Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä raskausviikoilla olette jääneet hoitotyöstä pois

Vierailija
09.07.2012 |

Vaarana lähinnä mahaan kohdistuvat potkut ja iskut. Varsinaisia nostoja ei ole, mutta painavia siirtoja ym. joutuu tekemään. Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältäen paljon raskaita nostoja ja 5 kerroksen talo, jonka rappusia noustava monia kertoja päivässä (hissi liian hidas/epäkäytännöllinen).

Jäin pois kuukautta ennen synnytystä (rv 36).

Vierailija
2/4 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noin potkitaan?

Itse olin fyysisesti raskaassa hoitotyössä normaalin äitiysloman alkuun asti. Hyvin jaksoin, tosin peruskuntokin oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyössä myös minäkin olin esikoisesta loppuun saakka. Tein 12,5 päivää teho-osastolla. Öitä en tehnyt 25 vkon jälkeen. Nyt olen toisesta 21 viikolla ja vielä yötkin menee.

Vierailija
4/4 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaassa hoitotyössä kahdessa ekassa raskaudessa olin äitiysloman loppuun asti. Hyvin jaksoin, vaikka hidasta se työnteko oli loppuun asti. Meillä on muutama agressiivinen dementikko myös töissä ja heidän kanssa tuli aina työkaverit auttamaan, jotta ei tarvinnut pelätä iskuja/potkuja, myös muutenkin työkaverit tukivat loistavasti. Myös osastonhoitaja tuli välistä auttamaan minua ja teki puolestani raskaita nostoja, että en satuttaisi itsenäni. Meillä on kyllä ihan huipputyöporukka Nyt kolmennesta ois tavoite olla töissä äitiysloman alkuun asti,mutta katsotaan miten raskaus etenee ja kunto kestää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi