Kävin silmien laserleikkauksessa. Haluatko kysyä jotain :)?
Kommentit (12)
Missä? Paljon maksoi? Minkä ikäinen olet? Sattuiko(ei varmaankaan) mutta oliko ikävä toimenpide? Entäs jäleenpäin? Kauanko siitä on aikaa? Miltä nyt tuntuu? Oletko tyytyväinen? Itse menisin, jos uskaltaisin.....
oliko vaikeeta pitää silmää paikallaan?
oli molemmissa silmissä + taitoa. Tulokseen +-0 päästiin. Ei ole mitään tuntemuksia. leikkauksesta seuraavana aamuna näkö hyvä. Ei kirvelyä ei kuivuuden tunnetta eikä muutakaan mitä varoteltiin että voi olla.
t ap
Kiinnostaa, koska itselleni tullut ikänäköä(olen 45v) Ja mietein, että miten sen kanssa toimitaan, kun näkö kuitenkin muuttuu...
tohon tulee jälkitarkastusmaksut vielä lisäksi n 150 euroa. Turussa medilaserissa kävin. Minkäänlaista kipua en tuntenut. Vähän oli epämiellyttävää välillä. Leikkaus kesti n 5 min per silmä. Osassa kohtaa leikkausta ei silmällä nähnyt mitään. osassa piti katsoa vihreää valoa. Ei ollut vaikeaa. Rauhoittavan sai ennen leikkausta :) ikää mulla 30v.
t ap (terkkuja tutuille jos joku tunnistaa :))
valitettavasti leikkaus ei auta :(
Olen todella tyytyväinen leikkaukseen. leikkauksesta nyt reilu viikko.
t ap
on ollut on että näön tarkuudessa vähän heittoa mutta se on normaalia eikä milläänlailla aiheuta harmia. silmätippoja pitää laittaa n 8 kertaa päivässä.
Suosittelen ehdottomasti leikkausta niille ketkä sitä harkitsee!
t ap
Leikkauksesta on nyt reilu viikko :)
t ap
niin en nää aivan kaikkea :) mut jos ei ollut niin joo nään kaiken. samanlailla kuin ennen leikkausta silmälseilla.
T ap
Esim. ikänäön suhteen (+-näkö)? Mulla itellä -8 ja oon tosissani harkinnu jo pari vuotta, mutta edelleen on hunontunu näkö vaikka ikää jo 32v.
Tehtiinkö sulle Femto vai Lasik? Ja millä perusteella valitsit tavan? KIINNOSTAA aivan valtavasti tietää kaikkea ja juurikin Medilaserista. Tosin olisin menossa Jyväskylään. Siellä ei tehdä femtoa lainkaan ja mietin uskallanko Lasikiin... Tosin vielä osittaisimetän, joten senkin puolesta varmaan kannattaa vielä odottaa. Kaikista vastauksista valtavan kiitollinen!!
Mihin tulokseen päästiin? Onko sulla mitään ikäviä oireita?