Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ryhmää jotka haaveilevat että laskettuaika olisi syyskuussa 2006?

25.11.2005 |

Kuuluin alunperin Elolintusiin, mutta sain juuri keskenmenon ja seuraava mahdollinen laskettuaika olisi syyskuussa 2006. Jos muitakin löytyy ruvetaan kuumeilemaan yhdessä.

Öttis

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusi syyskeiju pinoutuu. Esikoinen täytti torstaina 2v ja nyt olis jo kiirus saada vauvan tuoksua taloon.

Vierailija
22/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysvauvasta haaveillaan, aloitettiin vasta yritys. Kaksi lasta on ennestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon just ajatellut et jos sit aikaistaa sitä äippälomaa :) tai no jos edes tarvitsee... voihan olla, että ei enään suoda lapsia :/ kaikki aikanaan ja täytyy nyt toivoa et tärppäis tällä kierrolla :)

Vierailija
24/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ihana poika 1vee, mutta uusi vauvakuume alkaa jyllätä siihen malliin et pakko sitä on päästä johonkin purkamaan! Tuntuu et mies alkaa jo kyllästyä tähän aiheeseen, hän kun on toistaiseksi ainoa jolle olen tästä aiheesta puhunut..

En siis halua tehdä " vauvanteosta" mitään yleistä puheenaihetta työkaverien, sukulaisten, ystävien tms kanssa. Tänne sitä on sit tultava purkamaan, tätä kihisevää, kihelmöivää vauvakuumetta :)

Vierailija
25/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yövuorossa ja poika nukkumassa ja itse en vaan saa unta joten täällä vauvalehden sivuilla lueskelen juttuja.

Meitä Syyskeijujahan alkaa jo ihan mukavasti olemaan ja lisää saa toki joukkoomme tulla.

Meillä poika on kipeenä. Ihan kamala flunssa iski. Nyt nukkuu levottomasti kun yskä on niin kova.

Veren vuoto alkaa pikkuhiljaa hellittämään. En malta odotta että pääsee touhuilemaan. Ja toivottavasti heti tärppäis ja kaikki menis tällä kerralla hyvin.

Nyt lukemaan kirjaa jos vaikka nukahtais.

Öttis