Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin silmien laserleikkauksessa. Haluatko kysyä jotain :)?

Vierailija
03.08.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tulokseen päästiin? Onko sulla mitään ikäviä oireita?

Vierailija
2/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä? Paljon maksoi? Minkä ikäinen olet? Sattuiko(ei varmaankaan) mutta oliko ikävä toimenpide? Entäs jäleenpäin? Kauanko siitä on aikaa? Miltä nyt tuntuu? Oletko tyytyväinen? Itse menisin, jos uskaltaisin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko vaikeeta pitää silmää paikallaan?

Vierailija
4/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli molemmissa silmissä + taitoa. Tulokseen +-0 päästiin. Ei ole mitään tuntemuksia. leikkauksesta seuraavana aamuna näkö hyvä. Ei kirvelyä ei kuivuuden tunnetta eikä muutakaan mitä varoteltiin että voi olla.

t ap

Vierailija
5/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, koska itselleni tullut ikänäköä(olen 45v) Ja mietein, että miten sen kanssa toimitaan, kun näkö kuitenkin muuttuu...

Vierailija
6/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohon tulee jälkitarkastusmaksut vielä lisäksi n 150 euroa. Turussa medilaserissa kävin. Minkäänlaista kipua en tuntenut. Vähän oli epämiellyttävää välillä. Leikkaus kesti n 5 min per silmä. Osassa kohtaa leikkausta ei silmällä nähnyt mitään. osassa piti katsoa vihreää valoa. Ei ollut vaikeaa. Rauhoittavan sai ennen leikkausta :) ikää mulla 30v.

t ap (terkkuja tutuille jos joku tunnistaa :))

Vierailija
7/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti leikkaus ei auta :(

Olen todella tyytyväinen leikkaukseen. leikkauksesta nyt reilu viikko.

t ap

Vierailija
8/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut on että näön tarkuudessa vähän heittoa mutta se on normaalia eikä milläänlailla aiheuta harmia. silmätippoja pitää laittaa n 8 kertaa päivässä.

Suosittelen ehdottomasti leikkausta niille ketkä sitä harkitsee!

t ap

Vierailija
9/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksesta on nyt reilu viikko :)

t ap

Vierailija
10/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en nää aivan kaikkea :) mut jos ei ollut niin joo nään kaiken. samanlailla kuin ennen leikkausta silmälseilla.

T ap

Vierailija
11/12 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ikänäön suhteen (+-näkö)? Mulla itellä -8 ja oon tosissani harkinnu jo pari vuotta, mutta edelleen on hunontunu näkö vaikka ikää jo 32v.

Vierailija
12/12 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiinkö sulle Femto vai Lasik? Ja millä perusteella valitsit tavan? KIINNOSTAA aivan valtavasti tietää kaikkea ja juurikin Medilaserista. Tosin olisin menossa Jyväskylään. Siellä ei tehdä femtoa lainkaan ja mietin uskallanko Lasikiin... Tosin vielä osittaisimetän, joten senkin puolesta varmaan kannattaa vielä odottaa. Kaikista vastauksista valtavan kiitollinen!!