Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erilaisista ilmiöistä et olisi tietoinen ilman AV:ta?

Vierailija
03.08.2012 |

Mulle tulee ihan ensimmäisenä mieleen nutraaminen. Kaikenlaista muutakin on, mutta nyt väsymys painaa niin, etten keksi enempää... Kertokaa te!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:lla, niin ihania kuin olettekin, ovat niin autuaan pihalla asioista tai nostavat ne täällä pintaan uusina, vaikka muu maailma on tiennyt niistä jo vähintään puoli vuotta :)

Vierailija
22/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmoinen häveliäästi kädessä olevaan paperivuoraukseen päästetty kakka, joka ei molskahda ja kieli kuulollaolijoille, että vessassa oleva henkilö kakkii.

Tähän sen verran,

on tullut vastaan, esimerkiksi wt ja mamupatja. Minä en tiennyt, että tässä maassa on niin paljon peiteltyä vihaa erilaisia lähimmäisiä kohtaan (pakko sen on olla peiteltyä, muutenhan täällä hakattaisiin toisia kadulla jatkuvasti).

että mä luulen noiden kovimpien vihanlietsojien olevan hyvin äänekäs, mutta pieni joukko.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ylemmyydentunto toisia kohtaan, vain omat mielipiteet ja elämänratkaisut ovat oikeita. Tämä näin päällimmäisenä. Sekä se toisten ihmisten halveksiminen, tuomitseminen, ja "paikan" näyttäminen.

Lähimmäisenrakkauden, empatian puute, ja erilaisuuden hyväksymisen puute.

Esim. puhutaan, että naisten pitäisi hyväksyä itsensä ja olla vahva seksuualisesti (siis aktiivinen, ja hyväitsetuntoinen, ei häpeävä) mutta sitten jos nainen on lihava, niin on jotain järkyttävää jos nainen on tyytyväinen ulkonäköönsä. Ja heti kerrotaan, että lihavan naisen ainoa tehtävä on laihduttaa tai sitten pysyä kotona jottei okseta muita ulkonäöllään. Eli tällainen kaksisuuntainen keskustelu.

Ihmettelen myös ainaista materiasta kehumista/haukkumista: omakotitalo, autot, merkkivaatteet, lasten kalliit vaatteet, sisustus, käsilaukut jne. Oikeasti: onko se joltakin toiselta pois jos jollakin on jotakin kallista ja "haluttua" tai toisaalta miten kummassa ihmisiä jaksaa kiinnostaa naapurin kotiäidin lasten kalliit vaatteet/kodin sisustus jne jne. Tätä aina ihmettelen. Jos Pirkolla on timanttikorvikset, se ei oikeasti liikuta mua suuntaan tai toiseen. MIKSI jotkut saavat siitä sätkyjä. Tai miksi Pirkko on niin hölmö, että luulee toisten olevan kiinnostuneita hänen koruhankinnoistaan??? Näin siis vertauskuvallisesti

Vierailija
24/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä mikä on mänkkipyyhe?

:)

Vierailija
25/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi varmaan tiennyt muuten moloista ja tiketeistä ilman AV:ta. Täällä maaseudulla niitä ei niinkään käytetä, ja kun asuin Helsingissä, mulla ei ollut lapsia, joten en tullut kiinnittäneeksi kakaroiden suojapukuihin (kuten äitini niitä nimittää) huomiota.

Ap

tän lastenvaatekilpavarustelun.. Siis vain Molo on Ticket to Heaven.. ;D

T. nro 10.

Vierailija
26/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä, miten siitä jaksetaan jauhaa.

Vierailija
27/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut vastaan, esimerkiksi wt ja mamupatja. Minä en tiennyt, että tässä maassa on niin paljon peiteltyä vihaa erilaisia lähimmäisiä kohtaan (pakko sen on olla peiteltyä, muutenhan täällä hakattaisiin toisia kadulla jatkuvasti). :)

samoin se, miten ihmiset jotka ovat eri mieltä kuin itse on ovat punavihermädättäjiä, suvaitsevaistoa, mokuttajia, antifantteja, eliittiä, hurriperseitä ja jos tuosta nimittelystä jotain huomauttaa, niin silloin on sananvapauden vastustaja ja sensuroija :DDD

Pakkoruotsinkaan en tiennyt aiheuttavan niin paljon ongelmia Suomen viennille.

Tero

Vierailija
28/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähinnä ihmettelen miten ihmiset av:lla, niin ihania kuin olettekin, ovat niin autuaan pihalla asioista tai nostavat ne täällä pintaan uusina, vaikka muu maailma on tiennyt niistä jo vähintään puoli vuotta :)

Mä taas olen huomannut, että monista asioista puhutaan AV:lla ennen kuin niistä tiedetään muualla. Esimerkiksi rikoksista epäiltyjen henkilöiden nimet tulevat täällä äkkiä esiin.

Mitä asioita esimerkiksi tarkoitat? Mun mielestä on hassua, että sä niputat nyt kaikki AV:lla kävijät kategoriaan "pihalla" vain siksi, että jotkus keskustelevat tai kyselevät asioista jälkijunassa. Mä en esimerkiksi itse ole ollenkaan kiinnostunut keskustelemaan täällä ajankohtaisista asioista, koska mä en pidä tällaista palstaformaattia kovin hedelmällisenä alustana vuoropuhelulle. Lisäksi täällä on pari "politiikkaan" seonnutta jankkaajaa, joiden suurin anti keskusteluun tuntuu olevan Freudenthal ja perseseksi (jotkut muistanevat presidentinvaalikeskustelut...)

Joten yhteiskuntaa sekä ajankohtaisia asioita ja ilmiöitä koskevat keskustelut käyn muualla, tänne tulen jauhamaan hömpänpömppää, josta tämä ketju on oiva esimerkki: jos tämä keskustelu jäisi käymättä, kukaan ei osaisi sitä kaivata.

Ap

Vierailija
29/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt ohi sen ansaitsemalla huomiolla. Eli huomiotta.

Tero

Vierailija
30/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä mikä on mänkkipyyhe?

:)

pyyhe, vaatekappale tai muu rätti, johon pyyhkäistään yhdynnän sivutuotteena tulevat nesteet aktin jälkeen.

Ap

Vierailija
31/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivapillu, posliini on normaalia, karvat yök, käsikakka, opettajaviha, erityislapsiviha, mamupatja-käsite, kananpersetukka...

Vierailija
32/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmoinen häveliäästi kädessä olevaan paperivuoraukseen päästetty kakka, joka ei molskahda ja kieli kuulollaolijoille, että vessassa oleva henkilö kakkii.

Jotain tämmöistä vähän ajattelinkin. Entäs käsikakkanauha?

Vierailija
33/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että sitä joku käyttää tytön/naisen etupuolen alapäästä eli pimpsasta.

Vierailija
34/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tämmöistä vähän ajattelinkin. Entäs käsikakkanauha?

käsikakkanauha oli semmoinen AIDS- tai rintasyöpänauhaa muistuttava kapine, jonka jotkut jossain ketjussa ideioivat. Sitä käyttämällä siis olisi voinut tunnustautua AV-mammaksi niin että maailman toreilla ja turuilla liikkuvat vakipalstailijat olisivat voineet tunnistaa toisensa.

Kuvakin löytyi:

http://www.vauva.fi/image/posts/9004172/nappinauha.jpg

Vierailija
35/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiönimi, Martina-viikset, WT-termi ja erityisesti wt-olemusta merkitsevät määreet: tatuoinnit, televisio olohuoneessa, väärät mausteet kaapissa ja mitä näitä nyt olikaan. Vaikka olisi mikä tahansa tutkinto, hyvä elintaso jne, niin wt mikä wt :D

Vierailija
36/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenlaiset naisten ongelmat ja usein kerrassaan tyhjänpäiväiset tai joskus vaan suht neutraalisti erilaiset kiinnostuksen kohteet miehiin verrattuna.

Olen myös hitusen yllättynyt kuinka elintärkeää seksi joillekin naisille näyttää olevan. Siis siinä mielessä että sitä joutuu jopa mieheltään anomaan.

Olen ehkä myös vähän yllättynyt kuinka hauskakin saitti tämä voi olla ja kuinka toisaalta vähän täällä lähdetään joskus itseni aloittamiin provoihin sukupuoliin liittyen. Yhtään ainutta ketjua en tosin itse ole aloittanut enkä aloita.

Noin yleisesti ottaen voisin lainata Henry Kissingeriä ja tämä toisaan on totta siinä mielessä, että ihan kehen vaan muuhun mollattavaan ei yleensä ole tällaista kiintymyssuhdetta (lestoihin, muslimeihin, suomenruotsalaisiin, mokkapaloihin jne. jne.)

“Nobody will ever win the battle of the sexes. There's too much fraternizing with the enemy.”

t. Miesasiamies.

Vierailija
37/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskalla ollessa joku vetää vessan kun kakka putoo pönttöön, kesken toimituksen.

Oon aina kuvitellut että kakataan, pyyhitään ja sitten vedetään.

Vierailija
38/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten merkittävä ilmiö karppaus on.

Vierailija
39/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkkukiusaus on oivaa JUHLAtarjottavaa. Varsinkin pitkänmatkan päästä tuleville vieraille.

Vierailija
40/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näköjään palstailla enemmän.