Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko karpannut - ja todennut, ettei se sovi sinulle?

Vierailija
09.07.2012 |

Kipuilen tän asian kanssa.

Personal trainer kehotti mua syömään, kuten karppaajat ja sainkin tarkat ohjeet, joita pääasiassa noudatin. Jokunen kaurakeksi tai eskimo silloin tällöin on hänen mielestä silti ihan ok.

Mulla on koko ajan kamalan raskas olo. Ihan kuin vatsa olisi pöhöttynyt, enkä ole mitenkään virkeäkään. Painkaan ei ole tippunut kuin 4 kg vajaan 3 kk:n aikana. Urheilen paljon ja pt:n mittausten mukaab lihasta olisi tullut lisää muutama kilo.

Ne jotka karppaamalla ovat painonsa pudottaneet, ovat niin fanaattisia tän asian kanssa (mm. mun mies) etten oikein saa edes sanotuksi, että tuntuu ettei ruokavalio ole mulle paras mahdollinen. Haluaisin ehkä syödä normaalisti kaikkea, mutta tietysti oikeassa suhteessa, oikeita määriä. Olen vähentänyt ruokavaliostani n. 1000kcl verran herkkuja per päivä, joten tuntuu, että tuloksia pitäisi tulla "normaalillakin" ruokavaliolla.

Oletko siis todennut, että karppaus ei sinulle sovi? Miten sen voisi perustella itselleen (ja muille)?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin paljon kasviksia, lihaa, kalaa, kanaa, munia,kermaa, juustoa ja leivoin itse karppileipiä (jotka olivat kamalia)

Laihduin kuutisen kiloa (millä pääsin ihannepainooni) olo koko ajan ikävä.

Ja minulla on myös ystäviä joille sopii ja voivat hyvin, mutta minä en voinut.

Nyt syön vähemmän kaloreita, ja kaikkea, sekä voin hyvin.

Vierailija
2/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppasin 3 kk sinnikkäästi ja huomasin monia ikäviä vaikutuksia:

- kestävyyskunto juoksuharrastuksessa huononi huomattavasti

- raskas olo

- unentarpeen lisääntyminen

- pissan ja hien haju muuttui hyvin epämiellyttäväksi

- ummetusta ja vatsan turvottelua usein vaikka söin paljon kaalia ja muuta kuitupitoista

- en laihtunut lainkaan

Lopetin sitten karppaamisen, kun ei kerran kroppani siitiä selvästi tykkää. Siirryin ns. Välimeren ruokavalioon ja laihduin sillä vähitellen ylimääräiset 12 kg pois - herkutellen valkoisella pastalla, riisillä, leivällä jne ja voiden hyvin.

Ei minusta sitä kellekään ihmeemmin tarvitse perustella että syö sellaisella tavalla millä oma keho voi hyvin, eikä väkisin syö tavalla josta tulee ikävä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittäviä vatsakipuja ja ripulia pukkas. Kaverille tuli myös vatsakipuja ja epäiltiin jo lääkärissä vatsakalvontulehdusta, mutta meni ohi kun lopetti karppaamisen.

Ei tosiaan sovi kaikille.

Vierailija
4/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulle on kolmessa kuukaudessa tullut MUUTAMA KILO lisää lihasta?! Just. Hyvä jos vuodessa ja erittäin kovalla treenillä nainen saa yli kolme kiloa lihasmassaa kasvatettua.

Vierailija
5/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ollut selkärankaa kieltäytyä leivästä, perunasta ja silloin tällöin makeasta.

Nyt olen löytänyt hyvän ruokavalion itselleni, jossa ei tarvitse kieltää itseltään kaikkea. Syön hiilareita 80-100g/pvä. Tämä toimii minulla loistavasti!

Vierailija
6/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies karppasi ja minä elelin pitkälti hänen ruokavalionsa mukaan. Ihan täysin en ollut karppilinjalla, mutta pitkälti kuitenkin. En huomannut mitään eroa painossa, lähinnä vain vatsan toiminta oli hankalampaa kuin ennen. Ei kiitos siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi