Mitä mieltä nimestä Maxima? Bea olisi suosikki nimi mutta
sen niminen tyttö on vanhempien lastemme koulukaverin pikkusisko. ja olisi hassua antaa niin erikoinen nimi näin "lähipiiriin" .
asumme itäsuomessa keskisuuressa kaupungissa ja tämä kyseinen bea lieneen kaupungin ainoa laatuaan.
Kommentit (30)
laita just mitä lystää, ei se muille kuulu. Mun tyttäreni mukaan on nimetty 5 lähipiirissä, sanoivat että on niin mukava tyttö, et enkai pahastu. Olen oikeesti iloinen, ja nimi on tullu paljon suositummaksi, jopa nimipäivä saatu. Eli kaikki nimet saa laittaa mun mielestä, ei niitä voi omia, ja tuskinpa nämäkään lapset samalle paikkakunnalle jäävät.
Sehän lausutaan samalla tavalla kuin Bea, mutta näyttää järkevämmältä suomalaisen sukunimen kanssa.
Sehän lausutaan samalla tavalla kuin Bea, mutta näyttää järkevämmältä suomalaisen sukunimen kanssa.
Ei Beaa lausuta ollenkaan samalla tavalla kuin Piia, ainakaan minun mielestäni.
Ei Beaa lausuta ollenkaan samalla tavalla kuin Piia, ainakaan minun mielestäni.
Tuli ajatuskatkos. Eli jos tykkää nimestä Bea, niin voi antaa sen lausumanimenä, eli Pii (oikeasti Bii, mutta suomessa se kuitenkin muuttuisi kovaksi P:ksi). Piia olisi Beah (Biiah).
Maksimammaksi väännetään kunhan teininä pyylevöityy.
Harry Potterin Maxima on jättiläisten jälkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
sen niminen tyttö on vanhempien lastemme koulukaverin pikkusisko. ja olisi hassua antaa niin erikoinen nimi näin "lähipiiriin" .
asumme itäsuomessa keskisuuressa kaupungissa ja tämä kyseinen bea lieneen kaupungin ainoa laatuaan.
Maxima kuulostaa joltain sähkölaitteelta tai isojen tyttöjen sukkiksilta.
Maxima.....LOL