Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja, mitä Sinä haluaisit poikaystäväsi uuden tyttöystävän tuovan tuliaiseksi? :)

Vierailija
03.08.2012 |

Menen tapaamaan poikaystäväni äitiä ensimmäistä kertaa, mikä olisi kiva vieminen? (ollaan 22, poikaystävän äiti jotain alta 50 vee :))

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä innostais jos mun poikaystävä tulis uuden tyttöystävänsä kanssa mun luo..

Vierailija
2/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kysy siltä mieheltä, mikä ois kiva? Odottaako se äiti jotain, vai ei? Ei voi tietää, jos ei tunne.

Kukkia? Blaah...

leivo itse vaikka pullaa/kakkua ja vie se, niin on kahvin kanssa tarjottavaa ja teet heti vaikutuksen kotihengettären taidoillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystävän uusi tyttöystävä tulisi, nii ei todellakaan haluaisi yhtään mitään. Lennättäisin heidätkin ja poikaystävä olisi EX.

Vierailija
4/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tarot-kortit! Jos ihmettelee, niin sano että kun oot tommonen noita.

Vierailija
5/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä innostais jos mun poikaystävä tulis uuden tyttöystävänsä kanssa mun luo..

Siis jos tilanne olis tosiaan se, että tyyppi olis vielä mun poikaystävä ilman ex-etuliitettä ja sitten hän yllättäen toisi uuden tyttöystävänsä mun luo. Tuollaisessa tilanteessa olisin varmasti järkyttynyt, vihainen ja surullinen, joten ei siinä paljon tuliaislahjat auttais.

Vierailija
6/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisin itse antaa potkun persuksille, molemmille! ;D

Vierailija
7/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis POIKASI :D ap

Tajusin mitä tarkoitit, piti vaan vähän kiusia. ;)

T: 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi