Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avonainen kaula-aukko piiloon

Vierailija
03.08.2012 |

Olenko nahnyt unta vai myydaanko jossain sellaisia rintaliiveihin kiinnitettavia kankaita, jolla voi peittaa liian avonaisen paantien?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tietääkö joku mistä tällaisia lisäkappaleita saa?? Olen polttanut rintani kesäauringossa jo liian monta kertaa. Korkea-aukkoisia kauniita kesäpaitoja tuntuu olevan mahdotonta löytää..

Vierailija
22/26 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone? Tai hyviä vinkkejä miten toteuttaa tämä itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ebayssa olen nähnyt näitä (halvalla), mutta ei aavistustakaan millä hakusanalla niitä pitäisi etsiä. Ovat siis tulleet siellä sattumalta vastaan, kun itse olen etsinyt samaan tarkoitukseen "tube top"-haulla.

Vierailija
24/26 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa mikä tämän kangaskappaleen virallinen nimi on, jotta sitä voisi etsiä netistä?

Vierailija
25/26 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte liian isoja kaula-aukkoja. Olen yrittänyt etsiä kesämekkoa, jotain kivaa jossa olisi kaula-aukko. Kaikki mitä olen löytänyt on varustettu ihan kaulaan ulottuvalla kaula-aukolla tai peräti poolokauluksella. Olen keski-ikäinen eikä tarkoitus ole esitellä rintavakoa mutta jvähän avarampi saisi olla.

Vierailija
26/26 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään tietoa mikä tämän kangaskappaleen virallinen nimi on, jotta sitä voisi etsiä netistä?

Tilasin näitä joskus Etsystä nimellä "cover uhms" tai jotain sen suuntaista, enää en niitä myynyttä kauppaa löytänyt. Mutta siellä näkyy olevan tällaisia nimellä "modesty panels" ja "snap-in cami".