80- (ja 90-) luvun unohdettuja(?) tv-sarjoja...
- Kesä -69 (The wonder years) (ihana!!)
- Kate and Allie
- Seitsemännen tien risteys (tjs.) (nuortensarja, jännä?)
- Kasmasiinin Kuka uskoo haikaraan (jännä!)
-Oliks semmonen kuin "Minä ja Max"? (kertoi isästä ja tyttärestä?)
Kommentit (167)
Galacticassa Starbuck oli ihana!
Kolkyt ja risat, tulisipa uusintana.
Blondi tuli taloon! 😂
Gladiaattorit
Fantasy Island/ Seikkailujen saari
Muistan jakson missä oli bakteerikammoinen mies jonka unelma oli olla muovikuplassa missä kaikki on päällystetty muovilla tms. Sitten jostain syystä mies kohtasi naisen joka oli patikoimassa ja mies lähti syystä tai toisesta naisen mukaan ja joutui matkalla kohtaamaan bakteerikammonsa. Sitten ne taisi vähän ihastua rakastua ja mies ehdotti treffejä ja nainen oli vähän niin ja näin asian kanssa. Lopulta selvisi, että nainen oli oikeasti halvaantunut ja pyörätuolissa ja oli toivonut voivansa kävellä yhden päivän tai jotain. Taisivat silti mennä treffeille... Pitäis tää kattos kyllä taas!
Poltergeist ja Äärirajoilla! etenkin tuo jälkimmäinen "älkää yrittäkö säätää kuvaa, me hallitsemme nyt lähetystä"...
ja mikä hitto oli se sarja jossa punatukkainen nainen , komea mutta psykoottinen mies ja puhuva robotin pää lentelivät avaruudessa..? .D
Se sarja, missä antiikkikauppias poika (?) selvitti esineisiin liittyneitä yliluonnollisia tarinoita.
Yön vampyyrit ( Dark Shadows), katselin salaa omassa huoneessa joskus 12-kesäisenä ja nyt syytän kyseistä sarjaa siitä, että pidän puremista kiihottavana :D
Naarassusi
Baywatch Night, alkuperäistä Baywatchia en katsonut ollenkaan mutta tätä kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Profiler. Ihan loistava sarja silloin.
Pimeyden sydän?
Milkshake, erittäin omituinen suomalainen sarja ja Kalapuikokeitto, myös suomalainen sarja
Vierailija kirjoitti:
Se sarja, missä antiikkikauppias poika (?) selvitti esineisiin liittyneitä yliluonnollisia tarinoita.
Tämä oli nimeltään Friday the 13th, suomeksi Aaveita ja kummituksia.
Olin kovin ihastunut niin sööttiin Ryaniin :D
Muistan elävästi semmoisen pätkän, jossa vanhempi mies ja nuorempi nainen olivat päätyneet jonnekin palmusaarelle. Mies sanoi siinä, että "Sulla on kauniit vihreät silmät" ja sitten näytettiin sen naisen vihreitä silmiä. Muistaakseni miehellä on harmahtava tukka ja viikset ja naisella ruskea pitkä tukka. Olin varmaan 5v, ja vuosi joku 95, mutta tuo pätkä on jostain kumman syystä jäänyt mieleen. Tuskin kukaan muistaa tai osaa sanoa mikä sarja oli kyseessä, mutta mielessä on!
Seitsemäs taivas
Kolmas kivi auringosta
Koti kuntoon (Home Improvement)
Kokkisota
Hakupalat
Jyrki
Enkeleitä ja pikku piruja
Mr.Bean-sarja (ei ne leffat)
Tarkkis
Tässä muutamia mitä olen nuorena/lapsena katsonut
Parhaita muistoja 90-luvulta oli tulla koulusta kotiin tuijottamaan niitä iltapäivän tv-sarjoja: tyttökullat, blossom, sabrina teininoita, mitälie.
Muistaako kukaan sellasta jenkkisarjaa kun Pasadena?
Nyt Ylelle vinkkiä, että alkaisivat näyttää järjestelmällisesti vanhoja sarjoja tiettyinä iltoina.
Tuli itsellä mieleen yksi, liekö mainittukin:
Enkelin kosketus
Taisteluplaneetta Galactica ❤️