Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla yksin elävillä vaikeuksia keksiä koti-illoille tekemistä?

Vierailija
03.02.2024 |

Itsellä välillä todella vaikea keksiä tekemistä. Leffoja ja sarjoja ei jaksa joka ilta katsoa. Siivoamista varmaan aina olisi, mutta kerrostalokaksiossa ei siivoamistakaan ole loputtomiin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde kilttiksen kanssa treffeille

Vierailija
2/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulominen, lukeminen, pitkien kirjeiden kirjoittaminen käsin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä riittää tekemistä

Vierailija
4/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon, laitan ruokaa, luen, katselen elokuvaa tai sarjoja, selaan nettiä, teen käsitöitä.

Vierailija
5/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan nettiä, katselen sarjoja ja leffoja.. Teen ruokaa ja ennenkaikkea nukun paljon. Minulla ei ole ikinä tylsää, nautin itsekseni olosta vailla isompia tekemisiä.

Vierailija
6/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy töissä ja harrastaa liikuntaa niin eipä juuri muuta ehdi.

Vierailija
7/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee illat harrastuksissa. Joka päivä heti töiden jälkeen lähden salille ja sen jälkeen kävelen kiertotietä takaisin kotiin. Kello on noin seitsemän, puoli kahdeksan kun olen kotona. Käyn suihkussa, teen kevyen illallisen, syön rauhassa, lueskelen, katson sarjaa, luen jne. Yhteentoista mennessä menen nukkumaan.

Vierailija
8/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että yksin on parasta ja se ihmisseura tuo aina jonkinasteista henkistä kärsimystä pitemmän päälle vaikka hetkittäin voikin olla kivaa.

Vierailija
9/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin harrastin liikuntaa ja pianon soittoa. Olk kivaa. Nykyisin kun on lapset niin se on ruuanlaitto, lasten nukutus ja oma nukutus. 

Vierailija
10/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käy töissä ja harrastaa liikuntaa niin eipä juuri muuta ehdi.

Aivan. Minulla on aikaa enemmän vain Viikonloppuisin. 

Eikä silti ole koskaan tekemisen puutetta. 

Vierailija
11/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun pienessä maalaispitäjässä ja olen ratkaissut asian juopottelemalla yksin ja kuuntelemalla Järviradiota.

Vierailija
12/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on täynnä asioita mitä voi tehdä tai tehdä vähemmällä liikkeellä. Kirjoita vaikka paparille ja tutki. Turvallista tekemistä löytyy kotiin tai muuten. Osa ilmaisia, osa maksaa vähän. Tiedät ainakin mitä et halua ja mitä ehkä toivot, haluat.

Vierailija
13/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen melkein aina jotain ja liikun, käyn avannossa. Pidän myös ilmaiseksi kerhoa.

Vierailija
14/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tulen töistä seitsemän aikoihin. Käyn suihkussa. Syön iltapalaa. Jotain seuraavan päivän valmisteluja. Nukkumaan.

Vierailija
15/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin joka ilta töiden jälkeen muutaman kerran seksinukkea 

Vierailija
16/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen tylsyyteen, yksin ei ole hyvä olla, kuin silloin tällöin...

Vierailija
17/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köllötellässä menee ja siivota pitää. Olen niin väsyny

Vierailija
18/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin eläminen on juuri siitä niin ihanaa, kun saa olla rauhassa ja hiljaisuudessa kotonaan työpäivän jälkeen, jos haluaa.

Jos sille tuntuu, hakeutuu seuraan tai menee leffaan tai kahvilaan tai kesällä puistoon tai rannalle tai- tai- tai-

lukemattomia mahdollisuuksia nähdä ja tavata ihmisiä.  Tai sitten kysyy kavereita seuraksi jonnekin tai ihan vaan muuten tapaamaan. Ja sitten kun tulee kotiin ihana hiljaisuus ja rauha. Ihan parasta.

Vierailija
19/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, päinvastoin toivoisin, että olisi enemmän aikaa tehdä kaikkea kivaa töiden jälkeen! Neulon, luen kirjaa (tai kuuntelen äänikirjaa), kirjoitan, tapaan ystäviä tai juttelen puhelimessa, käyn elokuvissa tai katson jotain kotona, harjoittelen soittamaan kitaraa, juttelen netissä, lenkkeilen luonnossa, käyn liikuntaryhmissä ja kesällä uimassa järvessä, askartelen jotain, teen kotitöitä, joskus ihan vain lepäilen ja mietin kaikkea mukavaa.

Pitää vain ruveta tekemään jotain, joka kiinnostaa juuri itseään, niin ei ole ikinä tylsää!

Vierailija
20/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä riittää tekemistä

Ei kai siellä sen kummempaa tekemistä ole kuin muuallakaan? Kotona on samat askareet, kaupungilla samat huvitukset kuin muissakin kaupungeissa. Tarjonnan määrässä vain on eroa. Samalla tavalla sitä siellä voi kyllästyä saman tekemiseen, jos on jo kaikki teatterit ja ravintolat ym. kolunnut läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä