Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Sun mielestä työpaikkakiusaamista?

Vierailija
02.08.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai irtisanominen/lomautus vailla perustetta.

Vierailija
2/4 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivokohtaukset, kollegan tai alaisen dissaaminen ja vähättely, selän takana pahanpuhuminen, omien suoritusten kohottaminen - toisen suoritusten vähättely, asiaton huumori, kredittien ottaminen toisen työstä, uhkailu sanallisesti tai fyysisesti jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su ei arvosta hakkaamista eikä päälle syljeskelyä. Kaikki muu on ihan perussettiä.

Vierailija
4/4 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta pahinta. Selän takana puhumista on aina, samoin asiatonta huumoria ja varsinkin stressaavassa työssä tunteetkin menee laidasta laitaan. Mutta sellainen järjestelmällinen vähättely ja oman aseman kohottaminen sitä kautta on tosi ikävää.

Mulle itselle ekassa työpaikassa kävi näin. Olin nuori, näyttävä ja pätevä. Kyseessä oli miesvaltainen ala, jossa kaikki muut otti mut tosi hyvin vastaan paitsi se työpaikan alfanaaras. Olin 5v ajan "uusi tyttö" joka ei osannut mitään koska oli uusi, vaaleahiuksinen ja näyttävä eli tyhmä. Ko nainen oli itsekin todella näyttävä, mutta huomattavasti vanhempi. Koki asemansa uhatuksi, ja lopulta tilanne meni siihen että mut irtisanottiin koska tää nainen sai sellaisen kuvan että en vielä tässäkään ajassa ole oppinut työtäni. Hän on nyt esimiesasemassa.