Nyt ne pilasi Duolingon!
Mulla on luku yli 770 päivää. Ilmaiseksi olen tehnyt, ne pakolliset mainokset katsonut. Nyt tänään ilmestyi joku ihme voimapatreri, jota pitää täyttää. Minilatauksen saa mainoksella. Mutta kun sillä ei saa suoritettua mitään, vaikka oikein menisikin. Eli aina tipahtaa alkuun. Loppui sitten tämäkin päivittäinen hupi. Kiva on ollut kieliä pitää yllä.
Kommentit (43)
Duolingo on varsin mainio kielten oppimissovellus, josta mielelläni maksan. Worddive antaa mahdollisuuden treenata vain yhtä kieltä maksua vastaan. Duolingossa voit opiskella niin monta kieltä kuin haluat.
En siis ole huomannut mitään muutoksia, kun maksan sovelluksesta.
En ole vielä tänään tehnyt. Mutta jos on noin surkea uudistus, niin loppuu käyttäminen minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se maksaa?
Jotain vähän päälle 100 €/vuosi. Otin ennen vuodenvaihdetta kampanjahinnalla. Tuo on perhehinta ja siihen saa jotain 5 eri henkilöä liitettyä samalla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tänään tehnyt. Mutta jos on noin surkea uudistus, niin loppuu käyttäminen minullakin.
Kokeilepa. Mulla ekat pari oppituntia toimi normisti, sitten iski uudistus. Eli tämä päivä on saatu läpi. Enää ei onnistu. Tän päivän pisteet jää heikoiksi. Olen timanttiliigassa.
Ainakin päivän streakkiin vaatimat tehtävät sai tänäänkin tehtyä ihan normaalisti minulla. Joku kaveri käyttää sellaista kuin Airlearn. En ole itse testannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa. Mulla ekat pari oppituntia toimi normisti, sitten iski uudistus. Eli tämä päivä on saatu läpi. Enää ei onnistu. Tän päivän pisteet jää heikoiksi. Olen timanttiliigassa.
Tein nyt kolme oppituntia ja toimi normaalisti. Odottelisiko päivitystä? Perheen muiden Duolingon käyttäjien kanssa on kyllä huomattu, että kaikki uudet jutut ei tule kaikille tai ainakaan ei yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut saman piti vielä kysyä. Eli tuliko tämä virtajuttu kaikille?
Tietääkseni se on vain omppukoneissa. Pc:llä (selaimella) tai androidilla on vielä vanhat sydämet.
Muuten homma menee vaihe vaiheelta enemmän pelkäksi pelaamiseksi eikä kielenopiskeluksi ja päämotiivi näyttää olevan rahulin tienaaminen perustaja/omistajille pörssissä.
Vääntäkää rautalangasta. Olen käyttänyt ilmaista, onko se pilattu?
Mulla näkyi tuo uudistus, mutta saahan ne tehtävät kuitenkin tehtyä. Pisteet (tai mitä lieneekään) kasvavat aina välillä, esim 5 rivi ok, 10 rivi ok. Samaten oli mahdollista täydentää varastoa. Mikä siis ongelma?
Onko noilla päivillä jotain merkitystä käytön kannalta? Saako jotain extraa?
Kaverilla on tämä, itse en ole vielä ladannut.
Vierailija kirjoitti:
Duolingo on varsin mainio kielten oppimissovellus, josta mielelläni maksan. Worddive antaa mahdollisuuden treenata vain yhtä kieltä maksua vastaan. Duolingossa voit opiskella niin monta kieltä kuin haluat.
Maksettu mainos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se maksaa?
Jotain vähän päälle 100 €/vuosi. Otin ennen vuodenvaihdetta kampanjahinnalla. Tuo on perhehinta ja siihen saa jotain 5 eri henkilöä liitettyä samalla hinnalla.
Meillä on koko perheellä käytössä. Minusta oikein hyvää käyttöä rahalle.
Aika monihan on hylännyt duolingon jo sen myötä kun alkoivat käyttämään käännöksissään tekoälyä oikeiden ihmisten sijasta. Jos itse tulet vähän harvinaisemmalta kielialueelta, tuon laatu alkaa olemaan google-kääntäjä tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se maksaa?
Meillä on koko perheellä käytössä. Minusta oikein hyvää käyttöä rahalle.
Ainakin parempaa kuin MTV Katsomon tai Ruutu+ tilauksesta maksaminen!
Vierailija kirjoitti:
Aika monihan on hylännyt duolingon jo sen myötä kun alkoivat käyttämään käännöksissään tekoälyä oikeiden ihmisten sijasta. Jos itse tulet vähän harvinaisemmalta kielialueelta, tuon laatu alkaa olemaan google-kääntäjä tasoa.
Minä opettelen ranskaa, kieli, jota Duolingo käyttää apuna on englanti. Ei kai siihen mitään käännöstä lisäksi tarvita.
Miksi kukaan maksaisi Duolingosta? :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan maksaisi Duolingosta? :D
Miksi kukaan maksaisi mistään harrastuksesta? Käyn ranskan tunneilla, ja katson Netflixistä ym ranskankielisiä ohjelmia. Luen lehtiä ja kirjoja. Siihen puoli tuntia duolingoa päivässä, niin tukee oppimista hienosti. Minusta on ollut tehokas.
Onko kukaan muu huomannut saman piti vielä kysyä. Eli tuliko tämä virtajuttu kaikille?