhyt, niin varmaan yläosan tulee olla peittävä? ap
Se riippuu miltä kokonaisuus näyttää, ilman kuvaa on vähän vaikea arvioida, mutta veikkaisin että se polvipituinenkin on jo hyvä. Onnea treffeille :)
olosi noissa hyväksi ja kotoisaksi, lähde niissä. Treffeille ei kannata kokeilla mitään uutta, missä ei ole aiemmin liikkunut. Tärkeintä on, että itse viihdyt ja on kotoisa olo, niin osaat olla oma itsesi.
Mun mielestä toi kuulostaa ihanalta asulta, laittaisin itsekin jotain tollaista, jos ois treffit. Tuolla on sitä paitsi viileää iltaisin, niin kivempi kun ei tartte palella, jos vaikka käy lasillisella ulkona. (Hameessa palelet)
Ja laita ihmeessä hiukset laineille, se on tosi naisellinen valinta.
Onks sulla mitään pitsistä, tyyliin toppia jossa on pitsireunus, jonka voisit laittaa paitapuseron alle? Miehet tuntuvat tykkäävän pitsiyksityiskohdista, kunhan sitä ei ole tietenkään kuin se vilaus :) Silleen Lauren Conrad tyyliin :)
että mitä tulikaan laitettua päälle, vaan olo olisi mukava :) ap
on just hyvä. Tiedät itse mikä sinulle parhaiten sopii ja missä tunnet olosi kotoisaksi. Toi eka asu on rento ja kiva, ei tyrkky.
Voiko sen siis laittaa tuon paitapuseron alle? ap
olosi noissa hyväksi ja kotoisaksi, lähde niissä. Treffeille ei kannata kokeilla mitään uutta, missä ei ole aiemmin liikkunut. Tärkeintä on, että itse viihdyt ja on kotoisa olo, niin osaat olla oma itsesi.
Mun mielestä toi kuulostaa ihanalta asulta, laittaisin itsekin jotain tollaista, jos ois treffit. Tuolla on sitä paitsi viileää iltaisin, niin kivempi kun ei tartte palella, jos vaikka käy lasillisella ulkona. (Hameessa palelet)
Ja laita ihmeessä hiukset laineille, se on tosi naisellinen valinta.
Onks sulla mitään pitsistä, tyyliin toppia jossa on pitsireunus, jonka voisit laittaa paitapuseron alle? Miehet tuntuvat tykkäävän pitsiyksityiskohdista, kunhan sitä ei ole tietenkään kuin se vilaus :) Silleen Lauren Conrad tyyliin :)
Tarkista nyt vielä meiltä voitko laittaa ne alusvaatteet mitkä sulla on..
Aurinkoista päivää silti sullekin! ap
Tarkista nyt vielä meiltä voitko laittaa ne alusvaatteet mitkä sulla on..
seksikkäältä asulta. Etenkin, jos kroppasi kestää pillifarkut. Hameessa on aina ylipukeutumisen riski, etenkin jos haluaa laittaa korkkarit; ja (varsinkin ekoilla treffeillä) minusta on tärkeä olla hillitty, tyylikäs eikä liian räikeä mihinkään suuntaan (ellei sitten satu olemaan "räikeä" persoona).
Itse pitäisin viehättävänä ja eleganttina juuri ap:n kuvailemaa tyyliä. Eikä tosiaan tarvitse olla mitään korukerrosta kaulassa ja ranteissa; pari huolella valittua korua riittää. Asuun voisi sopia esim. hieman näyttävämmät korvikset!
Hauskoja treffejä sinulle ap!
ps. Minun puolestani voit kyllä jakaa senkin, millaiset alusvaatteet ajattelit laittaa ;-)
Mutta katso ettei se näy "liikaa" läpi, tiiätkö ettei kaikki olkaimet sun muut loista sieltä paidan alta. Kyl sä tiiät :)
Jos paita ei ole liian läpikuultava, niin sitten laita se alle.
Ja onnea munkin puolesta treffeille :)
minusta olisi kiva jos nainen tulisi treffeille hameessa!