80- (ja 90-) luvun unohdettuja(?) tv-sarjoja...
- Kesä -69 (The wonder years) (ihana!!)
- Kate and Allie
- Seitsemännen tien risteys (tjs.) (nuortensarja, jännä?)
- Kasmasiinin Kuka uskoo haikaraan (jännä!)
-Oliks semmonen kuin "Minä ja Max"? (kertoi isästä ja tyttärestä?)
Kommentit (167)
Koira haudattuna ( Jake and the fat man)
Murhasta tuli totta
Vierailija kirjoitti:
Robin Hood, jossa oli pääosassa se superhyvnnäköinen tummatukkainen kundi!
Michael Praed oli ihana!!! Olin ihan rakastunut :) Robin of Sherwood oli sarjan nimi.
Koira haudattuna, jake and the fatman
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen rikossarja, jossa tumma mies selvitti rikoksia, jotenkin antiikkitavarat liittyivät sarjaan. Mies oli silloin niin komea. En muista nimeä sarjalle enkä näyttelijälle . Sitten oli Bergerac tietenkin.
Tää oli Lovejoy, näyttelijä Ian McShane. Oli komea mun mielestä kans. Viime vuosina tehny mm yhden sivuroolin Game of Thronesiin.
Ajo päällä, saksalainen humoristinen poliisisarja. Klaus Wennemann pääosassa
Mun äidin ullakolla on edelleen Michael Praed juliste seinässä. Sinne sen liimasin joskus 80-luvulla eikä äiti ole jaksanut poistaa sitä kun ei nyt siellä ketään häiritsekään.
Monta unohtunutta ihanaa sarjaa tästä jo bongasin ja muistoja samalla.
Taistelupari oli ihan ehdoton sekä silkkiä ja luoteja. Vähän sama idea kummassakin.
Kotimaisista Vihreä kullan maa oli suomalainen versio Dynastiasta. Molempia tuijotin innoissani.
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen rikossarja, jossa tumma mies selvitti rikoksia, jotenkin antiikkitavarat liittyivät sarjaan. Mies oli silloin niin komea. En muista nimeä sarjalle enkä näyttelijälle . Sitten oli Bergerac tietenkin.
Lovejoy! Joku tällänen, ihana sarja 😁
Blossom! Reippaasta tytöstä perusamerikkalaisessa perheessä, tykkäsin silloin pienenä tästä.
Mennyt elämä (Nowhere man), pääosassa Bruce Greenwood
Vierailija kirjoitti:
Mennyt elämä (Nowhere man), pääosassa Bruce Greenwood
Useimmat mainitut ovat hyvinkin tunnettuja ja ei-unohdettuja.
Shogun!