Lihominen kaunistaa
Tämähän se on av-palstan läskien väite.
Tästä voi katsoa miten se kaunistaa http://www.iltalehti.fi/viihde/2012073115901534_vi.shtml
Kommentit (10)
lihavan sanovan että lihominen kaunistaa. Sen sijaan kaunis, lihava voi aina laihduttaa, mutta laiha ruma on aina ruma. Se on ihan fakta. Itse olen bmi 21.
Sinulta kysyisin, että mikä sinun elämässäsi on huonosti, kun haluat haukkua muita? Jos olet onnellinen elämääsi, et koe tarvetta haukkua muita.
Olin alipainoinen pahasti tosin. "Rinnat" pelkät nännit, peppu ihan lättänä ja kasvot luiset. Nyt olen normaalipainoinen ja olen saanut naisen vartalon!
Esim. Demi Moore tuli tosi rumaksi, kun kuihtui luurangoksi
sitä mieltä. Se kaunistaa nimenomaan kuivankesänoravia, joiden posket ovat kuopalla ja naama muitenkin kuiva ja kuihtunut. Vähän lisäkiloja, niin alkavat näyttää paljon paremmilta.
Eihän lihominen ketään lihavaa tietenkään kaunista.
Suomalaiset saisivat ottaa jenkeistä mallia.. Kävisivät ruiskuttamassa vähän rasvaa naamaan. Roikkuva läski maha ei oo hieno, mutta eipä poskipäät töröllään olevat ole nättejä naamasta!
Olette irvikuvia, miettikää edes lapsianne ja laihduttakaa normaalin terveiksi.
luuviulut, jotka paasaavat lapsilleen lihavuudesta ja lapset sairastuvat anoreksiaan. No totta puhuen, on kai normaalipaino ideaali, mutta lihava voi olla kaunis, ja laiha ruma. Ap:n laittaman linkin nainen on myös VANHENTUNUT. pS.Minustakin Demistä tuli kauhea kuikelo kun laihtui luurangoksi. Itsellä pudotettavaa sellainen 5 kiloa eli av:n mukaan valas. P.p.s Lihava voi olla myös terve ja laiha sairas(esim. RR ja kolesteroli)
ei ollut kaunistunut ei. Mutta pitäisikö sinun miettiä vaikkapa sisäistä kauneuttasi? Ulkoiseen läskiyteen voi aina vaikuttaa, mutta kaltaisesi älykääpiö tuskin tulee yhtään viisaammaksi?
Mä ainakin just tykkään siitä, että poskipäät ja solisluut on esillä.
Lihominen kaunistaa silloin, kun luurankonaama jolla on tuhat ryppyä saa vähän pehmeyttä kasvoihinsa ja nuortuu useiota vuosia.
JA tarkoitan nyt näitä kuivia korppuja, jotka pitävät itsensä ylilaihoina ja luulevat että se on kaunista. Ei ole, ihan yhtä kamalan näköistä kuin obeesitkin.
"pakkasen raiskaama pulkannaru" ja "on mistä ottaa kiinni". Tosi ihanaa.....