Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Köyhät, kuolkaa kateuteen: Mun mies varas just loman Crapille Thaimaaseen!

Vierailija
03.08.2012 |

Ollaan siellä 3 vkoa tammikuusta JEEEE! Superrrr!

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinäkin täällä leijut noitten matkojen kanssa. Todennäköisesti reissaat turistiluokassa ja syöt ruohoa, kun ei ole muuhun varaa. Jää vaan Suomeen niin ei tartte köyhien jonosta hakea ruokaa

Vierailija
82/88 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista urputusta. Sä varmaan kuulut niihin ihmisiin, jotka ottaa mäkkärin hampurilaisista kaiken muun paitsi pihvin ja juuston. Eiköhän se ole parempi kun syöt sitä einesruokaa ihan siellä omassa kodissa, niin ei tartte urputtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintava kakkailukohde, että eipä mikään ihme että ap saa paskaa niskaan.

Vierailija
84/88 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehtukaa rikkaat siihen kakkaanne: Lähden just nyt vräpille tohon lähiöravintolaan. JEEE!

Vierailija
85/88 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa mihkää mcd vräppiin! Älä edes luule.

Vierailija
86/88 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saadaan kohdemaassa asiat kuntoon (toivottavasti ennen seuraavaa lomaa) niin meilläpä on oma asunto lämpimässä. Ja mä voin lähteä sinne ihan millon huvittaa. Ei tarvii odottaa, että mies mulle loman tarjoaisi

Vierailija
87/88 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hinnat noussut ihan pilviin. Myös ruokailu maksaa muuhun thaimaaseen verrattuna paljon.

Vierailija
88/88 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi se on Krabille Thaimaahan ,ja naisen pitäisi itse kyetä varaamaan matka sinne. Mutta provohan tämä oli.