Asiakas oli valittanut lihavuudestani sekä pukeutumisestani.
Kuulin pomolta.
Pukeudun tavallisesti, aina puhtaat vaatteet, ei mitään merkkivaatteita (muut töissä käyttävät).
Ylipainoa on, mutta ei ole haitannut työtekoa.
Tämän jälkeen kuulinkin pomolta liudan laihdutus- ja kuntoiluvinkkejä.
Kommentit (50)
joissa et saa olla lihava, koska teet silloin epäuskottavan koko firmasta.
jos ylipainosta valittaminen saa noin paljon painoarvoa.
Ainakin itse olettaisin, että varsinainen valituksen aihe olisi jokin muu, kuin aspan ylipaino. Haluaisin itse tietää, mitä valitus koskee, miten asiakas on alkanut valittamaan ym.
Jos vaikka kosmetologi on naamaltaan kuin mikäkin finnilaakso, ei anna kovin hyvää kuvaa hänestä tai tuotteistaan, jos taasen kampaajasi on kuin mikäkin kanahaukan pee, ei anna sekään kovin hyvää kuvaa... tarviiko vielä miettiä missä et voi olla lihava?
Ei kai pelkkä "merkkien" puuttuminen ollut valituksen aihe?
niissä on muitakin työnkuvia kuin personal trainerit ja jumpanohjaajat.
En myöskään pitäisi ylipainoista ravitsemusterapeuttia kovin uskottavana.
Ja ei muissakaan suoran asiakaspalvelun duuneissa (esim. kampaaja) homssuinen ja ylipainoinen olemus ole ok...
Jos vaikka kosmetologi on naamaltaan kuin mikäkin finnilaakso, ei anna kovin hyvää kuvaa hänestä tai tuotteistaan, jos taasen kampaajasi on kuin mikäkin kanahaukan pee, ei anna sekään kovin hyvää kuvaa... tarviiko vielä miettiä missä et voi olla lihava?
t. tyhmä AV-mamma
Työnantajalla ei ole oikeutta puuttua ulkonäköön, painoon tai normaaliin pukeutumisen, jos työssä ei käytetä työvaatteita.
Ota yhteys työsuojeluvaltuutettuun. Esimiehelle napsahtaa varoitus laihdutusohjeista, on työsyrjintää.
Ikävää, että tuolaista on. Asiakaspalvelussa asiakkaat käyttävät hyväksi sitä, että kokevat olevansa vallassa ja niskan päällä. Asiatonta kohtelua ei kuulu sietää minkään työn puitteissa.
t. tyhmä AV-mamma
Huomaa av mammojen säälittävän mustavalkoisuuden ja sen, ettei erilaisia ihmisiä hyväksytä.
Ja ei muissakaan suoran asiakaspalvelun duuneissa (esim. kampaaja) homssuinen ja ylipainoinen olemus ole ok...
Enkä ole kyllä koskaan ajatellut, että se tekisi hänestä jotenkin huonomman kampaajan. Itse hän läskinsä kantaa, en minä. Minua kiinnostaa vain se, että hän leikkaa tukkani hyvin ja on muutenkin mukava.
sinunko mukaan ihminen tulee saamaan fudut työpaikasta jos sattuu myöhemmin lihomaan??
Pomosi on tehnyt väärin, suorastaan törkeästi.
Että kaippa sekin kaipaa vähän lomaa. Juu, olen ylipainoinen
Jos olet poliisilla, kuntosalilla tai mallitoimistossa töissä ymmärrän, mutta muuten en ymmärrä.
Enkä ole kyllä koskaan ajatellut, että se tekisi hänestä jotenkin huonomman kampaajan. Itse hän läskinsä kantaa, en minä. Minua kiinnostaa vain se, että hän leikkaa tukkani hyvin ja on muutenkin mukava.
Mutta uusi potentiaalinen asiakas saattaa valita laihemman kampaajan, kun ulkonäköalasta on kyse. That's the way it works.
Jos olet poliisilla, kuntosalilla tai mallitoimistossa töissä ymmärrän, mutta muuten en ymmärrä.
Ammattilentäjien paino kontrolloidaan vuosittain lääkärintarkastuksessa, ja noottia tulee.
Painohan ei ole pelkkä ulkonäköjuttu, vaan vaikuttaa terveyteenkin ja työnantaja maksaa viulut!
sanoa, vaikka olisi asiakas sanonut niin.
Vihaan lihavampia ihmisiä haukkujia.
Mistä sen tietää minkä vuoksi kukakin lihavampi on.?!
T: BM 19 (ja aina sen alle ollut)