Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ei ymmärrä, että 45v voi olla vaihdevuosioireita?

Vierailija
12.10.2022 |

Voisiko joku gynekologi, tai sairaanhoitaja kertoa, että olen oikeassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työkaverin pitäisi se ymmärtää? Mitä se työkaverille kuuluu millään tasolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa, jos ei ymmärrä. Ei kai ne oireet hänelle kuulu

Vierailija
4/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ymmärrä omia oireitaan? Vai sinun? Omat oireet kannattaa pitää omana tietonaan. Vaikka toisaalta olisin kyllä halunnut kertoa menopaussistani koko avokonttorille, on se vaan niin luksusta.

Vierailija
5/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valittaa epäsäännöllisiä kuukautisia, öisiä hikoilupuuskia ja ärtyneisyyttä? Vastasin siis että voi olla merkki lähestyvistä vaihdevuosista ja veti herneen tästä nekkuun, koska on kuulemma vielä liian nuori.

Vierailija
6/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska valittaa epäsäännöllisiä kuukautisia, öisiä hikoilupuuskia ja ärtyneisyyttä? Vastasin siis että voi olla merkki lähestyvistä vaihdevuosista ja veti herneen tästä nekkuun, koska on kuulemma vielä liian nuori.

Kerro sille, että mulle (eli joku Vauva-palstalla) tuli noita oireita jo 37-vuotiaana.

Vierailija
7/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä ajattelit tulla päivittelemään asiaa av:lle. Et ymmärrä että työkaverilla on lupa vetää herneet nenäänsä jos pidät häntä vanhana.

Vierailija
8/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hänellä on lapset tehtynä, jos on niitä halunnut, voi olla muuten karu herätys edessä.

Vierailija
9/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyhmä kun mun entinen työkaveri, joka nauro suunnilleen päin naamaa, kun jotain mainitsin oireistani (en alottanut keskustelua) päälle nelikymppisenä. No ei sulla mitään voi olla, sä olet nuori, mä olen jo 60 eikä mullakaan vielä mitään ole!

Ok. Pidän turpani kiinni jatkossa.

Vierailija
10/10 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä ajattelit tulla päivittelemään asiaa av:lle. Et ymmärrä että työkaverilla on lupa vetää herneet nenäänsä jos pidät häntä vanhana.

Valitteli minulle oireitaan ja kerroin, että voivat johtua lähestyvistä vaihdevuosista, en kommentoinut hänen ikäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan