Mistä erilaisista ilmiöistä et olisi tietoinen ilman AV:ta?
Mulle tulee ihan ensimmäisenä mieleen nutraaminen. Kaikenlaista muutakin on, mutta nyt väsymys painaa niin, etten keksi enempää... Kertokaa te!
Kommentit (59)
ja että työkaveri vie yleensä JALAT ALTA ja sitten mennään, JA KERRANHAN TÄÄLLÄ VAAN ELETÄÄN, ja JSSAP jos se mies ei ymmärrä kun äidin tunteet myrskyävät, sillä eihän NAINEN TUNTEILLEEN MITÄÄN VOI.
mamupatja. Minulla siis vaan on tuttava, joka sopii tähän käsitykseen (miehensä siis on ilmeisesti aviossa tämän naisen kanssa vain oleskeluluvan takia, nainen elättää miestä, mies ei edes asu koko ajan Suomessa). Tämän termin myötä olen siis voinut yhdistää tuon tuntemani tapauksen laajempaan ilmiöön.
Nyt tietysti kun olen koukussa tähän palstaan niin tietysti monista asioista tulee mieleen, että av:lla varmaan on mielipide tästäkin..
Ja: wt taas on sellainen käsite, jonka jauhaminen tällä palstalla ei erityisesti nosta kulmakarvojani tai tuo minulle uutta tietoa. Harvemmin nuo analyysit pääsevät kovin syvälle, siis syvemmälle kuin niihin rakennekynsiin ja "ei kirjahyllyä olohuoneessa". On ollut hyviäkin ketjuja, joissa on pohdittu yhteiskuntaluokkia Suomessa, mutta en ole enää viime aikoina jaksanut avata noita samaa jauhavia ketjuja.
-opettajille/päiväkotiin vietävät lomalahjat
-mänkkipyyhe
-alapää/pyllypyyhe
-etupylly (WTF)
-sektiolla tullut lapsi ei ole synnytetty
-alapään pesu suihkulla vessassa asioinnin jälkeen
-se et lasten juhlissa annetaan vieraille lahjakassit
Juuh, olen lapseton 29 vee
Nauran vieläki sille mielikuvalla mikä siitä tulee mieleen ekana:DDDDDDDDDDDD Sain vähän aikaa sitte esikoiseni ja voisin vaa kuvitella itteni siellä naamapunasena foliohattu päässä jossa on antennikeskelläpäätä:DDDDDDDD
olisi ennen tätä palstaa tajunnut, että lapsi on pidettävä kotihoidossa kolmivuotiaaksi saakka.
Vaikka se sitten tarkoittaisi sitä, että perheen itse suunnittelema ja rakkaudella rakentama talo on myytävä kun lapsi on parivuotias ja perheen muutettava pienempään asuntoon vuodeksi. Kotihoito kun on täysin arvovalintakysymys ja lapselle herttaisen yhdentekevää, missä asuu kunhan tuota lapsen ja äidin herkkää kiintymisvaihetta EI mennä rikkomaan yhtään ennen tuota maagista 3-vuotissynttäriä.
Muutot ja muut eivät luonnollisestikaan tässä skenaariossa ole parivuotiaalle lapselle lainkaan stressaavia tilanteita - onhan se äiti siinä sitten kuitenkin vielä vuoden verran 24/7.
-En olisi ilman av:ta tiennyt siitä eräästä kuuluisasta blogista (tiedätte kyllä ketä tarkoitan)
-Etupylly/takapylly
-Pitää olla posliini
-Kaikilla on vähintään D-kupin rinnat ja ovat silti hoikkia BMI 19
-Av-mammoilla on myös tiukka pillu
-Jokainen av-mamma on akateeminen
-Tienaa vähintään 5000e/kk
-Mies on upporikas
Mullekin tuli yllätyksenä toi WT-meininki, jotenkin musta se ei vaan kuulu tänne vaan on selvästi jenkkiläinen ilmaus. Ja se viha mikä kohdistuu vaikka johonkin WT-nimeen, huh...
Toinen on viha tatuointeja kohtaan. Siis se että miten tatuointi leimaa ihmisen, mäkin oon joku läskiperseWT kun on tatska.
Mut nää molemmat liittyy siihen, että toisen ihmisen valinnat on aina väärin ja itse on oikeassa oleva äiti Teresa 24/7 paitsi AV:lla. Itse kun en pysty ymmärtämääm et miten helkutissa jonkun makuuhuonepuuhastelut/ruuanlaittotaidot/lasten nimet/hätarjoilut a) kuuluu muille pätkääkään 2) on jotenkin huonompaa kun omat valinnat...
-opettajille/päiväkotiin vietävät lomalahjat
-mänkkipyyhe
-alapää/pyllypyyhe
-etupylly (WTF)
-sektiolla tullut lapsi ei ole synnytetty
-alapään pesu suihkulla vessassa asioinnin jälkeen
-se et lasten juhlissa annetaan vieraille lahjakassitJuuh, olen lapseton 29 vee
että rippi- ja häälahjat alle 100 e ei tule kuuloonkaan.
on semmoinen häveliäästi kädessä olevaan paperivuoraukseen päästetty kakka, joka ei molskahda ja kieli kuulollaolijoille, että vessassa oleva henkilö kakkii.
Tähän sen verran,
on tullut vastaan, esimerkiksi wt ja mamupatja. Minä en tiennyt, että tässä maassa on niin paljon peiteltyä vihaa erilaisia lähimmäisiä kohtaan (pakko sen on olla peiteltyä, muutenhan täällä hakattaisiin toisia kadulla jatkuvasti).
että mä luulen noiden kovimpien vihanlietsojien olevan hyvin äänekäs, mutta pieni joukko.
Ap
Mä olen vuosia jo ihmetellyt tuota aina aika ajoin esiin nousevaa käsikakkaa. Kun musta ainakin tuntuis kauhealta kakata käteen, mutta nyt vasta opin, että siinä kädessä on paperia myös. :D Ei helvetti että oonki ollut tyhmä! :D
ja että työkaveri vie yleensä JALAT ALTA ja sitten mennään, JA KERRANHAN TÄÄLLÄ VAAN ELETÄÄN, ja JSSAP jos se mies ei ymmärrä kun äidin tunteet myrskyävät, sillä eihän NAINEN TUNTEILLEEN MITÄÄN VOI.
Ja tähän voi vielä lisätä, että tottakai nainen voi hylätä perheensä ja lähteä "ihonalaisensa" matkaan. Mitäs lapsista, niitä nyt saa aina lisää joka ihonalaiselle. Ja jos joku erehtyy ehdottamaan, että unohda se ihonalainen ja keskity perheeseesi, niin pian tulee joku huutamaan, että lapset vaistoaa ja voivat huonosti jos et jo heti lähde!!
- päiväkotiin ei saa lasta viedä vaan kotihoitoa mahdollisimman pitkään
- ruokafasismi erityisesti lasten suhteen
- ulkoiluvaatteissa merkkivaatteet on ainoat oikeat viis lompakon paksuudesta
- äitipuolet on pahoja, lähiäidit hyviä, oli asia, mikä tahansa.
- on ok tehdä lapsia laumoittain eläen yhteiskunnan tuilla
- joka toisella ihmisellä on masennus ja miljoona kremppaa 25-vuotiaana
- vanhemmilta ei saa ottaa rahaa
- lasten kavereita ei tarvi sietää nurkissa
- lihavat ovat vastenmielisiä tai lihavuuden takana on aina joku sairaus
- 35-vuotias on mummoäiti
Tämä palsta on todellakin laajentanut tajuntani asioissa, joita en ole koskaan ennen miettinyt, vaikka mielestäni mietin paljonkin asioita.
kevyimmästä päästä ehkä se, että joku Tauski Peltonen herättää voimakkaita tunteita.
Viimeksi Enkeli-Elisa. Miksi mammat ottavat tapauksen niin hirveän vakavasti?
ja moni muukin. Esim kaunis pieni elämä jne.
Ja huutismania (nyt jo laantunut), haalarimerkit, käsikakkaaminen ja valtava ahdasmielisyys
kevyimmästä päästä ehkä se, että joku Tauski Peltonen herättää voimakkaita tunteita.
herättää voimakkaita tunteita lähinnä siksi, että äijä vaikuttaa kokovartalomulkulta. En harrasta juorulehtiä, mutta kyllä seiskajulkkismaailman asioita tihkuu tänne munkin todellisuuden puolelle. Perheväkivalta kuvottaa, en käsitä, miksi lehdet vaivautuvat kirjoittamaan mokomasta luuserista. En myöskään ymmärrä, miksi yleinen mielipide ei tuomitse Tauskia voimakkaammin. Jotenkin se vain tuntuu kuuluvan hänen julkisuuskuvaansa, että akkoja hakataan. Vastenmielistä.
Ap
-joidenkin lapset syntyvät kasvot menosuuntaan, jotkut sitten kääntävät ne jossain elämänvaiheessa
-Seinäjoen Halpa-Hallissa myydään sekunda-alushousuja
Itse löysin tänne tuon kasvot menosuuntaan -ketjun myötä, kun kaveri oli linkittänyt sen FB:hen. Nauroin koko yön.
Toinen naurunaihe oli tuo alushousuketju, joka oli myös verbaaliakrobatiaa aivan parhaimmillaan!
Lisäksi Nipsula -lastenvaatevalmistajan mahdollinen epärehellisyys selvisi minulle täältä.
naiset ovat valtavan ikä- ja ulkonäkökeskeisiä. Siis aivan valtavan!
Suomen kieltä saa sortaa ja pahoinpidellä miten tahansa, mutta sitä ei saa kommentoida, koska tämä on vain nettikeskustelua.
Oman maan historia ja yhteiskunnan toimintatavat ovat monella hakusessa, esim vallan kolmijako jne.
Duunari vs. akateeminen-väittely, iso asia monille.
Kielijutut on sitten erikseen, nimitykset ja sanonnat, joista monia olen alkanut itsekin käyttää.
Loukkaantuminen on yleisempää kuin suuttuminen.
niitä on pitkä lista.
Minulle on avautunut ihan uusi maailma ja todellisuus viimeisen puolen vuoden aikana, kun olen palstalla säännöllisesti vieraillut...:D