Ihanaa! Köyhät, kuolkaa kateuteen: Mun mies varas just loman Crapille Thaimaaseen!
Ollaan siellä 3 vkoa tammikuusta JEEEE! Superrrr!
Kommentit (88)
Siellähän käy jokainen wt-yh nykyään. Ne joilla on oikeesti varaa, matkailee kotimaassa.
Me käytiin tänä kesänä mm. Puijon tornissa. Viiden hengen seurueeltamme pelkkiin hissilippuihin meni 30€. Kahveineen kaikkineen sillä hinnalla ois jo melkein lentänyt Thaimaahan.
ihan paras ketju ikinä! Voi itku, tämän voisi laittaa esimerkiksi johonkin tyypillisestä av-tekstistä! Ihan mahtava, kiitos ap!
ihan paras ketju ikinä! Voi itku, tämän voisi laittaa esimerkiksi johonkin tyypillisestä av-tekstistä! Ihan mahtava, kiitos ap!
Komppi tälle. Ja edelleen ihmettelen, mistä löytyvät kaikki nämä mammat jotka ottavat selvän provon ihan tosissaan.
Ollaan siellä 3 vkoa tammikuusta JEEEE! Superrrr!
Ei muuta ku ihanaa lomaa :). Tekstistäsi voi monessakin mielessä nähdä, että tämä on sinulle tähtihetki ;).
Meillä minä ja mies varasimme toukokuussa 2,5vkon loman helmikuulle 4-henkiselle perheellemme Thaimaahan, 5 tähden upouuteen hotelliin.
Meillä minä ja mies varasimme toukokuussa 2,5vkon loman helmikuulle 4-henkiselle perheellemme Thaimaahan, 5 tähden upouuteen hotelliin.
kun ei voi muuten päteä :)
Mekin mennään Thaimaaseen ensi talvena kuukaudeksi. Ensin meinattiin mennä Intiaan mut se on jo niin nähty, ollaan oltu Goalla neljänä talvena :)
Köyhä oon,eikä tartte kuolla:) 3 vuoden sisällä ollu tuolla 2 kertaa, enkä oo yhtään rikkaampi.)
Mekin mennään Thaimaaseen ensi talvena kuukaudeksi. Ensin meinattiin mennä Intiaan mut se on jo niin nähty, ollaan oltu Goalla neljänä talvena :)
Me ollaan oltu tyytyväisiä ihan Turkin Analiaan ja Siteeseen. Crapi vaan kuulostaa jotenkin kakalta, joten en menis sinne.
Rahaa meillä kyllä on niin paljon ettei paskalle taivu!!!!!!1!
Minä en haluaisi mennä mihinkään kuumaan turistirysään, inhoan kuumaa ilmaa, en kestä olla auringossa, inhoan kaikkia ötököitä, inhoan ulkomaista ruokaa, inhoan sitä että en voi olla hygieniasta varma. Meillä oli kerran norovirus joka kävi koko perheen läpi, se oli niin kauhea kokemus, että en todellakaan haluaisi kokea samaa jossain ulkomailla.
Pikkuveli on juuri Budabestissä viikon reissulla, sinne voisin minäkin mennä, jos olisi varmasti hyvä hotelli. Vaikka pelkään kyllä lentokoneitakin.
onkin Copros! Samassa hengessä mukana siis. Toivottavasti siellä ei iske koprostaasi...
Goa on kyllä kiva paikka, mutta Kenia vei siitä voiton. Egyptissä oli ihanaa vaikkei se korkeassa kurssissa palstalla olekaan. Mauritius tänäkeväänä oli mieletön, mutta nyt odotamme innolla tuota helmikuista Thaimaan matkaa.
Mun täytyy myöntää että oon pikkasen kade. mut ei vaan oo yksinkertasesti varaa..ehkä joskus sit
Kenellekään. Ystäväni kuoli siellä joten ei nappaa. Tulimme sitä paitsi juuri luksusmatkalta ulkomailta. Kohde oli sellainen että yhtään junttisuomalaista sandaaleineen ja sukkineen ei näkynyt.
Mun mies varas
Mietin, että mikä varas, oliko kyseessä miesvaras ja miten liittyy asiaa.
Vähän on pitkät hihnat tänään...:-)
Mutta hyvää matkaa teille!
Ap kirjoittaa Borvoosta käsin ja mammat menee heti retkuun.
Hyvä provo siis!
Me ollaan oltu tyytyväisiä ihan Turkin Analiaan ja Siteeseen. Crapi vaan kuulostaa jotenkin kakalta, joten en menis sinne.
Rahaa meillä kyllä on niin paljon ettei paskalle taivu!!!!!!1!
Meillä jo nuo koululaisten loma- ja kouluajat rajaavat matka-aikoja, valitettavasti.