Masterchef Australia
Seuraatko? Kuka on suosikkisikisaajasi? Entä suosikkituomarisi? Mitä mieltä muuten ohjelmasta? Minä löysin Australian Masterchefin vasta tällä kaudella (2014 näkyy nyt siis Suomessa) ja olen ihan koukussa. Muista ruokaohjelmista en niinkään välitä, mutta tämä ohjelma on tosi hyvä - kekseliästä ruokaa, fiksuja ja sympaattisia kilpailijoita sekä miellyttävät tuomarit. :)
Katso lähetysajat : MasterChef Australia - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (773)
Minua vähän harmittaa se, että Mystery Box -tehtävässä maistetaan vain viittä (tai joskus kuutta) annosta. Toivoisin, että maistettaisiin jokaista. Tai edes näytettäisiin pikaisesti kaikkien valmiit annokset.
Myydäänkö muuten Suomessa suklaaminttua yrtin muodossa? Olisi mielenkiintoista kokeilla :)
Mua kans ihmetyttää miten samat naamat on joka jaksossa niin kovasti esillä... Mutta jospa siihen sitten on syynsä.
Tietääkö joku, maistavatko tuomarit annoksia jo tekovaiheessa? Ja miten vaikka niissä pudotuksissa, kun kilpailijat joutuvat odottamaan, eikö se ole vähän epäreilua kun jonkun ruoka on ekana ja toisen ehtii kylmetä odotusaikana? En uskalla googlettaa mitään etten spoilautuisi loppuratkaisun suhteen. 😊
Oletteko muuten katsoneet MasterChef Australia All Starsia, eilen taisi tulla eka jakso?
Vierailija kirjoitti:
Mua suorastaan raivostutti kun John meni muuttamaan selkeän ruokalajin monimutkaiseksi,
No sama!! Kun vielä seurauksena oli mun suosikkimiehen putoaminen.
Ihana ohjelma! Omat suosikkini tällä hetkellä satunnaisessa järjestyksessä: Reynold, Billie, Jessie ja Fiona(ei ehkä niin hyvä kokki, mutta jotenkin symppis).
Kukaan ei ärsytä, mutta muutamiin kasvoihin olen hieman kyllästymässä, koska ovat niin usein "pääosissa" (Georgia, Sara, Jessica, Rose, ym). Lisäksi Stephenissä vähän tökkii se, että kävi härskisti napsimassa herkkupaloja kokkauskoulujaksossa sekä se hänelle ominainen eteenpäin nojaava asento ja kulmien kohottelu haastattelupätkissä :D
Tuntuu, että joitakin ei ole näytetty yhtään, mm. Anna ja Ava ovat ehkä eniten olleet pimennossa.
Olisi hauskaa, jos jollakin kaudella MC Australiassa olisi mukana kilpailija, jolla olisi suomalaisia sukujuuria. Olisi mielenkiintoista nähdä tekisikö hän välillä jotain suomalais-skandivaikutteista (perinne-)ruokaa ja mitä mieltä tuomarit olisi :)
Billie, Jessica ja Reynold, myös vähän Asleigh, on mun suosikkeja! Ihanan sympaattisen oloisia ovat kyllä kaikki kilpailijat ja ennen kaikkea tuomarit :) Georgia on alkanut vähän ärsyttämään, selvästi erinomainen kokki, mutta tympii hänen jatkuva valokeilassa oleminen
V***ttaa kun jarrod putosi! Toi vähän äijämeininkiä mukaan :D Johnin vika koko juttu :(
SARA ON SUOSIKKINI!
Ainoa oikeasti kuuma nainen tällä kaudella ;)
Vierailija kirjoitti:
SARA ON SUOSIKKINI!
Samaa mieltä. Viime kaudella oli paljon enemmän silmänruokaa. Tash oli lempparini :D
Kilpailu on aina täynnä naisia mutta miehet silti jyrää!
Vierailija kirjoitti:
Miestuomarit suosivat sukupuoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestuomarit suosivat sukupuoltaan.
Taas yksi feministipihtari joka ei vain voi uskoa että miehet ovat parempia silloin kun oikeasti yrittävät...
Eilen näytettiin ekaa kertaa enemmän Avaa (hävinneen joukkueen kapteeni) ja tänään aiemmin pimennossa ollut Annakin sai ruutuaikaa.
Mua ärsyttää Georgia, ilme on kuin kauriilla ajovaloissa ennen törmäystä. Hermostunut itkupilli, joka ei usko itseensä. Toinen on Rose, ei osaa tehdä kuin Libanonilaista ruokaa. Mielestäni suositaan tiettyjä henkilöitä, muut jäävät taka-alalle. Billie on suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SARA ON SUOSIKKINI!
Samaa mieltä. Viime kaudella oli paljon enemmän silmänruokaa. Tash oli lempparini :D
Viime kaudella oli myös komeampia miehiä. Tosin en valitettavasti muista heistä enää kuin Brentin. Tämän kauden miehistä ulkonäön puolesta tykkään oikeastaan vain Reynoldista (vaikka onkin tosi nuori) sekä tuomareista Georgesta ja parista vierailevasta miestuomarista. Naisista viehättävimmät on minusta Billie, Anna ja Sara. Viime kaudella ehdottomasti Sarah.
Mutta eipä ulkonäöllä kuitenkaan ole väliä. Tässä ohjelmassa kaikki on sympaattisia ja taitavia. Ilo katsella heidän kokkailuaan!
Ihan loistava ohjelma ja hyväntuuliset tuomarit on se miksi Australia-versio on paras.
Mua on ärsyttänyt aiempina kausina kun mielestäni joka kerta on jostain mieskilpailijasta yritetty tehdä sitä shown tähteä oikein väkisin... En muista mikä mukakomea tummahko nuorimies oli aiempina kausina mutta ärsytti kun näytettiin ainoastaan häntä ja mielestäni sai tuomareilta paljon enemmän armoa kuin muut. Tullut vaan mielikuva melko sovinistisesta maasta sen perusteella, en tiedä mikä on totuus. :D
Tällä kaudella on ihan huippunaisia joukossa ja saavat sitä ruutuaikaakin! :)
Minua vähän ärsyttää Ashleighin tapa ottaa vastaan kehuja. On aina niin anteeksipyytelevän ja maansamyyneen näköinen, jotenkin liian vaatimaton ja pikkutyttömäinen se elekieli (nostaa olkapäät korviin ja hymyilee vaivaantuneesti). Mikään muu ei hänessä kuitenkaan ärsytä. On reipas ja kekseliäs keittiössä. Toivottavasti pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SARA ON SUOSIKKINI!
Viime kaudella oli myös komeampia miehiä. Tosin en valitettavasti muista heistä enää kuin Brentin. Tämän kauden miehistä ulkonäön puolesta tykkään oikeastaan vain Reynoldista (vaikka onkin tosi nuori) sekä tuomareista Georgesta ja parista vierailevasta miestuomarista. Naisista viehättävimmät on minusta Billie, Anna ja Sara. Viime kaudella ehdottomasti Sarah.
Mutta eipä ulkonäöllä kuitenkaan ole väliä. Tässä ohjelmassa kaikki on sympaattisia ja taitavia. Ilo katsella heidän kokkailuaan!
Vierailevista miestuomareista tuli mieleen viime kauden Jock Zonfrillo... voisi tulla tälle kaudellekin ; ) Sai muistaakseni jonkun naiskilpailijankin punastelemaan kunnolla.
Oonkohan outo kun mun mielestä Marco Pierre White on kuuma :D Siinä on jotain pelottavan karismaattista. Ja se ääni ja puhetapa menee ihon alle. - N29
Katsoin kaikki jaksot etukäteen youtubesta, kun en malttanut odottaa. Ihanat, sympaattiset tuomarit sekä kilpailijat, verrattuna esim. Amerikan versioon, jossa kilpailijat ovat todella ilkeitä toisilleen sekä tuomarit kylmiä. Suosikkini voitti tittelin.