Mihin muuhun naista tarvitaan kuin lasten synnyttämiseen ja kotitöihin?
Minun mielestä naisten paikka on kotona. Naiset voivat hoitaa kodin ja lapset sekä harrastaa miehensä kanssa seksiä silloin kun mies sitä haluaa. Muuten en näe miesten ja naisten välisissä kanssakäymisissä paljoakaa yhteistä. Kyllä äijäporukka on aina äijäporukka. On teeskentelyä väittää, että naisten seuraa kaipaisimme kalareissuilla, rock-konserteissa, Urheilutapahtumissa tai äijien bileissä, paitsi jos seksiä on tarjolla.
Kommentit (22)
kuin mitä ap aloitti. Ei ehkä niin tosissaan olla, ap:kään.
Kaikki ketjuun kirjoittaneet lienevät robootteja, jos näkevät parisuhteen asiana, jossa toista _tarvitaan_ johonkin. Eikö toisen kanssa normaalisti olla siksi, että pidetään hänestä? En minä ainakaan ole koskaan seurustelun alussa käynyt läpi päässäni, että tarvitsenko sitä toista johonkin.
No ei kai siinä sitten, kun omat naispuoliset ystävänikin tuntuvat usein valitsevan ukkojaan työpaikan, tulojen ja omaisuuden perusteella. Yksi kaverin ukko lähti viime syksynä vaihtoon, kun tarjolla oli toimitusjohtajaa kera kalliin auton. Nyt ilmeisesti tämä toimitusjohtaja on lähdössä kiertoon, kun tarjolla olisi isompaa värkkiä.Kylmää touhua.
Kaikki ketjuun kirjoittaneet lienevät robootteja, jos näkevät parisuhteen asiana, jossa toista _tarvitaan_ johonkin. Eikö toisen kanssa normaalisti olla siksi, että pidetään hänestä? En minä ainakaan ole koskaan seurustelun alussa käynyt läpi päässäni, että tarvitsenko sitä toista johonkin.
No ei kai siinä sitten, kun omat naispuoliset ystävänikin tuntuvat usein valitsevan ukkojaan työpaikan, tulojen ja omaisuuden perusteella. Yksi kaverin ukko lähti viime syksynä vaihtoon, kun tarjolla oli toimitusjohtajaa kera kalliin auton. Nyt ilmeisesti tämä toimitusjohtaja on lähdössä kiertoon, kun tarjolla olisi isompaa värkkiä.
Kylmää touhua.