Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ryhmää jotka haaveilevat että laskettuaika olisi syyskuussa 2006?

25.11.2005 |

Kuuluin alunperin Elolintusiin, mutta sain juuri keskenmenon ja seuraava mahdollinen laskettuaika olisi syyskuussa 2006. Jos muitakin löytyy ruvetaan kuumeilemaan yhdessä.

Öttis

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla olisi ollut elokuussa LA mut... negatiivistahan tuo näytti. Eli jos tärppäisi sitten syyskuulle. Kierto vaan nyt on ilmeisesti sekaisin, mutta toivottavasti se tärppäisi silti. Pitää vaan tarkkailla kehoa, että tuntee oviksen.

Vierailija
2/25 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia sinulle, että jaksat keskenmenon jälkeen. Itse en ole sellaista kokenut, mutta voin vaan kuvitella :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pitää vaan yrittää tästä keskenmenosta toipua ja suunnata katse tulevaan ja toivoa että uudestaan tärppäis ja kaikki menis sit hyvin.

Täällä kotona esikoispoika 1v2kk.ta pitää huolen ettei äiti turhia ehdi surra.

Ja onneksi keskenmeno tuli näin alussa eikä sitten myöhemmillä viikoilla, se ois varmasti ollut paljon vaikeampaa.

Kuumeillaan yhdessä ja paljon muitakin kuumeilijoita jotka toivovat että laskettuaika olisi suuskuussa 2006 on tervetulleita kirjoittelemaan meidän kanssa.

Öttis

Vierailija
4/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 6 vuotias eskari kotona, ja olisi ihanaa saada käärö syksyllä. Poika lähtee kouluun, niin olisi kiva olla äippälomalla ja olla kotona vastssa, kun koulusta tulee. Tänään alkoi uusi kierto, joten nyt vaan odotellaan ovista :) laskeskelinkin, että mahdollinen LA voisi olla 2.9 =)

Vierailija
5/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällähetkellä kirjoittelen aina silloin tällöin syyssäteisiin. Meillä yritys alkaa jouluna, joten ihan pian ollaan kunnolla messissä mukana.

Vierailija
6/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää täällä olevan syystoiveet06 jotka haaveilevat vauvasta mutta yritys alkaa vasta syskyllä06. Sitten on syyssäteet.

Joten mikäs meidän ryhmän nimeksi???

Täällä vuoto on edelleenkin aika runsasta ja nyt kovasti odottelen että vuoto loppuu, mutta siihen saattaa vielä jokunen päivä mennä.

En tiedä miten laskea noi kierto päivät nyt kun tuli toi keskenmeno, mietinkin pitäiskö ovistestejä tilata. Oon kyllä vannonut että niitä en osta, mutta nyt kun ei kierrosta ole hajuakaan ne vois olla ihan hyvä juttu.

Ihanaa kun tuli lunta. Nyt lähdetään pojan kanssa ulkoilemaan.

Öttis

Vierailija
7/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysunelmat... tykkään vaikka onkin toki lähellä tuota syystoiveet06:tta.

Vierailija
8/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 vuotias taapero ja pikkukakkosta on alettu nyt yrittään. Tässä kierrossa ekaa kertaa. Menkat pitäisi alkaa 1.12. ja toivon todella että ei alkaisi. Tää oli kyllä huono kuukausi, kun mies oli matkoilla, joten ei taida toivoa olla. Ens kierrolla sitten eka tosi yritys päälle.

Vierailija
9/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoista ja ulkoilemasta kotiuduttu. Mies tekee ruokaa ja itselläni aikaa olla koneella.

Syysunelmat kuulostaa hyvältä.

Axelara voit tehdä listan jos haluat. Minäkin voin listan tehdä, ihan miten haluat.

Nyt siivoamaan.

Öttis

Vierailija
10/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika päikkäreillä ja ei oikein mitään tekemistä.

Jouluvaloja laitoin just ikkunoihin. Tulipas heti paljon kivemman näköistä. Pitää parvekkeelle vielä käydä yhdet valot ostamassa.

Lisää nimiehdotuksia olen meille yrittänyt keksiä. Ja keksin Syystoukat, syysmurut. Lisää ehdotuksia otetaan vastaan.

Öttis

Vierailija
11/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuumeilija lisää! Ensimmäistä

aloitamme yrittämään..!

Vierailija
12/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivoin elovauvaa.. Ollaan yritetty 9/05 alkaen. Mulla kierto 26 tänään 25/26 ja testi näytti negaa=(

Tässä kierrossa päätin olla tekemättä testi, kun viime kierrolla kulu muutama... Kuinkas kävi jännitys vei voiton ja nyt revin hiuksia päästä ja yritän saada tuijottamalla toisen viivan esiin!!!!

Tunnelmat ei siis sanottavasti ole katossa ja näin ollen siirryn syysodottelijoiden pariin....

Vierailija
13/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa ajattelin, että EI ovistikkuja nyt olen alkanut miettiä, että saisipa tietää tarkan päivän milloin ovis=) Tähän mennessä ollaan " urheiltu" joka päivä varmuuden vuoksi, kuten huomaat ei menestyksellistä. Okei yksi päivä jäi väliin, mutta nehän ui viisi päivää, joten taitaa olla kiinni mun stressikäyrästä ettei tärppää. Pitäisi varmaan nollata toi pää, mutta millä???

Vierailija
14/25 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ei meinannut tulla töistäkään mitään, kun ajattelin vaan et ois jo ovispäivä...pääsis taas yrittämään. ja sit harmittaa vielä se negatiivinen testikin. No jos nyt ei tällä kierrolla tärppää, niin en tiedä jaksanko enään edes yrittää. Alan miehen kiusaksi selibaattiin :P

Vierailija
15/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öttis: se syystoukat kuulostas kivalta :D

Mä näin taas unta vauvoista... ihana uni *haaveilee* pitäs saada jotenkin nollattua tää pää ja ottaa tällä kierrolla rennosti. Tänään pitäis taas iltavuoroon mennä. Kaamee väsymys on, mutta se ois vaan jaksettava :P

Vierailija
16/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidan suosiolla siirtyä myös tähän,kun kierrot venyvät niin pitkiksi ja nyt menkkojen mukaan la. olis 29.8, mutta mutta syyskuulle menee varmasti la. vaikka nyt sit tärppiä täs kuus tuliskin... En halua saivarrella,mutta oottaisin mieluummin jotain muuta ku toukkaa :) Mutta nyt vieraiden pariin...pakko oli salaa täällä käydä kurkkimas :D

Vierailija
17/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sama kai tuo mikä nimeksi :) kohta pitäs töihin lähteä :( onko täällä muutes muita hoitsuja? ajattelin vaan, että jos/kun tulen raskaaksi, niin voikohan sitä olla ihan loppuun asti töissä. Todella raskaita nostettavia on... tuntuu jo että selkä pettää vaikkei raskaana olekkaan. Ja sitten yövuorot mietityttää...

Vierailija
18/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois ihan kiva nimi.

Vosin ruveta listaa meille tänään tekemään.

Oon niitä ovistestejä edelleenkin miettinyt ja kaippa niitä nyt sitten tilailen. Mitkähän testit ois hyviä? Niistä kun ei ole minkään laista kokemusta.

Vuoto on edelleenkin aika runsasta. Saa nähdä kauanko jatkuu.

Nyt lepäilemään kun poikakin meni päikäreille.

Öttis

Vierailija
19/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ollaan nyt sitten syyskeijut.

Kiitos Axelara ku teit listan.

Öttis

Vierailija
20/25 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hoitoalalla. Esikoisen kanssa olin töissä viimeiseen asti toisen kanssa, jouduin tekemään kevyempiä hommia ja sitten saikkua kuukausi ja aikaistettu äityisloma.

Se on ihan miltä tuntuu nuoremman (poika 3.v) kanssa supisteli niin paljon, kun esikoisen (poika 6.v)kanssa en tiennyt edes mitä supistukset on- siis miltä ne tuntuu, ennen kuin synnytyssalissa.

Voimien mukaan. Älä tee repäseviä nostoja tai mitään mikä sattuu tai tuntuu pahalta siis sitten raskaana=)

Hyvin olen jaksanut töissä jos ei oteta ensimmäisen kanssa oksentelua, jota kesti 5 kuukautta!!! Ja toisen kanssa väsymystä, nukuin vaikka seisaaltani=)

Vielä ei vuotoa alkais niin pääsisi yrittämään pian.. Eilenhän testi näytti negaa kp26/26