Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masterchef Australia

Vierailija
08.03.2015 |

Seuraatko? Kuka on suosikkisikisaajasi? Entä suosikkituomarisi? Mitä mieltä muuten ohjelmasta? Minä löysin Australian Masterchefin vasta tällä kaudella (2014 näkyy nyt siis Suomessa) ja olen ihan koukussa. Muista ruokaohjelmista en niinkään välitä, mutta tämä ohjelma on tosi hyvä - kekseliästä ruokaa, fiksuja ja sympaattisia kilpailijoita sekä miellyttävät tuomarit. :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : MasterChef Australia - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (773)

Vierailija
161/773 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, harmi että kiinnostavan erikoinen "crazy design professor" -Marcus tippui. Toisaalta, perusasiat ei ollut ihan hallussa ja oli vähän liian häslä.

Upean näköisia annoksia näytettiin tuossa jakson lopun ennakkopätkässä. Ja kiva, että mm. Marco Pierre White ja Heston vierailee tälläkin kaudella.

Vierailija
162/773 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy sen kasvislasagnen ohje!?? Kiitos jos joku laittaisi linkin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/773 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy sen kasvislasagnen ohje!?? Kiitos jos joku laittaisi linkin....

Tässä: http://tenplay.com.au/channel-ten/masterchef/recipes/summer-vegetable-l…

Vierailija
164/773 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reynoldin suklaaomena oli aika upea 🍫🍎

Vierailija
165/773 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Olen katsonut eri kausia, ettei sikäli mitään kummempaa.

Tuomarit ihan ok ja georgen olen nähnyt 2 kertaa junassa Vantaalla. Toisella kertaa kaverit meni humalassa höpöttämään sille :)

t. Pete Vantaalta

Vierailija
166/773 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Olen katsonut eri kausia, ettei sikäli mitään kummempaa.

Tuomarit ihan ok ja georgen olen nähnyt 2 kertaa junassa Vantaalla. Toisella kertaa kaverit meni humalassa höpöttämään sille :)

t. Pete Vantaalta

Tiedätkö millä asioilla George oli Suomessa..?

Vierailija
167/773 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantait ei tunnu yhtään ankeilta kun tietää, että illalla on aina luvassa herkkuhetki MasterChefin äärellä.

Googletin tänään jopa Anzac spiritin ja lueskelin aiheesta historiaa. Ohjelmalla on kummallinen vaikutus :)

Tämän hetken oma suosikkini kisailijoista on Reynold.

Vierailija
168/773 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, huomenna Marco Pierre White! Samaan aikaan hyytävän pelottava ja lämpimän isällinen.

Vierailija
169/773 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olipa jännä painetesti tänään. Uskomattoman onnistunut suoritus Johnilta. Kummastelin vähän miksi Jacqui sai kastikkeen lisäyksen yhteydessä asetella loput sienet lihojen päälle, mutta Andrea ei. Eipä se kyllä lopputulokseen olisi vaikuttanut.

Marcon rauhallinen, matala ääni on hunajaa korvilleni.

Vierailija
170/773 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sai kyllä puristaa sohvanreunaa jännityksestä. Melkein tuli tippa linssiin tuossa kun Georgia romahti saatuaan sen epätoivoisen 5min annoksen lautaselle.

En kertakaikkiaan ymmärtänyt Johnin päätöstä muuttaa ruokalajia, enkä myöskään sitä miksi Rose kaatoi puoli pulloa valkkaria keittoliemeen. Se yksi tyttö, joka olisi osannut tehdä vehnätortilloja, olisi ehtinyt niitä vielä valmistaa, mutta ilmeisesti luuli flat breadin kuuluneen alkuperäiseen suunnitelmaan?

Hyvä, että Marco jakoi tunnustusta niille, jotka sen ansaitsivat. Georgia ja Kristina olivat tänään ehdottomasti ryhmänsä pelastajat.

Vierailija
171/773 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rose ei ole kummoinenkaan kokki, mokaa jatkuvasti... odotan vaan että putoo. John on ihme narsistinen sooloilija, ei yhtään joukkuehenkinen. Georgiaa kävi sääliksi, hän on yksi parhaista, samoin Reynold, Asleigh, Sara ja se mustatukkainen baarimikko.

Vierailija
172/773 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään sai kyllä puristaa sohvanreunaa jännityksestä. Melkein tuli tippa linssiin tuossa kun Georgia romahti saatuaan sen epätoivoisen 5min annoksen lautaselle.

En kertakaikkiaan ymmärtänyt Johnin päätöstä muuttaa ruokalajia, enkä myöskään sitä miksi Rose kaatoi puoli pulloa valkkaria keittoliemeen. Se yksi tyttö, joka olisi osannut tehdä vehnätortilloja, olisi ehtinyt niitä vielä valmistaa, mutta ilmeisesti luuli flat breadin kuuluneen alkuperäiseen suunnitelmaan?

Hyvä, että Marco jakoi tunnustusta niille, jotka sen ansaitsivat. Georgia ja Kristina olivat tänään ehdottomasti ryhmänsä pelastajat.

Sama täällä! Mä tykkään tästä ohjelmasta juurikin siksi, että eläydyn aina ihan täysillä ja tänään kun Georgia romahti päästin itsekin pienet itkut :D Musta tää aussiversio on vaan niin ihanan lämmin, jenkkiversiossa en tykkää yhtään siitä juonittelusta ja riitelystä.

Vierailija
173/773 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää välillä, kun noissa yksilötesteissä, joissa koko porukka kokkaa, näytetään aina vain niitä, ketkä voittaa tai häviää. Siis niitä kaikkia on varmasti kuvattu yhtä paljon, mutta ohjelmassa näytetään sitten vain muutamaa. Ja jakson aikana aina arvaa, ketkä on parhaiden ja huonoimpien joukossa, koska muita ei näytetä ollenkaan. Ja monien nimiä en edes muista mutta esim. Saraa, Jessicaa ja Reynoldia on näytetty paljon melkein joka jaksossa.

Vierailija
174/773 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
175/773 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sarjassa kyllä vähän tökkii se, kun alkukaudesta tiettyjä kilpailijoita näytetään niin paljon, että niiden naama alkaa vähän jo watuttaa, esim. Georgia, Ashleigh ja Sara on jatkuvasti ruudussa, ja sit taas siellä on kilpailijoita joiden nimiä en edes tiedä, kun eivät ole juurikaan saaneet ruutuaikaa.

Vierailija
176/773 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olis kantsinut lukea vika sivukin ennen tähän vastaamista, kun tossa yläpuolella oli joku sanonut ihan samaa, oops. t: 176

Vierailija
177/773 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
178/773 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ootan kans et Rose tippuu, tuntuu jotenki et se sanoo melkeen kaikkeen "en oo ikinä tehny tätä" ja eipä oo kummosia ollu sen lopputuloksetkaan. Omia lemppareita on Reynold, Georgia ja Melita :)

Vierailija
179/773 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suorastaan raivostutti kun John meni muuttamaan selkeän ruokalajin monimutkaiseksi, mutta onneksi Georgian onnistui kasaamaan siitä sekamelskasta ateria. Myös Kristina, jota en aiemmin ollut edes huomannut, oli todella hyvä joukkueensa pelastaja.

Tällä hetkellä mun suosikkejani ovat Georgia ja Reynold, ja nyt olen ryhtynyt fanittamaan myös Billietä.

Ai niin, Shannon Bennett on aivan ihana <3

Vierailija
180/773 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sarjassa kyllä vähän tökkii se, kun alkukaudesta tiettyjä kilpailijoita näytetään niin paljon, että niiden naama alkaa vähän jo watuttaa, esim. Georgia, Ashleigh ja Sara on jatkuvasti ruudussa, ja sit taas siellä on kilpailijoita joiden nimiä en edes tiedä, kun eivät ole juurikaan saaneet ruutuaikaa.

Georgia myös vaikuttaa olevan tuomareiden suosikki. Tietenkin voi olla, että hänen tekeleensä ovat kertakaikkiaan ylivoimaisen makuisia, mutta enpä muista toista kilpailijaa, joka olisi kerta toisensa jälkeen selvinnyt jatkoon lässähtäneistä leipomuksista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän